BodyBlom skrev:Detorian skrev:BodyBlom skrev:Hvis en højskole minder om en efterskole så er det det jeg leder efter
Er der nogle som ellers har haft erfaringer med at gå på højskole? Og som evt kan fortælle lidt om hvordan det er at gå på højskole?
Tænker på regler, fester, damer osv.

EDIT: Det behøver altså ikke nødvendigtvis være et sportscollege el. anden idræt tilknyttet

min kærestes veninde har gået på oure, hvor hun blev udlært basic ski instruktør, og ifølge hende skulle det være helt vildt, hun siger altid det er det fedeste hun længe har været med til.
Desværre kender jeg ikke noget til babe-raten, håber du forstår.

Self.
Jeg tænker lidt mere i bane med vilde fester, fordrukne tøser og masser af alkohol

Jamen, hvis jeg nu fortæller dig hun er blevet super atletisk af at stå på ski, tror du så ikke du kan bruge det til noget?

Og så har hun go'e guns haha.... Men hun er da meget køn, om hun så er en ud af meget få, skal jeg ikke kunne sige. Men har de ikke vilde fester på stort set alle udd? Måske lige bortset fra statskundskab... bva! Men hvis du søger damer, så prøv at søge ind som bioanalytiker, min kammi går der, og fordelingen er vist 70/30% fordeling af piger/drenge.