Så mit spørgsmål er, hvordan ville en energi fordeling se ud både under cut og under bulk.
Jeg vil sætte stor pris på svar da jeg ikke rigtigt kan komme videre med min kostplan før.
Tusinde tak på forhånd.
Martin

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Nielze skrev:En sikker vinder er 30/50/20 (P, K, F) under bulk, og minimum carbs under cut.

Garik skrev:Min pointe er, at det ikke giver mening at "sigte" efter xxx antal gram af dit og dat - det kan man ikke basere en tilværelse på. Tilstræb en fornuftig mængde sundt fedt (hellere for meget end for lidt). Her kan "1 gram per kilo kropsvægt" være en fin rettesnor, men får du mere: Fint. For langt de flestes vedkommende: Godt.
Få masser af proteinerne; de mætter og smager godt.
Kulhydrater. Spis masser af grønt. Eventuelt lidt frugt. Kulhydraterne er det nemmeste at skære ned på i de fleste kost, så hvis du spiser 300 gram pasta dagligt, kan du jo nemt skære 200 gram af. Jeg siger ikke, man skal holde sig fra kulhydrater, men overvej om det ikke er nok at få størstedelen efter træning - måske lidt inden. Det plejer at fungere godt for de fleste.

moko_kai skrev:Nielze skrev:En sikker vinder er 30/50/20 (P, K, F) under bulk, og minimum carbs under cut.
Hvordan ville den så se ud under cut?

Garik skrev:Garik skrev:Min pointe er, at det ikke giver mening at "sigte" efter xxx antal gram af dit og dat - det kan man ikke basere en tilværelse på. Tilstræb en fornuftig mængde sundt fedt (hellere for meget end for lidt). Her kan "1 gram per kilo kropsvægt" være en fin rettesnor, men får du mere: Fint. For langt de flestes vedkommende: Godt.
Kulhydrater. Spis masser af grønt. Eventuelt lidt frugt. Kulhydraterne er det nemmeste at skære ned på i de fleste kost, så hvis du spiser 300 gram pasta dagligt, kan du jo nemt skære 200 gram af. Jeg siger ikke, man skal holde sig fra kulhydrater, men overvej om det ikke er nok at få størstedelen efter træning - måske lidt inden. Det plejer at fungere godt for de fleste.

moko_kai skrev:Garik skrev:Garik skrev:Min pointe er, at det ikke giver mening at "sigte" efter xxx antal gram af dit og dat - det kan man ikke basere en tilværelse på. Tilstræb en fornuftig mængde sundt fedt (hellere for meget end for lidt). Her kan "1 gram per kilo kropsvægt" være en fin rettesnor, men får du mere: Fint. For langt de flestes vedkommende: Godt.
Fornuftigt svar tusinde tak.
Men udefra hvad du skriver og min vægt så skal jeg have 100g fedt om dagen.
Jeg synes bare jeg har lidt svært ved at få så meget fedt ind, har du evt. nogen forslag til hvad jeg kunne putte ind for at få mere fedt ind om dagen?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 20 gæster