Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Lyder som et af de nedern Prohormoner der giver en masse bivirkninger og ingen rigtig effekt har..Bay skrev:Jeg blevet meget syg da jeg prøvede ULTIMATE NUTRITION TestroGrow HP2. Jeg havde mavesmerter i lang tid efter og jeg kastede blod op

specter skrev:Lyder som et af de nedern Prohormoner der giver en masse bivirkninger og ingen rigtig effekt har..Bay skrev:Jeg blevet meget syg da jeg prøvede ULTIMATE NUTRITION TestroGrow HP2. Jeg havde mavesmerter i lang tid efter og jeg kastede blod op

men tusind tak for info'en (:

Bay skrev:specter skrev:Lyder som et af de nedern Prohormoner der giver en masse bivirkninger og ingen rigtig effekt har..Bay skrev:Jeg blevet meget syg da jeg prøvede ULTIMATE NUTRITION TestroGrow HP2. Jeg havde mavesmerter i lang tid efter og jeg kastede blod op
Jeg havde i hvert fald ikke den store effekt - da jeg var voldsom ramt af mavesmerter så jeg ikke kunne træne eller spise ordentlig

Andersbr skrev:Bay skrev:specter skrev:Lyder som et af de nedern Prohormoner der giver en masse bivirkninger og ingen rigtig effekt har..Bay skrev:Jeg blevet meget syg da jeg prøvede ULTIMATE NUTRITION TestroGrow HP2. Jeg havde mavesmerter i lang tid efter og jeg kastede blod op
Jeg havde i hvert fald ikke den store effekt - da jeg var voldsom ramt af mavesmerter så jeg ikke kunne træne eller spise ordentlig
Effektiv slankepille

Wondrkid skrev:heh, ja det tør siges ;b
Nu hvor vi er igang. hvad har I så ellers prøvet af piller som i vil fraråde ? (:

Wondrkid skrev:For at se om det har nogle positivt virkning.
jeg har prøvet whey 80, Weight Gainer, kreatin og crabs. jeg syntes bare ikke rigtig det har den store virkning på mig, de 2 andre jeg træner sammen med har fået rigtig flotte resultater ud af det.
og da vi stortset laver, spiser og træner det samme burde det jo være nogenlunde samme resultat ?
jeg tror bare jeg er lidt fustreret og irriteret over det (:

Bay skrev:Wondrkid skrev:For at se om det har nogle positivt virkning.
jeg har prøvet whey 80, Weight Gainer, kreatin og crabs. jeg syntes bare ikke rigtig det har den store virkning på mig, de 2 andre jeg træner sammen med har fået rigtig flotte resultater ud af det.
og da vi stortset laver, spiser og træner det samme burde det jo være nogenlunde samme resultat ?
jeg tror bare jeg er lidt fustreret og irriteret over det (:
Carbs, prots osv. virker for alle![]()
Du spiser åbenbart ikke godt nok

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster