Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1439
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1436

Følg bodybuilding.dk på

Erfaring med Zero X'treme?

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Jeg står og mangler et nyt energi supplement. Jeg har kørt no-explode de sidste måneder, og er meget tilfreds med produktet bortset fra den crash effekt man får bagefter. Så faldt jeg over Zero X'TREME (http://www.bikebuster.dk/detaljer/300158.html)

Vil gerne hører jeres mening hvis i har prøvet dem :)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Jeg synes også No-Xplode er et af de mest dårlige Pre-WO jeg har prøvet.. Den bedste Pre-WO indtil videre, er 1-2 sukkerfri redbulls...
"The only way to make your dreams come true, is to wake up"
Brugeravatar

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Dr.Koga skrev:Jeg står og mangler et nyt energi supplement. Jeg har kørt no-explode de sidste måneder, og er meget tilfreds med produktet bortset fra den crash effekt man får bagefter. Så faldt jeg over Zero X'TREME (http://www.bikebuster.dk/detaljer/300158.html)

"ZERO, den nye velsmagende elektrolytdrik fra High5, kommer nu med et koffein spark (65 mg) - omtrent det samme som en mild kop kaffe. Den er stort set kaloriefri (1,4 kalorier pr 100 ml)"

Det er nogle ret flydende piller alligevel.

Drop det der. Det er det rene fusk. Køb i stedet noget ordentligt. De fleste er blevet glad for Craze, det er vidst det som er mest "in" lige pt.

Reputation point: 5

Geografisk sted: København

Træner her: Anger Mangement

Dr.Koga skrev:Jeg står og mangler et nyt energi supplement. Jeg har kørt no-explode de sidste måneder, og er meget tilfreds med produktet bortset fra den crash effekt man får bagefter. Så faldt jeg over Zero X'TREME (http://www.bikebuster.dk/detaljer/300158.html)

Jeg synes også No-xplode var okay, dog måske lidt træls for maven efter 3 skeer i længden.

Jeg har ingen erfaring med Zero X'treme. Men du kan altid kigge efter "Hyper FX" det produkt har givet mig den vildeste energi ever! 2 skeer så sidder man ikke stille længere. Dog skal man ikke starte med så meget, da det er et meget kraftigt koffein produkt, men dog lækkert! :D
No matter how bad things get. Just keep going. You only fail when you give up!
Brugeravatar

Pumperfyren skrev:

Jeg synes også No-xplode var okay, dog måske lidt træls for maven efter 3 skeer i længden.

Jeg har ingen erfaring med Zero X'treme. Men du kan altid kigge efter "Hyper FX" det produkt har givet mig den vildeste energi ever! 2 skeer så sidder man ikke stille længere. Dog skal man ikke starte med så meget, da det er et meget kraftigt koffein produkt, men dog lækkert! :D

Hyper FX er fucked.. fik det virkelig dårligt af det, og det samme gjorde en af mine venner. vi tog 1,5 skeer hver..
"The only way to make your dreams come true, is to wake up"
Brugeravatar

Kostplan: Ingen kostplan

Koffein pillerne fra bodylab er rigtig gode og billige :) Hvis du også smide noget beta alanine ind og evt lidt bcaa, så har du de fleste pre workout produkter, bare meget billigere.

Thegame skrev:Jeg synes også No-Xplode er et af de mest dårlige Pre-WO jeg har prøvet.. Den bedste Pre-WO indtil videre, er 1-2 sukkerfri redbulls...

AKA 2 kopper kaffe
Proud member of Team Fat Ups.
Brugeravatar

Reputation point: 68

Træner her: TarGet Fitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 40.00

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online