Jeg har desværre ikke fået meget søvn i weekenden, så jeg var meget træt, da jeg stod op i morges. Trænede dog alligevel.
Pecs + deltsIncline DB press10 x 16 kg
10 x 20 kg
Benchpress (Thick grib)10 x 60 kg
6 x 90 kg
6 x 100 kg
5 x 110 kg
4 x 120 kg*
3 x 120 kg
4 x 110 kg
*Jeg kunne godt mærke, der ikke var til meget i dag. Desværre.
Incline DB press10 x 38 kg
7 x 40 kg*
0 x 42 kg Arrghh
3-4 x 38 kg
*Fail på 8. rep. Endnu værre var det dog, da jeg ikke kunne få de 42 kg op i startposition, og bagefter havde problemer med bare at få 38'erne op, og kun klarede nogle få reps. F#¤%!
Seated DB clean and press6 x 16 kg
6 x 16 kg
6 x 16 kg
6 x 16 kg
6 x 16 kg
6 x 16 kg
*Virkelig hård og god øvelse. Jeg var dog helt ned over omgangen i incline.
Machine chest press14 x 90 kg
12 x 90 kg
10 x 90 kg
10 x 90 kg
*Jeg kørte lettere end normalt, eftersom dagsformen var helt til rotterne.
Unilateral DB frontraise12 x 14 kg
10 x 14 kg
*Gad ikke mere.
Machine lateral raise15 x 8 blokke
dropset 12 x 5 blokke
12 x 9 blokke
dropset 10 x 6 blokke
*Resten af træningen skulle bare hurtigt overstås.
Den dårligste træning jeg har haft i mands minde. Jeg kunne godt mærke, dagsformen ikke var på sit højeste i bænkpress, men havde alligevel ikke forventet, det skulle gå så dårligt efterfølgende i incline. Derfor blev det også til langt færre kg og sets, end jeg havde håbet på. Jeg havde også doms i triceps fra sidste arm træning.
Desværre må jeg erkende, at min styrke i press øvelser generelt er meget dårlig. Selv på en god dag tror jeg ikke, mit 1rm ligger meget over 140 kg i bænk

Jeg har haft nogle skader, der har gjort det svært for mig at lave de fleste presse øvelse, derudover har jeg i lange perioder nedprioriteret bryst træningen + fokuseret alt for meget på løfte korrekt i stedet for at få nogle flere kg på.
Jeg havde absolut ikke det problem, da jeg først startede med træningen. For ca. 3 år var jeg lige begyndt at træne regelmæssigt og der tog jeg 8-10 reps @ 45 kg i db incline. Træls at tænke på hvor meget der er sket med størrelsen, og hvor lidt der er sket med styrken
](./images/smilies/eusa_wall.gif)