Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1292
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1290

Følg bodybuilding.dk på

Er det muligt ?

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

De fleste ved efterhånden at man ikke kan forøge sin muskel masse under cut. Men hvad med styrke ?? så vidt jeg har forstået så kan man øge sin styrke uden at øge sin muskelmasse.

Vil det sige at det er muligt at stige i styrke under cut ?? for i såfald er det vel bedst at træne for styrke under cut, for så kan man løfte tungere når man starter på at gaine igen ??

mvh. Lani

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

lani skrev:De fleste ved efterhånden at man ikke kan forøge sin muskel masse under cut. Men hvad med styrke ?? så vidt jeg har forstået så kan man øge sin styrke uden at øge sin muskelmasse.

Vil det sige at det er muligt at stige i styrke under cut ?? for i såfald er det vel bedst at træne for styrke under cut, for så kan man løfte tungere når man starter på at gaine igen ??

mvh. Lani

Du kan ganske rigtigt øge styrken under et cut. Det er selvfølgelig væsentligt mindre end du ville kunne under bulk, men det er helt sikkert muligt.

Om det er optimalt? - Nej. Hvis du har opbygget din muskelmasse ved klassiske bodybuilding-programmer, så er det også dem som holder bedst på massen når du cutter. Man skal altså ikke ændre sin træning fordi man cutter. Det kan godt være at du bliver stærkere, men du bliver formentlig også mindre. Du kan selvfølgelig også blive stærkere af traditionelle bodybuilding-programmer, så det er bare et spørgsmål om hvor meget.

Reputation point: 5

Geografisk sted: København

Træner her: Anger Mangement

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Ja det kan jeg godt se, men for mit vedkomne så har jeg ikke så meget masse at gøre godt med, primært fedt, derfor vil jeg gerne starte med cut :wink:

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Jeg cutter..
Og jeg øger i styrke. :)

Men har ikke trænet seriøst før. Så er lige startet med at tabe mig samtidig med jeg styrketræner.. så øger jeg i styrke.. Men om man kan når man er trænet og har bulket og blevet stærkere.. Kunne ikke forstille mig det var alt for nemt, for man er jo i underskud af energi :)

MNiebling skrev:Jeg cutter..
Og jeg øger i styrke. :)

Men har ikke trænet seriøst før. Så er lige startet med at tabe mig samtidig med jeg styrketræner.. så øger jeg i styrke.. Men om man kan når man er trænet og har bulket og blevet stærkere.. Kunne ikke forstille mig det var alt for nemt, for man er jo i underskud af energi :)

Neurale tilpasninger i nervesystemet sker også når man cutter. Det er derfor man kan øge styrken uden at øge massen.

Reputation point: 5

Geografisk sted: København

Træner her: Anger Mangement

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster