Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1247
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1244

Følg bodybuilding.dk på

FB m. Supersets

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Halløj..

Jeg synes ikke jeg kunne finde noget nogen steder (heller ikke i program-tråden), så smider den af her - correct me if I'm wrong :)

Jeg kører lige pt. et FB-program mandag, onsdag og fredag + 4 ganges løbetræning.. Sagen er den at jeg skal til at intensivere min løbetræning endnu mere nu her, da jeg skal løbe marathon i maj og vil derfor gerne optimere min styrketræning bedst muligt i forhold til løbetræningen..

Puha, en lang smøre, men;
Nogen der ligger inde med et FB-program baseret på supersets (vil gerne forsøge mig med lidt syre-agtig-pump-baseret træning :D)?
Eller et andet forslag til hvordan træningen kunne bygges op - vil nemlig gerne se om jeg kan holde styrketræningen på 2 gange om ugen de næste par måneder, da jeg ellers kører totalt død!
Brugeravatar

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

hvis du ønsker færere styrketræninger end du plejer, synes jeg det er en dårlig ide at benytte dig af et træningsprogram der fokusere på supersets, jeg vil i stedet finde et program der lægger vægt på de store øvelser, men du kan jo lave noget udmatningstræning i slutningen af disse træninger i form af superset, med isolationsøvelser, jeg tror dog ikke du kan hente særlig meget gevindst ved denne form
It's A Bird, It's A Plane, no It's Cykelmyggen egon verdens sejeste superhelt
Brugeravatar
Månedens skribent: Marts 2009

Jeg kører lige nu et FB-program med fokus på compound øvelser, er bare ved at køre lidt træt i det - kunne godt bruge lidt nyt hvis du forstår :)
Brugeravatar

Jeg kører mit eget 'superset dig til stramme-baller-mens-du-sveder-dine-boller-af' Fullbody split.. -og morer mig ganske fint for tiden - det er ihvertfald skruet lidt anderledes sammen :D

kig i min log, eller på selve programmet her:

viewtopic.php?t=23024&highlight=doug+hepburn
Peace, Love, Black Metal
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 55

Geografisk sted: Frederikssund

Træner her: Fitness World

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 135.00
- Dødløft: 180.00

Macdoody skrev:Jeg kører lige nu et FB-program med fokus på compound øvelser, er bare ved at køre lidt træt i det - kunne godt bruge lidt nyt hvis du forstår :)

hvis du er kørt træt kunne en løsing være, at ændre rep range eller skifte nogle øvelser ud.

en helt anden ide kunne være en slags cirkeltræning, nærmest et stort superset af hele træningen, altså du gennemføre alle de største øvelser et set af gangen, og vidre til det næste, indtil det ønskede antal set er opnået, håber du forstår. herefter gennemføres mindre øvelser på samme måde.

det giver i hvert fald en voldsom intensitet og jeg kunne forestille mig at kondien ville være den begrænsende faktor
It's A Bird, It's A Plane, no It's Cykelmyggen egon verdens sejeste superhelt
Brugeravatar
Månedens skribent: Marts 2009

Ser meget interessant ud :D det er sådan noget i den stil jeg godt kunne tænke mig at eksperimentere med ;)
Brugeravatar

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 38 gæster