Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

RookieBalboa skrev:jeg mener alle kan komme ind, man skal dog nok købe en billet eller noget?
men du skal godt nok skynde dig, for den slutter vist allerede imorgen.![]()
PS: ny trailer af gran turismo 5 WOOHOO!

Double-D skrev:Synes efterhånden at Gran Turismo 5 er ved at udvikle sig til lidt af en farce. Mig bekendt har de rygget udgivelsesdatoen til engang i 2010.
Det var den eneste grund til at jeg gad at have en ps3, men valgte i stedet en xbox, da min tålmodighed var opbrugt.
PS. Jeg er dog stadig en stor Gran Turismo fan.

E3 Expo 2009 Attendee Registration
Welcome to Attendee Registration. Please note that E3 Expo is a trade-only event and is not open to the general public. Individuals who are not able to document their direct, and current professional affiliation to the interactive entertainment industry are not qualified to attend. If you are from the retail sector, you must be selected by your parent company to attend.
http://e3expo.com/content/1125/attendee-registration/

Double-D skrev:I og med at jeg har købt en xbox så er jeg gået over til rivalen; vente i disse dage på at Forza Motorsport 2 kommer med posten

Casper.S skrev:Double-D skrev:I og med at jeg har købt en xbox så er jeg gået over til rivalen; vente i disse dage på at Forza Motorsport 2 kommer med posten
Du siger du har en Xbox, jamen så smid da lige dit gamertag!
Har du forresten set traileren for det nye Forza?

RookieBalboa skrev:Casper.S skrev:Double-D skrev:I og med at jeg har købt en xbox så er jeg gået over til rivalen; vente i disse dage på at Forza Motorsport 2 kommer med posten
Du siger du har en Xbox, jamen så smid da lige dit gamertag!
Har du forresten set traileren for det nye Forza?
jeg hijacker lige igen til noget fanboy pis![]()
sætter man de trailere op mod hinanden ligner farza 3(som jeg kalder det) noget fra en 20 år gammel vaskemaskine i forhold til....

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 80 gæster