Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1495
Medlemmer: 1
Skjulte: 0
Gæster: 1494

Følg bodybuilding.dk på

Droppe dansk eksamen i 10ende.?

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hey bb'ere, de fleste inkl. mig selv sgu til dansk eksamen idag. Jeg vågner så og kiggede på mine karaktere, jeg fik 10, 10. sidste år, så tænkte kan ligeså godt lade være med at tage den idag. Så valgte at droppe det, men alle de andre fag går jeg op i. Altså er kommet ind på det gymnasie og den linje jeg vil på, vil det betyde noget i fremtiden at jeg valgte ikke at tage til dansk eksamen i 10 klasse. Eller er det fuldstændig ligemeget.? ..er lidt i tvivl.
veni, vidi, vici.!

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 170.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Hejsa, går selv i tiende, og det er fuldkommen lige meget, da du selv kan vælge om du vil bruge dine niende klasses afgangs beviser, eller tiende, det er jo bare et + at have gennemført tiende klasse også.

Men det gør ikke den store forskel, bare du har taget dem i niende self! :lol:
Sidst rettet af Goddavmeddig 2. maj 2011, 22:23, rettet i alt 1 gang.

Træner her: Fitness World

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 70.00

Kostplan: Vis kostplan

Generelt er alle eksamener i 9'ende og 10'ende ligegyldige, hvis du i forvejen får bare nogenlunde karaktere, så er du jo optaget på dit gymnasie. og da de får penge pr elev der gennemføre/går(?) på gymnasiet vil de altid gerne have elever ind.

Dermed ikke sagt at det er en god idé at skippe eksamenerne, men man skal ikke se dem som mere end en prøve.

Geografisk sted: Esbjerg

Jeg gik selv på efterskole, men det år gik mest op i hash og.. ja det var vist det.. mine karakterer gik fra udemærkedet til dårlige - jeg sendte bare mine 9. klasses karakterer ind til gymnasiet.
Samtidig droppede jeg fysik og idræts eksamen.

så kort sagt: Nej det er pisse ligegyldigt, dog skal du ikke lave samme nummer i gymnasiet :)

Reputation point: 15

Logbog: Vis logbog

Jyden fra vest skrev:Generelt er alle eksamener i 9'ende og 10'ende ligegyldige, hvis du i forvejen får bare nogenlunde karaktere, så er du jo optaget på dit gymnasie. og da de får penge pr elev der gennemføre/går(?) på gymnasiet vil de altid gerne have elever ind.

Dermed ikke sagt at det er en god idé at skippe eksamenerne, men man skal ikke se dem som mere end en prøve.

Medmindre man har ændret eksamenstypen siden jeg gik i folkeskole, så er folkeskole eksamner lige til at lukke op og skide i. I den virkelige verden er der ikke noget der hedder "uden hjælpemidler", så snart du rammer universitet bliver du jo opfordret som bare fanden til at udnytte alle ressourcer til din rådighed.
Samtidig er de eneste eksamner der kan betragtes i gymnasiet som at være "træning", 24 timers eksamner og AT.

okay tuuuusind tak for hjælpen gutter, og jo har været op til det hele i 9ende klasse. Og er jo blevet optaget på mit gym. Så tror nok det går, tak for hjælpen igen. Var sgu ved at blive lidt bange for jeg ville miste gymnasie pladsen hehe :)
veni, vidi, vici.!

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 170.00

Maskinen skrev:
Jyden fra vest skrev:Generelt er alle eksamener i 9'ende og 10'ende ligegyldige, hvis du i forvejen får bare nogenlunde karaktere, så er du jo optaget på dit gymnasie. og da de får penge pr elev der gennemføre/går(?) på gymnasiet vil de altid gerne have elever ind.

Medmindre man har ændret eksamenstypen siden jeg gik i folkeskole, så er folkeskole eksamner lige til at lukke op og skide i. I den virkelige verden er der ikke noget der hedder "uden hjælpemidler", så snart du rammer universitet bliver du jo opfordret som bare fanden til at udnytte alle ressourcer til din rådighed.
Samtidig er de eneste eksamner der kan betragtes i gymnasiet som at være "træning", 24 timers eksamner og AT.

Det kan du have ret i, men omvendt er det altså også svært at begå sig, hvis man ikke oppe i hovedet, kan lægge 2 og 2 sammen.

Jyden har en god pointe i, at eksaminationen er en øvelse i sig selv, som man lige godt kan tage.

Lige i det her tilfælde ville jeg nok droppe at gå til eksamen igen, da du jo allerede har bevist at du ikke er helt dum.

Maskinen skrev:

På Økonomi på Aarhus Universitet har de stadig eksaminer uden hjælpemidler.
Brugeravatar
Chef-moderator

Reputation point: 470

Geografisk sted: Århus

Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave

Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00

Galleri: Vis galleri (8)

Har da også selv været oppe i en mikroøkonomi uden hjælpemidler. Den blev dog forklaret med når det er så basal viden for studiet så laver de dem uden hjælpemidler for at tvinge folk til at forstå hvad der foregår

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 82 gæster