Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

I alt: 1529

Medlemmer: 3

Skjulte: 0

Gæster: 1526
Kosten og dens betydning for optimale resultater
jeg synes lige jeg ville dele min erfaring hvis der skulle sidde andre der har samme problem som jeg har haft!!
mit prob. var at selv med en ordenlig kostplan og masser af cardio havde jeg meget besvær med at få fedtet cutte væk og det har jeg ellers aldrig haft problemer med....jeg prøvede så at spørge min læge om han havde et råd....det råd han gav mig var at prøve en udresnings kur det kunne aldrig skade....mig en tur i kvickly og købe drain piller til en udrensningskur og hopped på den 2 x 10 dage og jeg skal love for jeg nu igen kan tabe mig og det har hjulpet ..jeg har simpelthen haft så mange affalds stoffer i min krop det var begyndt at forhindre at jeg kunne smide fedt ordenlig og når jeg pissede var det tydelig at der kom en masse med ud der var blevet renset ud!!
det er baseret på mine erfaringer og jeg ved ikke om det hjælper andre men ville dele min succes så andre evt selv kunne afprøve håber da det kan hjælpe nogen!!
jeg kørte drain fra kvickly 60 stk 129kr nok til 10 dage ...ved man i matas kan købe nogle der hedder bio drain men kender ikke virkning og pris
only the strong survive
-
-
- Reputation point: 0

-
- Geografisk sted: esbjerg
-
-
Træner her: M/K Fitness
-
- Styrkeliste
- - Bænkpres: 125.00
-
-
Logbog: Vis logbog
-
Galleri: Intet galleri
-
Kostplan: Vis kostplan
moller 27 skrev: ...når jeg pissede var det tydelig at der kom en masse med ud der var blevet renset ud!! ...
Er bare nysgerrig nu. Kom det ud i klumper eller en anden farve eller hvordan ?

Jeg bruger håndvægte, som hverken du eller jeg kan løfte.
-

-
- Reputation point: 35

-
-
- Styrkeliste
- - Bænkpres: 110.00
- - Squat: 160.00
- - Dødløft: 205.00
-
-
-
-
føler du dig udrenset? på hvilken måde, hvis??
-
-

-
-
- Styrkeliste
- - Bænkpres: 110.00
- - Squat: 180.00
- - Dødløft: 210.00
-
-
Logbog: Ingen logbog
-
-
Kostplan: Ingen kostplan
det kom ud meget meget gulligt og illelugtende tydelig at der var noget med ud!!
synes bestemt jeg mærker en stor forskel ..mere energi og taber mig sådan som jeg gerne vil og jeg køre med samme kost og cardio som før.. så det er ikke det der har gjort udslaget.. er 100% sikker på det er udrensnings kuren der gør jeg nu kan tabe mig ordenligt!! og føler mig bare generelt bedere tilpas bedere kan jeg nok ikke beskrive det
only the strong survive
-
-

-
-
-
-
- Styrkeliste
-
-
-
-
Jeg læste noget om at efter kuren er færdig tager man alt vægten på igen. Ved ikke om det sandt..
-
-

-
-
-
-
-
det tvivler jeg på eftersom man ikke rigtig taber noget vægt på kuren! det er ikke det der er meningen...meningen er man får renset ud i alle de affaldsstoffer man får igennem mad og på ander måder ind i kroppen og som kan sidde og blokere for et ordenlig vægttab med sund livsstil og god kostplan.
jeg er ikke inde i hvad de præcis gør og hvilke affaldsstoffer de renser osv ved blot det virkede på mig og at jeg nu efter kuren taber mig meget bedere på samme kostplan og med samme cardio som før!! andet skal jeg ikke gøre mig klog på!! har dog aldrig troet meningen var man skulle tabe sig under kuren!!
lige et edit så dem igår i bilka til 99 kr for en 10 dages kur
only the strong survive
-
-

-
-
-
-
- Styrkeliste
-
-
-
-
Lyder meget godt. Tror jeg vil prøve en pakke Bio Drain efter jeg er færdig med nogle andre piller jeg har.
Har du taget kuren med andre suppliments? Eller holdt en pause med det?
-
-

-
-
-
-
-
jeg kørte bare 20 dage ud i en streg de anbefaler på pakken 2-6 uger men de 20 dage gjorde trikket for mig. tog ikke andet end de sædvanelige multivitamin og fiskeolie piller ....eneste der er vigtig er drik en masse vand minnimum 1,5 liter dagligt
only the strong survive
-
-

-
-
-
-
- Styrkeliste