Vil lige kort opsummer mine erfaringer med CEE til dato
Der har efterhånden været skrevet en del om dette emne og ikke mindst hvilke type af Creatine, som skulle virke bedst, mono vs CEE, priser på produktet og hvad kan betale sig...
Lad mig lige slå fast, at ikke alle oplever samme effekt ved brug af Creatine som helhed, faktorer som effektiv træning og en sund kostplan med stort protein indtag over minimum 5 gange om dagen, for mit vedkommen indtager jeg 30-40 gram pr måltid fordelt på Kylling, Fisk, Oksekød, Whey Protein osv…
For ca 3 år siden prøvede jeg for første gang Creatine monohydrate i pulver form, det virkede som sådan helt fint, dog med den bivirkning at jeg følte mig lidt opsvulmet i kroppen og maven, kunne mærke betydelig fremgang efter et par uger, med et større load i starten af uge 1 og 2, altså den første del af perioden, stoppede efter brug i ca 8 uger, eftersom jeg ikke følte, at det virkede efter hensigten længere… godt så, siden har jeg ikke trænet det helt store BB, kun til at holde formen og ikke indtaget Creatine siden, men blot levet noglelunde sundt…
I starten af januar kørte jeg lidt hårdere på BB træningen( 2-split program med hver anden dag fri) Nu måtte det omtalte CEE så prøves sammen med overstående protein plan, med et samlet indtag igen på mellem 150-200 gram pr dag
Dertil køre jeg med 2 x 500 mg tabs CEE fordelt over 4 måltider pr dag, dvs et samlet Creatine CEE indtag på ca 4 gram pr dag, glem alt om at det skulle virke bedre før træning og efter træning og bla bla bla…
Efter de først 4-5 dage mærkede jeg helt klart en forskel i styrke og ingen væske i kroppen som tidligere. Nu er der så gået 2 uger+ siden starten og jeg har aldrig oplevet så stor en fremgang i styrke og volume, hvis jeg sammenligner med tidligere. CEE virker som en x 3 faktor i det forhold, uden væske bindinger, tværtimod så oplever jeg min fedt procent er nedadgående, bedre markeringer i muskelstrukturen, for at sige det lige ud så er det det bedste produkt, jeg til dato har prøvet og kan kun opfordre andre til teste ”CEE” for det virker 100% ud fra mine erfaringer, Ps: det er nok en fordel for dig, at holde en pause på en måned eller 2 hvis du lige har kørt en Alm Creatine kur, inden du starter op på CEE....det var sporten kort