Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1439
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1436

Følg bodybuilding.dk på

Erfaring med Creatine Ethyl Ester

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej

Vil lige kort opsummer mine erfaringer med CEE til dato

Der har efterhånden været skrevet en del om dette emne og ikke mindst hvilke type af Creatine, som skulle virke bedst, mono vs CEE, priser på produktet og hvad kan betale sig...
Lad mig lige slå fast, at ikke alle oplever samme effekt ved brug af Creatine som helhed, faktorer som effektiv træning og en sund kostplan med stort protein indtag over minimum 5 gange om dagen, for mit vedkommen indtager jeg 30-40 gram pr måltid fordelt på Kylling, Fisk, Oksekød, Whey Protein osv…

For ca 3 år siden prøvede jeg for første gang Creatine monohydrate i pulver form, det virkede som sådan helt fint, dog med den bivirkning at jeg følte mig lidt opsvulmet i kroppen og maven, kunne mærke betydelig fremgang efter et par uger, med et større load i starten af uge 1 og 2, altså den første del af perioden, stoppede efter brug i ca 8 uger, eftersom jeg ikke følte, at det virkede efter hensigten længere… godt så, siden har jeg ikke trænet det helt store BB, kun til at holde formen og ikke indtaget Creatine siden, men blot levet noglelunde sundt…

I starten af januar kørte jeg lidt hårdere på BB træningen( 2-split program med hver anden dag fri) Nu måtte det omtalte CEE så prøves sammen med overstående protein plan, med et samlet indtag igen på mellem 150-200 gram pr dag
Dertil køre jeg med 2 x 500 mg tabs CEE fordelt over 4 måltider pr dag, dvs et samlet Creatine CEE indtag på ca 4 gram pr dag, glem alt om at det skulle virke bedre før træning og efter træning og bla bla bla…

Efter de først 4-5 dage mærkede jeg helt klart en forskel i styrke og ingen væske i kroppen som tidligere. Nu er der så gået 2 uger+ siden starten og jeg har aldrig oplevet så stor en fremgang i styrke og volume, hvis jeg sammenligner med tidligere. CEE virker som en x 3 faktor i det forhold, uden væske bindinger, tværtimod så oplever jeg min fedt procent er nedadgående, bedre markeringer i muskelstrukturen, for at sige det lige ud så er det det bedste produkt, jeg til dato har prøvet og kan kun opfordre andre til teste ”CEE” for det virker 100% ud fra mine erfaringer, Ps: det er nok en fordel for dig, at holde en pause på en måned eller 2 hvis du lige har kørt en Alm Creatine kur, inden du starter op på CEE....det var sporten kort :D

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 130.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

HAHAHA FUCKING Troll
Life is like a coin. You can spend it any way you wish, but you only spend it once.
Brugeravatar

Geografisk sted: Hillerød

Træner her: FitnessWorld Hillerød

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 130.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (7)

Det er noget sludder.

http://www.kropblog.dk/page/2
It's time to kick ass and chew bubblegum - but I'm all out of bubblegum!
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 90.00
- Dødløft: 135.00

Galleri: Vis galleri (3)
Kostplan: Ingen kostplan

Billede

CEE er lort. Der er endnu ingen former for kreatin, der har vist sig bedre i forhold til ganske almindelig - og ikke mindst billig - monohydrat. Det handler om at få musklerne mættet med skidtet, og i den henseende er CEE simpelthen bare en underlegen løsning.

Hvis der ikke trolles, så er du måske gået for meget til den i din loading-fase med CM, OP. Store mængder kan godt skabe uro i mavsen, men det fortager sig gerne efter kort tid, og det er jo ikke engang nødvendigt at loade. Det skulle også kunne hjælpe for nogle at sikre sig, at kreatinen er mikroniseret.
Brugeravatar

Har prøvet CEE, samt Kreatin Monohydrat. Oplevede overhovedet ingen effekt ved CEE, som jeg gjorde ved monohydraten..
Brugeravatar

Geografisk sted: State of Denmark

Træner her: Fitness World Køge

Det må være placebo, eller fordi dit fødeindtag og/eller din døgnrytme er bedre.
Det er direkte påvist at CEE tæt på ingen eller ingen effekt har.
Idéen med det er, at det angiveligt skulle være i omløb i blodbanen i længere tid, da det først skal gå fra CEE til monohydrat, hvorfor en længere cirkulation og angiveligt højere optagelse (jeg kan i skrivende stund ikke lige huske, hvad det var der ellers skulle
øge optagelsen) skulle være mulig.' I praksis er det kun meget små mængder eller ingen der går fra CEE til monohydrat, inden det er ude af systemet igen.
Brugeravatar

Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster