Jeg har ikke mulighed for at fører kostplan da jeg ikke selv styrer hvilken slags mad der bliver serveret, og det er da ærgerligt når man gerne vil strukturere sin kost så man får maksimalt ud af træningen. Så jeg spiser bare det mad der bliver serveret på skolen, i forskellige mængder alt efter om det er noget jeg kan lide. Det skal siges at kosten er sund, men jeg har jo stadig ikke nogen idé om hvor meget jeg indtager. Jeg har lean bulket da jeg hele tiden er blevet på vægten omkring de 80 kg. Jeg er fint tilfreds med at være på 80 kg, det er en fin vægt, men nu er det snart sommer og så vil jeg gerne have cuttet et par kilo eller fire af uden at jeg taber for meget styrke. Men, nu er problemet at jeg jo vil tage Kreatin, det gør så at jeg vil tage et par kilo yderligere på og så er det altså mange kilo, og derfor mange kilo der skal cuttes af. Hvad siger i så til idéen om at jeg indtager Kreatin, og så sørger for at jeg lægger i kalorie underskud, altså dvs. jeg spiser blot efter hvor meget jeg plejer at indtage og så kapper jeg lidt af det, jeg har jo en idé om hvor meget jeg plejer at spise. Men, samtidig sørger jeg for at protein indtaget er rigtig højt så jeg ihvertfald ikke mangler noget på den front.
Hvad ville i gøre i sådan situation, hvor i ikke selv har mulighed for at styre kosten og ikke har et overblik over hvad der bliver serveret, samtidig vil tabe sig et par kilo til sommer, men samtidig vil stige i styrke. Ja, det kan godt blive svært, men hvad ville i gøre hvis i stod i mine sko?
Forresten, er der en der kan sende link til den der Kreatin artikel, min computer gider ikke gå ind i artikel arkivet åbenbart, det er lidt mystisk. Og hvad anbefaler i, at man tager kreatin på dagsbasiser eller man kører loading faser?
Tager i kapsler eller pulver, og hvorfor?
Tak for hjælpen!
- Michaelphelps