Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1391
Medlemmer: 1
Skjulte: 0
Gæster: 1390

Følg bodybuilding.dk på

Eskilds log :)

Udskriv emne

Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog

Hej og velkommen til min log :)

Jeg oprettede denne log da jeg tænkte at jeg gerne vil have lidt feedback på min træning fra nogle der er erfarne indenfor feltet Men også så jeg selv kan holde styr på min træning og udvikling:)

Jeg har tidligere trænet i 1 år, men har nu haft 1 år uden træning (dog med masser af gymnastik og andet sport), så i starten af februar startede jeg igen :)

Stats:

1. Februar 2009:
Bænkpres: 3*10 - 50 kg
Squat: 3*10 - 60 kg (stativ hvor den er låst fast)
Dødløft: 3*10 - 55 kg
Lats pulldown: 3*10 - 35 kg
BOR: 3*10 - 35 kg
DB skulderpres: 3*10 - 10 kg

Vægt: 68 kg
Højde: 177 cm
Fedt %: 12 (gæt)
Alder: 20 år

3. December 2009:
bænkpres: 105 kg
Squat: 160 kg x2
Dødløft: 190 kg
Chins med bredt overhåndsgreb: 3*8 - BW +10kg
BOR: 3*8 - 85 kg
DB skulderpres: 3*8 - 24/26 kg (military: 50 kg)

Vægt: 73-74 kg
Højde: 177 cm
Fedt%: 11 (gæt)
Alder: 21 år

Program:

har hele tiden kørt noget fullbody baseret på de store basicøvelser, der har dog været lange pauser uden træning grundet opperationer osv. så har været meget ustabilt :( Men nu skulle jeg være klar igen :) Har også kørt noget Sheiko til benende der har grort at jeg øgede min Squat fra 130 til 160 og min dødløft fra 160 til 190 kg på 5 uger, så skal nu til at køre noget sheiko 2 :)

Hvis i har nogle kommentarer til min træning eller noget andet er i meget velkomne til at skrive dem :)
Sidst rettet af Eskild 4. dec 2009, 20:00, rettet i alt 1 gang.

Reputation point: 5

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 255.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Velkommen til :D
[Gefährlich ist wer Schmerzen kennt]
Kroppen er som en udlejningsbil, den skal køres helt ud i alle gear og afleveres med tom tank...
Brugeravatar

Reputation point: 0

Kostplan: Vis kostplan

Kidde skrev:Velkommen til :D

Mange tak skal du have :)
Kan se at du kører temlig tungt i bænkpress, hvilket program har du kørt efter ? :)

Styrkeliste

hej eskild og velkommen til :)

flot fremgang du har haft =D>

hvad er det for sport du dyrker og hvilke gymnastik er det?
It's A Bird, It's A Plane, no It's Cykelmyggen egon verdens sejeste superhelt
Brugeravatar
Månedens skribent: Marts 2009

Eskild skrev:

Kan se at du kører temlig tungt i bænkpress, hvilket program har du kørt efter ? :)

Lad være med at tænke så meget i programmer på dit stadie. Så længe dit program ikke er helt i hegnet, skal fremgangen nok komme lynhurtigt, så længe du passer din kost og din søvn.
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010

Reputation point: 573

TheCzech skrev:
Eskild skrev:

Lad være med at tænke så meget i programmer på dit stadie. Så længe dit program ikke er helt i hegnet, skal fremgangen nok komme lynhurtigt, så længe du passer din kost og din søvn.

Mit stadie ? Har da trænet i 2 år... :)
Spørgsmålet var mest grundet det fact at jeg har ligget stille omkring de 100 - 105 kg i bænk de sidste par måneder, mens jeg fortsat har øget i andre øvelser som squat og dødløft ... :)

Styrkeliste

Cykelmyggen Egon skrev:hej eskild og velkommen til :)

Jeg dyrker MMA 2-3 gange om ugen, mest for sjov men det er godt nok også hårdt :) Derudover danser jeg swing dance - var ikke så god til at danse engang og besluttede mig for at gøre noget ved det, så det er en gang om ugen og så i fritiden når der er nogle damer der har tid :) Så har jeg været i gang med at løbe lidt og cykle, mest bare som cardio træning... Derudover supplere jeg op med nogle kropsvægtøvelser seperat (dragonflags, kipup, aerials, variatoner af pullups og andre gymnastikke øvelser).

Men jeg har dyrket springgymnastik i nogle år, og er også uddannet instruktøk, men har bare ikke tiden til at få det til at passe ind lige pt - så det bliver lidt løst :( Men sjovt er det ellers, og rigtig god træning :)

Styrkeliste

Eskild skrev:
Cykelmyggen Egon skrev:hej eskild og velkommen til :)

Jeg dyrker MMA 2-3 gange om ugen, mest for sjov men det er godt nok også hårdt :) Derudover danser jeg swing dance - var ikke så god til at danse engang og besluttede mig for at gøre noget ved det, så det er en gang om ugen og så i fritiden når der er nogle damer der har tid :) Så har jeg været i gang med at løbe lidt og cykle, mest bare som cardio træning... Derudover supplere jeg op med nogle kropsvægtøvelser seperat (dragonflags, kipup, aerials, variatoner af pullups og andre gymnastikke øvelser).

Men jeg har dyrket springgymnastik i nogle år, og er også uddannet instruktøk, men har bare ikke tiden til at få det til at passe ind lige pt - så det bliver lidt løst :( Men sjovt er det ellers, og rigtig god træning :)

fedt at du er så aktiv :)

swing dance... det er alt for fedt :dance: får du ikke swinget nogle damer når du er i byen, jeg kunne godt forestille mig at man kunne chamere damerne med lidt frække moves, jeg prøver selv på samtlige af mine byture, jeg er dog utroligt dårlig til at danse, så jeg har ikke altid held i sprøjten :D

min lillesøster har også gået til springgymnastik, hun siger også at man bliver totalt bidt af det, jeg kunne forestillemig det er lidt ligesom med vægttraning at man bliver hooked når man først er begyndt :)

ellers god weekend til dig mester, jeg vil ud og swinge nogle damer, så bare kom i byen så kan det være vi mødes på ,tha dance flour :D :drink:
It's A Bird, It's A Plane, no It's Cykelmyggen egon verdens sejeste superhelt
Brugeravatar
Månedens skribent: Marts 2009

Cykelmyggen Egon skrev:
fedt at du er så aktiv :)

swing dance... det er alt for fedt :dance: får du ikke swinget nogle damer når du er i byen, jeg kunne godt forestille mig at man kunne chamere damerne med lidt frække moves, jeg prøver selv på samtlige af mine byture, jeg er dog utroligt dårlig til at danse, så jeg har ikke altid held i sprøjten :D

min lillesøster har også gået til springgymnastik, hun siger også at man bliver totalt bidt af det, jeg kunne forestillemig det er lidt ligesom med vægttraning at man bliver hooked når man først er begyndt :)

ellers god weekend til dig mester, jeg vil ud og swinge nogle damer, så bare kom i byen så kan det være vi mødes på ,tha dance flour :D :drink:

Hehe, ja det er bare med at komme i gang :8
Det er rigtigt at gymnastikken er lidt ligesom styrketræning, man skal bare have mere og mere af det, og det er jo helst sådan det skal føles :)

Men god weekend til dog også, og så held og lykke med damerne :dance:

Styrkeliste

Eskild skrev:
TheCzech skrev:
Eskild skrev:

Mit stadie ? Har da trænet i 2 år... :)
Spørgsmålet var mest grundet det fact at jeg har ligget stille omkring de 100 - 105 kg i bænk de sidste par måneder, mens jeg fortsat har øget i andre øvelser som squat og dødløft ... :)

