Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

hardeer skrev:Prøv lige ov skær der ud i pap forstår det ikke? og ja har problemer med at tage på i vægt..

hardeer skrev:Men hvad er så bedst efter jeres mening extreme xxl eller bodylab wg?

Ghâshûl skrev:Hvis du ikke træner og spiser wg er der vel overvældende risiko for bare at tage fedt på, vil jeg mene.

Kolditz skrev:Ghâshûl skrev:Hvis du ikke træner og spiser wg er der vel overvældende risiko for bare at tage fedt på, vil jeg mene.
Tror nu han mente om man skal drikke det imens man træner, det ikke nødvendigt. Nogen tager det inden, andre imens (inklusiv mig selv) og nogen efter.
Hvis der går flere dage 4-7 dage og du ikke træner, så der ingen grund til at hælde det i dig. Det spild af penge, og så vil du højst sandsynligt tage lidt fedt på.

cj8000 skrev:Kolditz skrev:Ghâshûl skrev:Hvis du ikke træner og spiser wg er der vel overvældende risiko for bare at tage fedt på, vil jeg mene.
Tror nu han mente om man skal drikke det imens man træner, det ikke nødvendigt. Nogen tager det inden, andre imens (inklusiv mig selv) og nogen efter.
Hvis der går flere dage 4-7 dage og du ikke træner, så der ingen grund til at hælde det i dig. Det spild af penge, og så vil du højst sandsynligt tage lidt fedt på.
Det kan man jo ikke sige. Du kan spise mac donalds + wg hver dag og stadig tabe dig, hvis du blot er i kcal. underskud. Så wg i sig selv tager du jo ikke fedt på af. Mange bruger da os wg på diæt (incl. mig selv) efter træning, netop pga. der både er protein og kulhydrat i. WG skal tages direkte efter træning som minimum. Kan dog osse tilføjes før træning og om morgenen, hvis du ikke er god til at få spist nok til at gaine.

hardeer skrev:Har også tænkt på Megamass4000 tror faktisk selv det kunne hjælpe er der nogle af jer der har erfaringer med dette produkt?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster