Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1466
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1464

Følg bodybuilding.dk på

Drømmen om at blive personlig træner

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hej BB. Jeg står lidt og er tvivl om noget. Jeg har langt tid gået rundt og drømt om at personlig træner en dag, så jeg har bedt min vejleder om at undersøge om jeg kunne komme ind på Aalborg Sportshøjskole som et sted der blivet anbefalet af næsten alle der har gået på den, så idag fik jeg et opkald fra min vejleder om at kommunen har sagt ja til at betale alle udgifter undtagen lommepenge (det er ikke her problemet ligger) og det blev jeg så utrolig glad for at høre men så fortalte han mig den mindre gode nyhed, jeg havde tænkt mig at tage Fitness eller styrketræner linjen, da det er der mit interesse er størst men da de har kursus start en gang om året og da det er i midt august kunne jeg ifølge lærene ikke nå at indhente dem hvis jeg kom ind nu da de allerede var for meget foran (forståeligt nok) men jeg har så fået et tilbud om at komme ind på Cross training istedet og kommunen vil ikke vente til næste kursus start og det er der dilemmaet så starter. Lad mig være ærlig og sige at jeg ikke har stor viden om hvad Cross Training er.

Så jeg står lidt og overveje om jeg skal blive i kbh og gå på CPH West med ingen kvotepladser garanteret eller tag på SH, på noget jeg ikke ved særlig meget om men kunne få mig tætter på mit mål og udvide min Cv (den dag jeg får et :-D)

Vil lige også sige at ved at tage Cross training så kan man få DIF træner 2 og styrketræning som specialfag så man kan bliver instruktør.

Håber der er nogen der kan kaste noget Wisedom min vej :-)

Reputation point: 0

Træner her: HGVS

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Med muligheden for at få det hele betalt og faget styrketræning senere, ville jeg takke ja. Du vil kunne bruge titlen til det meste. :)
“Trust me when you love something you don’t need motivation”
Brugeravatar

Reputation point: 105

Træner her: The Gym

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Nu har jeg lige kigget lidt rundt på deres hjemmeside, og så vidt jeg kan se er Cross Fitness under deres speciale A, hvor de øvrige valgmuligheder er basketball, fodbold, håndbold, idræt, politi eller ridning. Tror du så ikke cross fitness alligevel er tættest?

Derudover skriver de at man skal vælge et speciale B, http://www.sportshojskolen.dk/page583.aspx, og her finder du netop styrke som en af mulighederne. Desuden skal du vist også ha' en række valgfag.

På det der hedder Træningsakademiet, finder du så fitnesstræner og styrketræner, men det er på eliteniveau, så der skal du nok have uddannelsen fra sportsakademiet først?

Jeg tror bare du skal gå igang, og tage imod det gode tilbud!
Brugeravatar

Reputation point: 20

Træner her: Dansk Fitness Vanløse

Styrkeliste
- Bænkpres: 0.10
- Squat: 300.00
- Dødløft: 60.00

Galleri: Vis galleri (8)

Jeg tog vist fejl. Kravene til eliteuddannelsen er:

Krav:
- fyldt 17½ år
- skal have mindst 21 undervisningstimer ugentligt
- mødepligt til al undervisning
Brugeravatar

Reputation point: 20

Træner her: Dansk Fitness Vanløse

Styrkeliste
- Bænkpres: 0.10
- Squat: 300.00
- Dødløft: 60.00

Galleri: Vis galleri (8)

Hej tak for jeres svar jeg tror jeg siger pænt ja tak til tilbudet men er der nogen der har haft erfaringer cross training, bare prøvede det eller set nogen lave det der kan fortale hvad det handler om?

Reputation point: 0

Træner her: HGVS

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 70 gæster