Min fejl, kiggede på dine gamle stats ^^
Hvordan har din kropsvægt udviklet sig i samme periode? 100kg er ret tidligt tidspunkt at gå i stå på.
Der er i øvrigt en del mennesker, der ikke oplever ret megen fremgang i bænken ved sheikoprogrammerne.
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010

Reputation point: 573

Min fejl, kiggede på dine gamle stats ^^
Hvordan har din kropsvægt udviklet sig i samme periode? 100kg er ret tidligt tidspunkt at gå i stå på.
Der er i øvrigt en del mennesker, der ikke oplever ret megen fremgang i bænken ved sheikoprogrammerne.

Intet problem, undrede mig bare lidt :)
Vil heller ikke sige at jeg er gået helt i stå, har da smidt 5 kg på i løbet af de sidste 5 uger... men i forhold til den fremgang jeg har haft i resten af kroppen halter bænken lidt :(
MIn kropsvægt er gået fra 68 til 74 ca. så der er da sket lidt :) Men har som sagt været nød til at droppe træningen i lange perioder af gangen, og der gik bænken noget ned :(
Tror jeg vil kører med noget fokus på Bænk og Skulder her op til juleferien, og så tage Sheiko to derefter for lige at få brændt noget af julemaden af :P

Styrkeliste

Træning d. 5 december 2009
Træningen idag stod på fullbody som altid samt medbragte mandariner og vand :D

Squat:
5*5 - 130 kg

Bænkpres:
4*5 - 85 kg
1*5 - 87,5 kg - meget hård

BOR:
1*8 - 90 kg
1*8 - 100 kg
1*8 - 110 kg - ikke så god teknink, og blev nød til at holde pause på nogle sekunder da stangen gled :(

Incline DB bænkpres:
3*8 - 26 kg - ikke vildt hård, men er også lige begyndt så putter ikke max belastning på :)

Chins ups med bredt overhåndsgreb:
2*8 - BW + 10 kg
1*7 - BW + 10 kg

Military press:
2*8 - 50 kg
1*7 - 50 kg - godt nok smadret efter bænk og incline :evil:

Leteral raises (DB):
3*8 - 16 kg - godt nok også hård :evil:

Pullups:
3*10 - BW + 10 kg

Dips:
3*8 - BW + 20 kg - tog det lidt stille i dag da mine arme var godt udkørte :?

Dragonflags:
1*10 - BW

Diverse maveøvelser...

Det var en rigtig god træning i dag, og fik faktisk øget lidt i flere øvelser :) Især BOR gik lidt amok, har trænet den i lang tid og har aldrig taget mere end 85 kg som jeg først for nyligt er kommet op på, men havde bare mega meget energi i dag :) Squaten gik også fornuftigt, selvom jeg trænede max løft i den og dødløft i torsdags og stadig godt kunne mærke det lidt i benene... mangler dog stadig lidt dybde når jeg løfter mere end 120 i sæt, så det skal der arbejdes lidt med :)

4/5 - super træning :)

Styrkeliste

Træning d. 6. december 2009

Syntes jeg havde lidt meget energi her til aften da jeg mest har siddet stille i dag, så valgte at gå ud i mørket og regnen og løbe 7 km her til aften...
Super dejligt at presse sig selv lidt :) Er ved at være lidt tid siden jeg har løbet længere distancer, normalt løber jeg 3-4 km, så dejligt at se at formen ikke er gået helt ned :) Holdt vel en gennemsnitsfart på 11 kt/t, så det var okay :)

Styrkeliste

Træning d. 7 december 2009

Træningen bestod af cykling, omkring 10 km, og senere lidt kropsvægt træning med nogle Chins, lidt mave, kipups, håndstand og sådan. Dejligt lige at få rørt sig lidt :)

Styrkeliste

Tilbage til Logbog

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 86 gæster