Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Sakin skrev:Taget fra artikel cut til sommer
http://www.bodybuilding.dk/artikler/bodybuilding/cuttilsommer.php
"◦Man bør stadig indtage protein og kulhydrat lige efter og eventuelt før vægttræning. Der er ikke dokumenteret en ekstra positiv effekt af at indtage mere end cirka 20 gram kulhydrater og 20 g protein lige efter træning, så her er der for mange en oplagt mulighed for at skrue indtaget ned, idet mange indtager 50 g protein og op til 100 g kulhydrat."

Sakin skrev:Taget fra artikel cut til sommer
http://www.bodybuilding.dk/artikler/bodybuilding/cuttilsommer.php
"◦Man bør stadig indtage protein og kulhydrat lige efter og eventuelt før vægttræning. Der er ikke dokumenteret en ekstra positiv effekt af at indtage mere end cirka 20 gram kulhydrater og 20 g protein lige efter træning, så her er der for mange en oplagt mulighed for at skrue indtaget ned, idet mange indtager 50 g protein og op til 100 g kulhydrat."

Casper.S skrev:Det lyder ganske grotesk at supplere med ekstra carbs på diæt.

Casper.S skrev:Det lyder ganske grotesk at supplere med ekstra carbs på diæt.

Casper.S skrev:Carbs er det mest oplagte sted at sætte restriktioner for indtaget. Jeg taler ikke om at den skæres helt fra kosten, idet mange vigtige ting kommer fra carbs.
Jeg er ikke enig i at druesukker er "ordentlige" carbs.
Spis nogle bær, grøntsager, hvedekim, flere bær, og andet godt.

Danny1506 skrev:Casper.S skrev:Carbs er det mest oplagte sted at sætte restriktioner for indtaget. Jeg taler ikke om at den skæres helt fra kosten, idet mange vigtige ting kommer fra carbs.
Hvis det er ren druesukker, og ikke det slik man kan købe, så er det glukose kulhydrater. Størstedelen af kulhydraterne i bær og frugt er fructose. Fructose bliver først fyldt i leveren, med prioitet over muskler. Når leveren er fyldt, har fructose meget let ved at blive lagret som fedt. Glukose derimod bliver først transporteret i musklerne, derfor jeg mener det er den overlegne kulhydrat

Animal skrev:Danny1506 skrev:Casper.S skrev:Carbs er det mest oplagte sted at sætte restriktioner for indtaget. Jeg taler ikke om at den skæres helt fra kosten, idet mange vigtige ting kommer fra carbs.
Hvis det er ren druesukker, og ikke det slik man kan købe, så er det glukose kulhydrater. Størstedelen af kulhydraterne i bær og frugt er fructose. Fructose bliver først fyldt i leveren, med prioitet over muskler. Når leveren er fyldt, har fructose meget let ved at blive lagret som fedt. Glukose derimod bliver først transporteret i musklerne, derfor jeg mener det er den overlegne kulhydrat
Det har intet med at 'fylde' leveren at gøre, eller prioritering for den sags skyld. Fruktosen kan ikke gå i blodet, og må derfor først omdannes i leveren. At fruktosen har tendens til at blive lagret som fedt i leveren, er dog ganske korrekt.
Druesukker er ganske rigtigt glukose, kun glukose. Omtales også dextrose.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster