Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1083
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1080

Følg bodybuilding.dk på

Farvel til tombola-træning

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hej.

Jeg har nu i lidt over en måned trænet 3 gange om ugen. Jeg har ikke fulgt noget bestemt program, men har blot udført de øvelser jeg følte for. Jeg vil selv vurdere mine resultater som ok, men denne træningsform kan selvfølgelig ikke være optimalt, så jeg vil gerne følge et fast, fornuftigt og veldesignet program. Problemet er at mængden af information er enorm, og meget af den er tilmed modstridende. Jeg har derfor svært ved at gennemskue, hvad der vil være optimalt for mig.

Jeg er 18 år, 182 cm høj og vejer 68 kg. Jeg vil have mulighed for både at træne 3 eller 4 gange om ugen. Mit primære mål er at øge min muskel volumen.

Pt. hælder jeg mest til programmet Back To Basics. Men der er også andre programmer der virker tiltalende som dette, dette og dette (ikke gratis så jeg er skeptisk, men han skriver fornuftige ting i sin blog).

Så, hvilket program vil i anbefale? Hvilke fremskridt kan jeg forvente af sådan et program? Og hvor lang tid skal jeg køre med det?

På forhånd tak! :D

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 70.00
- Squat: 90.00
- Dødløft: 110.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

1) Back to Basics er godt program, har selv kørt det og kan varmt anbefale det !

2) Lad være med at spilde dine penge på diverse trænningsprogrammer som lover dig den ultimative form i løbet af ingen tid. Spis , træn og sov så kommer resultaterne helt af sig selv :D

Styrkeliste
- Dødløft: 125.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

OppositeOfAdult skrev:1) Back to Basics er godt program, har selv kørt det og kan varmt anbefale det !

Lyder godt! Hvor lang tid kørte du med det, inden at du skiftede til et andet program?

OppositeOfAdult skrev:2) Lad være med at spilde dine penge på diverse trænningsprogrammer som lover dig den ultimative form i løbet af ingen tid. Spis , træn og sov så kommer resultaterne helt af sig selv :D

Det er jeg opmærksom på. Der er vanvittigt mange scammers i den industri :(

Styrkeliste

Ja! back to basic!! fundamentalt program med hovedvægten på de øvelser det handler om!
Jeg er også glad for George Turner 10x10, så det er måske også en mulighed for dig engang i fremtiden.

Sore skrev:Ja! back to basic!! fundamentalt program med hovedvægten på de øvelser det handler om!
Jeg er også glad for George Turner 10x10, så det er måske også en mulighed for dig engang i fremtiden.

Tak for svaret! Jeg har kigget på 10x10, og vil have det i tankerne i fremtiden.

Jeg vil stadig gerne vide hvor meget man kan forvente at opnå over tid med sådan et program, og hvor lang tid jeg bør køre med det?

Styrkeliste

paldepind skrev:
Sore skrev:Ja! back to basic!! fundamentalt program med hovedvægten på de øvelser det handler om!

Tak for svaret! Jeg har kigget på 10x10, og vil have det i tankerne i fremtiden.

Jeg vil stadig gerne vide hvor meget man kan forvente at opnå over tid med sådan et program, og hvor lang tid jeg bør køre med det?

Det er meget svært at fastslå hvor meget du kan forvente at opnå i løbet af et bestemt stykke tid, da vi nu engang er forskellige. Samtidig så har muskelvækst og styrkefremgang lige så meget med kost og søvn at gøre, så det kan jeg desværre ikke hjælpe dig med at svare på.

Som udgangspunkt bør du ikke fastsætte hvor lang tid du bør køre med B2B, da det ligeledes vil være forskelligt fra person til person. I teorien kan du køre efter det program resten af dit liv, hvis du stadigvæk har styrkefremgang og muskelvækst til den tid. Mit råd til dig vil derfor være at prøve det af og se hvordan det fungerer for dig. Om nogle år hvor du ikke længere synes at fremgangen er den samme som den har været, så kan du overveje at skifte til noget andet.

Og for resten; fedt at du allerede efter så få måneder får lyst til en lidt mere struktureret tilgang til træningen! Hvis bare jeg selv havde gjort det samme dengang jeg startede med at træne :-)
In the gym
One thing counts
On the bar
Large amounts
Brugeravatar

Reputation point: 303

Geografisk sted: Genitalien

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 220.00

Logbog: Vis logbog

Tak for svaret og komplimenten ThomasNielsen! Så må jeg bare kaste mig ud i det, og se hvordan det går. Jeg trænede med det for første gang i dag :)

Styrkeliste

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster