Jeg var syg i december 2011, hvor jeg røg ned på 81 kg. Jeg ville gaine over julen og komme tilbage på 86,5 igen, hvilket bare ikke skete, så jeg bestemte mig for at køre en massiv omgang bulk.
Jeg havde også dymatize sweight gainer, som du har, hvilket virkede godt.
Jeg ramte 1 shake om morgenen, med 2 scoops, 0,6 liter mælk og én banan (ikke mere - det bliver ulækkert!), det hele i en blender og kørte det ind. Jeg samme shake igen efter træning og en inden jeg skulle sove. Her kunne jeg godt finde på at lave et monster, med op til 2000 kalorier i (3 scoops), hvilket resulterede i jeg skulle drikke 1,5 liter shake.
Min kostplan så således ud:
Morgen: 5 æg + shake

(jeg er dårlig til at spise om morgenen, så shaken var for mig her et ultimativt supplement!) shake her med 2 scoops. totalt ca. 1800 kcal
Middag: 400 gram kylling eller 500 gram oksekød m. pasta/kartofler/ris. Totalt kcal her var ca. 2100

TRÆNING

- shake

efter m. 2 scoops. totalt ca. 1500 kcal
Aftensmad: 400 gram kylling eller 500 gram oksekød m. pasta/kartofler/ris. Totalt kcal her var ca. 2100
Shake (nogle gange et

monster

) m. 2 eller 3 scoops, derfor enten 1500-2100 kcal.
Jeg havde en masse snacks ind imellem, som bestod primært af mandler.
Jeg havde dog også i perioden svært med at sove og fik måske endda fik det dårligt

, hvis jeg rev et monster lige inden jeg skulle sove, så efter ca. 2 uger med monster gik jeg ned på en normal shake inden søvn og stod op kl 5 for at spise i stedet.
Held og lykke med det!
Vågnede jeg om natten og var sulten, spiste jeg normalt en bolle med enten kød eller chokolade på.
Jeg gainede 14 kg på 2,5 mdr., det var helt ekstremt massivt.
Mit råd til dig er derfor; drik 2-3 shakes om dagen, med 2 scoops i hver, så du ligger i et massivt kalorieoverskud. det er noget der rykker!