Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

AndersHauberg skrev:Hej Jensie.
Træn hver muskel 2-3 gange ugentligt med evt Fullbody 3 gange ugentligt, eller 2-split det betyder 4 træninger ugentligt.
Som du træner nu rammer du kun hver muskelgruppe 1 gang ugentligt.
Kig artiklerne igennem, de er rigtig gode
Hilsen Anders, Bøffen

Friche skrev:AndersHauberg skrev:Hej Jensie.
Træn hver muskel 2-3 gange ugentligt med evt Fullbody 3 gange ugentligt, eller 2-split det betyder 4 træninger ugentligt.
Som du træner nu rammer du kun hver muskelgruppe 1 gang ugentligt.
Kig artiklerne igennem, de er rigtig gode
Hilsen Anders, Bøffen
Han rammer nu to en halv gang ugentligt. Han gentager jo dag 1 lige efter dag 3.
Men Jens, jeg synes nu du skulle prøve med lidt squat, eller evt benpres. Eller hvordan er status med benerne?

jensbs skrev:Ja der er skam ingen hviledage i mit program Anders![]()
Det er nok en idé at forsøge sig med en enkelt benøvelse -når mine knæ nu efterhånden er blevet goe nok til at holde til en længere løbetur kan de nok godt klare at blive presset noget mere. Det går jo heller ikke at blive kaldt diskopumper, selvom jeg nu aldrig går på disko længere.
Kan man så godt nøjes med squat, Mads? Og hvor mange sæt/reps vil da være optimalt?

AndersHauberg skrev:jensbs skrev:Ja der er skam ingen hviledage i mit program Anders![]()
Det er nok en idé at forsøge sig med en enkelt benøvelse -når mine knæ nu efterhånden er blevet goe nok til at holde til en længere løbetur kan de nok godt klare at blive presset noget mere. Det går jo heller ikke at blive kaldt diskopumper, selvom jeg nu aldrig går på disko længere.
Kan man så godt nøjes med squat, Mads? Og hvor mange sæt/reps vil da være optimalt?
Du kan evt starte med squat og evt en slags calf raise. hvorfor arbejder du ikke på jensen mere
?

jensbs skrev:AndersHauberg skrev:jensbs skrev:Ja der er skam ingen hviledage i mit program Anders![]()
Du kan evt starte med squat og evt en slags calf raise. hvorfor arbejder du ikke på jensen mere
?
Ja, det gør dem udholdende, men ikke stærke jo ;) det bliver også noget sværere at bygge muskelmasse (hvis du er interesseret i det) hvis du løbet så meget ;)
Jeg er i praktik i Vejle, så har sgu ikke tid til at stege bøffer, hvis der også skal være plads til 2 timers træning hver dag. Jeg tænker bare at én benøvelse er nok nu hvor jeg løber omkring 70 km om ugen -det giver bl.a. udmattede calfs kan jeg oplyse

jensbs skrev:Dag 1 – bryst, skulder, triceps
Bænkpres 5x6-8
Skrå bænk (håndvægte) 5x6-8
Military pres 3x8
Skulderpres (håndvægte) 3x8
Side laterals (håndvægte) 3x8
Dips 5xmax
Overhead triceps extensions/fransk pres 5x8 (varier mellem hvert pas)
Dag 2 – ryg, biceps, mave
Dødløft 5x5-6
Bent over row 3x6-8
Pullup/Chinup (varier mellem hvert pas) 3xmax
Barbell curl/DB hammer curls 5x8 (varier mellem hvert pas)
Crunch 5xmax
Incline leg-hip raise 5xmax
Evt. Hyperextensions

jensbs skrev:Ja der er skam ingen hviledage i mit program Anders![]()

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster