Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1439
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1436

Følg bodybuilding.dk på

Dymatize Elite Whey - ALL NATURAL eller ej?

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hey BB'ere :)

Er i fuld gang med en 2 kg's spand pistacie-pulver fra Bodylab, som jeg er meget tilfreds med - meeen kunne godt bruge lidt variation, så tænkte at det var på tide at prøve et nyt mærke, og har efterhånden læst meget godt om Dymatize's Elite Whey, der (efter de flestes mening) skulle smage helt fantastisk =P~

Har derfor planer om at bestille en spand med Jordbær/Berry Blast - men er her blevet lidt i tvivl om hvilken, da der åbenbart både findes en "normal" udgave, med de traditionelle sødestoffer og kunstige smagsstoffer, samt en ALL NATURAL, der kun indeholder naturlige smagsstoffer, samt sødemidlet stevia.

Billede

Billede

Det lyder self åh så fint og fornuftigt med naturlige tilsætningsstoffer, men tænker om det går ud over smagen?

Er der nogle, der har smagt ALL NATURAL, eller endda begge varianter, og har nogen mening om, hvilken der er bedst? Eller er der ikke nogen mærkbar forskel?

Sorry hvis jeg flueknepper, har bare ikke lyst til at stå med 2,3 kg "natural" pulver der ikke smager så godt som det kunne, i tilfælde af at den originale er meget bedre :P
SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE
OR SUFFER THE PAIN OF REGRET
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: København

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.40
- Squat: 1.60
- Dødløft: 2.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Vis galleri (1)
Kostplan: Vis kostplan

Jeg har prøvet begge.

Berry Blast smager syntetisk i vand, men helt vildt godt blandet op i mælk.
All Natural Strawberry smager lidt mere af jordbær og knap så syntetisk. Men jeg vil helt klart anbefale chokolade varianterne, dem kommer du til at elske, og kommer aldrig over til noget andet mærke :D

Træner her: Form og Velvære

Galleri: Intet galleri

Pas på med chokoladen. Har venner derr elsker den og intet andet er godt nok. Selv er jeg lige ved at brække mig bare af lugten. Den smager frygteligt vandet. En anden af mine venner endte med at give en halv spand væk da han ikke kunne klare smagen længere.

Kostplan: Ingen kostplan

Rickross skrev:Pas på med chokoladen. Har venner derr elsker den og intet andet er godt nok. Selv er jeg lige ved at brække mig bare af lugten. Den smager frygteligt vandet. En anden af mine venner endte med at give en halv spand væk da han ikke kunne klare smagen længere.

Sådan er det jo med alle smage, uanset om det er dymatize eller bodyman.

Personligt har jeg været igennem mange kg dymatize chokolade.
Brugeravatar

Reputation point: 25

Geografisk sted: Randers

Træner her: Randers styrke og motionsklub (Fjeren)

Logbog: Vis logbog

@Bodo: Tak for dit svar, men af Jordbær-varianterne, vil du så anbefale All Natural frem for den anden? Mht. chokoladepulver har jeg aldrig været så vild med det, synes simpelthen det smager for lidt af kakao. Har dog kun smagt Bodylab og Nutraminos varianter, så kunne være Dymatize choko'en skulle prøves næste gang :)

@Rickross: Har du prøvet den med mælk? Synes også personligt chokolade er mega trist i vand [-X

@JB: Har du erfaringer med Bodylabs/Nutraminos chokolade, og hvordan de smager i forholde til Dymatize :)?
Brugeravatar

Styrkeliste

Jeg har erfaring med bodylabs choko, men det er for lang tid siden til at jeg kan forklare forskellen.
Brugeravatar

Reputation point: 25

Geografisk sted: Randers

Træner her: Randers styrke og motionsklub (Fjeren)

Du skal tænke på at dansk proteinpulver, som bodylabs whey 100, er udvundet af komælk fra danske køer.
Proteinpulver fra udlandet er sikkert udvundet fra udenlandske køer, og i der her tilfælde hvor det er amerikansk Ppulver,
og det er udvundet fra amerikanske køer, er jeg sikker på at bodylabs er meget sundere og i meget bedre kvalitet = bedre virkning

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 145.00
- Dødløft: 190.00

KasperJRW skrev:Du skal tænke på at dansk proteinpulver, som bodylabs whey 100, er udvundet af komælk fra danske køer.
Proteinpulver fra udlandet er sikkert udvundet fra udenlandske køer, og i der her tilfælde hvor det er amerikansk Ppulver,
og det er udvundet fra amerikanske køer, er jeg sikker på at bodylabs er meget sundere og i meget bedre kvalitet = bedre virkning

Ikke for at være flabet, men det passer vist ikke helt at det kun er danske køer: http://www.bodylab.dk/hvor-stammer-mael ... er-fra.asp

Dog har du sikkert ret i, at Dymatizes pulver er udvundet af køer, der højst sandsynligt er blevet fordret med sjove væksthormoner, men da det ikke er blevet bevist at have nogen effekt på den menneskelige krop ved indtagelse af disse mælkeprodukter, kommer det ikke til at afgøre det for mig :wink:

EDIT: mht. virkning, så er proteinpulver nu engang bare protein i form af de forskellige aminosyrer - tvivler på dine muskler bedre kan lide de europæiske frem for amerikanske...
Brugeravatar

Styrkeliste

Hej,

Er der nogen der har erfaringer med Dymatize Elite Fusion 7? Jeg overvejer at prøve det, når min spand med Valle-protein er tom.

Ift. valle tiltaler det mig, at der er flere forskellige typer protein i, som bliver optaget i forskellig hastighed. (Læs: kroppen kan optage over længere tid i stedet for at udskille overskydende med urinen)

Alternativer til Dymatize er også velkomne ..

Mht om mælken kommer fra europæiske eller amerikanske køer, tror jeg nu også er lige meget. Mælk er mælk :D

Mvh
Bakke
http://www.sandsynlighedsregning.dk

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Dødløft: 230.00

Jeg har ganske vist ikke smagt jordbær-versionen, men jeg kan i hvert fald sige god for chokolade. Personligt synes jeg, den smager lidt mere af kakao end bodylabs. Jeg er dog efter lige godt 4 kg ved at brække mig af den, så det er måske en god idé at have lade være med at køre med den i længere perioder, uden i hvert fald at have mulighed for noget variation, hvis man har trang til at blive træt af smage.
Brugeravatar

jeg er ved at brække mig når jeg blanders bery blast op i vand men i mælk omfg!!! thats a god taste
Brugeravatar

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster