Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1414
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1412

Følg bodybuilding.dk på

Drikke weight gaineren imens jeg træner?

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Jeg skal til at tage DYNAMIZE Super Mass Weight Gainer. Der står jeg skal tage det morgen, aften og en halv time før sengetid.
Mit spørgsmål er så: Aften-doseringen. Kan jeg tage det IMENS jeg er nede at træne? Altså kører den ligeså stille ned gradvist, imens jeg træner? Over en periode på ca. 1 time.
Eller vil i fraråde det (hvorfor)? :roll:

Mvh
If you always do what you’ve always done, you will always get what you’ve always got.
Brugeravatar

Reputation point: 81

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Fitnessworld Aalborg, Eternitten

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 165.00
- Dødløft: 195.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Thez skrev:Jeg skal til at tage DYNAMIZE Super Mass Weight Gainer. Der står jeg skal tage det morgen, aften og en halv time før sengetid.
Mit spørgsmål er så: Aften-doseringen. Kan jeg tage det IMENS jeg er nede at træne? Altså kører den ligeså stille ned gradvist, imens jeg træner? Over en periode på ca. 1 time.
Eller vil i fraråde det (hvorfor)? :roll:

Mvh

Kan du ikke spise noget ordentlig mad i stedet for at drikke gainer 3 gange om dagen, det har du jo slet ik brug for, personlig vil jeg sige højest 2 om dagen. hvis jeg var i dit sted havde jeg måske kørt en gainer ned om dagen, og ordnet det sidste med en almindelig protein-/ casein shake.

ot:
hvorfor drikker du den ikke bare ned efter træning.

Reputation point: 0

Træner her: OBBC

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 135.00
- Dødløft: 150.00

Logbog: Ingen logbog

cfc skrev:Kan du ikke spise noget ordentlig mad i stedet for at drikke gainer 3 gange om dagen, det har du jo slet ik brug for, personlig vil jeg sige højest 2 om dagen. hvis jeg var i dit sted havde jeg måske kørt en gainer ned om dagen, og ordnet det sidste med en almindelig protein-/ casein shake.

ot:

1: Fordi jeg har lyst til at tage wg, fordi jeg har svært ved at tage på (spiser godt) og har haft kanon succes med det tidligere. Mit valg, og tager det fordi jeg har lyst og fordi det virker.

2: Fordi det ikke er muligt for mig, derfor jeg spørger.
If you always do what you’ve always done, you will always get what you’ve always got.
Brugeravatar

Reputation point: 81

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Fitnessworld Aalborg, Eternitten

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 165.00
- Dødløft: 195.00

Du skal ikke tage, hvad de skriver på bøtterne, så bogstaveligt. Produkterne fra bodylab.dk er f.eks. også prydet med, at det skal være 'store' doseringer. Dette gør de kun for at sælge mere.
Prøv at ramme dit ligevægtsindtag igennem din kost, og så tager du din weightgainer-shake efter træning(helst lige efter, men der kan godt gå en halv time), så du kommer i kalorieoverskud.
The only time "success" comes before "work" is in the dictionary.

Thez skrev:
cfc skrev:Kan du ikke spise noget ordentlig mad i stedet for at drikke gainer 3 gange om dagen, det har du jo slet ik brug for, personlig vil jeg sige højest 2 om dagen. hvis jeg var i dit sted havde jeg måske kørt en gainer ned om dagen, og ordnet det sidste med en almindelig protein-/ casein shake.

ot:

1: Fordi jeg har lyst til at tage wg, fordi jeg har svært ved at tage på (spiser godt) og har haft kanon succes med det tidligere. Mit valg, og tager det fordi jeg har lyst og fordi det virker.

Så spiser du jo ikke godt. Tag 100 gram nødder, 1/2 liter sødmælk et scoop protein pulver, smid det i en blender og du har let 1000kcal. Tusind gange sundere en alt det weight gainer.

Styrkeliste
- Bænkpres: 27.50
- Squat: 40.00
- Dødløft: 235.00

Min metode:
Jeg sørger altid for at spise et godt måltid bestående af hovedsageligt complexe carbs og protein 30 min inden træning. Derefter laver jeg dagens anden proteinshake(tilsat celltech, hurtige carbs) som jeg tar med ned til træning. Når jeg er omkring halvvejs henne, begynder jeg at drikke den. Når jeg er færdig med træningen er der en bundslat tilbage jeg drikker. 30 minutter efter er jeg igen igang med et måltid(high protein, low fat, en god blanding af hurtige og langsomme carbs.) Jeg går ikke længere så højt op i at få hurtige carbs i dette måltid, da jeg har tilsat en stor mængde i shaken drukket i løbet og lige efter træningen.

Denne metode har jeg fra da jeg boede i USA, hvor jeg mødte flere Pro's der drak en blanding af creatin, hurtige carbs og proteiner i løbet af deres workout for bl.a. at holde energien oppe og undgå unødvendig muskelnedbrydning.
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 3.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 1.00

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster