Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 677
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 674

Følg bodybuilding.dk på

En smule hjælp til træningsprogram :-)!

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hejsa BB - Som sagt har jeg brug for en smule hjælp til et fast træningsprogram da jeg hellere ville begynde at træne seriøst fra starten..
Jeg er 17 år, omkring 174cm høj og vejer 64 kilo.

Har trænet bænkpres, biceps, dødløft, triceps, skulder indtil videre.. men det er lidt kludret og føler ikke jeg får gjort det ordenligt. Derfor ville jeg sætte pris på hvis nogle vil hjælpe mig med at lave et program. Jeg vil have mulighed for at træne omkring 4 gange om ugen hvis ikke mere. Jeg er full-member af Fitness First og derfor kunne jeg ligeså godt bruge min tid derinde :-)).

- og JA, jeg har læst en masse artikler herinde men for hver artikel jeg læser bliver jeg mere og mere forvirret omkring hvad er bedst, og som nævn i en artikel "Ingen træningsprogram passer til alle i verden" ~ noget i den stil. Og ja, vil bare gerne have normalt program som for det meste passer til de fleste... I har sikkert fået min pointe :)!

(ved det meste med kost osv, det er mest at få et program op)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

2-splits programmer er meget populære, men hvis du ikke har tid til at træne 2 dage og holde en dags pause kan du jo træne fullbody hver 2-3 dag.. Jeg træner 2-split med bryst, triceps, skulder og ben, ryg og biceps - det virker rigtig godt for mig :)
"If you want to fly, you need to cut the shit that brings you down"
- Knaegt
Brugeravatar

Geografisk sted: Esbjerg

Styrkeliste
- Bænkpres: 124.00
- Squat: 135.00
- Dødløft: 210.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Altså, har tiden... Men af mange af de indlæg omkring 2 split, jeg har læst.. Forstår jeg det somom af det er rigtig hårdt. men kan jo prøve det af og se hvordan det går :)!

Sir, Eat A Lot skrev:Altså, har tiden... Men af mange af de indlæg omkring 2 split, jeg har læst.. Forstår jeg det somom af det er rigtig hårdt. men kan jo prøve det af og se hvordan det går :)!

God ide, ved du hvordan du sætter det op? :)
Brugeravatar

Geografisk sted: Roskilde

Har kigget på en del 2 split programmer.. Men vil nok være bedst hvis jeg fik det på det rene før jeg begynder så ingen fejl bliver lavet :)
Noget specielt eller ja, kan du evt. skrive hvad jeg SKAL vide før jeg begynder eller skrive link til artikel etc. :)

Et eksempel kan være:
Dag 1. Bryst skulder triceps
Dag 2. Ryg ben biceps mave
Dag 3 off
Dag 4 repeat

Og så prøv at hold dig fra maskiner.

Er der flere muskler som du vil træne, udover det der?
Personligt træner jeg lige pt.
Mandag, torsdag: Bryst skulder triceps mave
Tirsdag, fredag: Ryg nakke ben læg biceps.
Og har fri om weekenden.
Brugeravatar

Det er nogenlunde det samme som jeg har taget med i mit program indtil videre..
Og okay, tak! Havde misforstået af man træner 2 dage i træt og så pause med tak fordi du fortalte mig!

Jeg prøver at holde mig så meget væk fra maskiner som muligt, men da jeg ikke har en spotter holder jeg mig til bænk-pres maskinen her i starten :-)!

Tak skal i begge have for hjælpen, vil begynde på mandag og se hvordan det går :)!

Sir, Eat A Lot skrev:Det er nogenlunde det samme som jeg har taget med i mit program indtil videre..
Og okay, tak! Havde misforstået af man træner 2 dage i træt og så pause med tak fordi du fortalte mig!

Jeg prøver at holde mig så meget væk fra maskiner som muligt, men da jeg ikke har en spotter holder jeg mig til bænk-pres maskinen her i starten :-)!

Tak skal i begge have for hjælpen, vil begynde på mandag og se hvordan det går :)!

Du kan altid spørge en oppe i centeret om han kan spotte dig. Har aldrig oplevet at nogen siger nej.
Og, du skal ikke ramme failure medmindre at det er et PR forsøg som kikser, så du behøver ikke altid en spotter.
Start ihvertfald med noget du kan tage. :)
Brugeravatar

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster