Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Steffn 12 skrev:Hej
Her inden for den sidste tid( indenfor 1måned ca.), er jeg begyndt at falde i bænk. Er næsten faldet 10kg.
Nogen der har nogen ide om, hvad der går galt eller hvordan jeg får trænet mig op igen?

joey T skrev:Du har sikkert ikke holdt pause længe. Prøv at hold en pause på 1 uge 100pro trænings fri.
Hvis den falder eller står stille, har du ramt et styrke plateau, hvilket jeg umiddelbart vil mene giver sig til udtryk nu på dig.

Steffn 12 skrev:joey T skrev:Du har sikkert ikke holdt pause længe. Prøv at hold en pause på 1 uge 100pro trænings fri.
Hvis den falder eller står stille, har du ramt et styrke plateau, hvilket jeg umiddelbart vil mene giver sig til udtryk nu på dig.
Hvad er en plateau?

Hr. Pedersen skrev:Træner du bænk 5 gange i ugen? og du spiser ikke det store?

MadDogPlato skrev:Steffn 12 skrev:joey T skrev:Du har sikkert ikke holdt pause længe. Prøv at hold en pause på 1 uge 100pro trænings fri.
Hvad er en plateau?
http://lmgtfy.com/?q=plateau+wiki
![]()

Steffn 12 skrev:joey T skrev:Du har sikkert ikke holdt pause længe. Prøv at hold en pause på 1 uge 100pro trænings fri.
Hvad er en plateau?

Steffn 12 skrev:Hr. Pedersen skrev:Træner du bænk 5 gange i ugen? og du spiser ikke det store?
Nej træner for det meste bænk 2-3 gange om ugen. Jo spiser rigeligt, mener bar at jeg ik spiser ekstra, som tun, bananer og sådan.

Ahrendsen skrev:Steffn 12 skrev:Hr. Pedersen skrev:Træner du bænk 5 gange i ugen? og du spiser ikke det store?
Nej træner for det meste bænk 2-3 gange om ugen. Jo spiser rigeligt, mener bar at jeg ik spiser ekstra, som tun, bananer og sådan.
Hvis du har trænet tung bænk 2-3 gange hver uge i et par måneder, så trænger du nok til en deload/dekon. Ellers kunne det være (nu når du falder i kg) at du overtræner. Det vil jeg gætte på.
Andre symptomer på overtræning kan være træthed og at man er uoplagt.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster