Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1179
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1176

Følg bodybuilding.dk på

Fedt procent - sixpack

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Kære alle

Her kommer lige en lang beskrivelse af mit træningsforløb, for som skrevet i emnet til denne tråd vil jeg vildt gerne have sixpack, eller ihvertfald bare en markeret mave.

Nå men får et år siden havde jeg tabt mig rigtig meget, og i den forbindelse begyndte jeg at spise Nutramino Whey Protein og begyndte ihærdigt at træne ved siden af, netop for ikke at tabe mig ydeligere !

Jeg går til Polefitness og styrketræner hver anden dag. Når jeg er i træningscenteret varer min træning altid mellem 2-3 timer. Så det er alle musklegrupper der bliver banket igennem. Jeg træner ikke ben så forfærdelig meget da jeg har en knæskade, så er lidt forsigtig hvad det angår :?

Nå men jeg vil somsagt gerne have sixpack og er lidt i tvivl om hvad jeg skal gøre for at det er synligt, jeg ved det er derinde - fordi jeg har et ekstremt godt korsæt og jeg kan tyde musklerne i lyset. Problemet er at da jeg tabte mig blev det et resultat af løst hud og det er svært at komme af med sys jeg :-k

Jeg var nede igår og få en Tanita Body Composition og den lyder følgende:

Height: 179
Weight: 54,2 kg
Fat % 19,9 %
Fat Mass: 10,8 kg
FFM: 43,4 kg
Muscle mass: 41,2 kg
TBW: 30,2 kg
TBW: 55,7 %
Bone mass: 2,2 kg
BMR: 5485 kj, 1311 kcal
Metabolic age: 12

Jeg ved godt at jeg er tynd og har en lav bmi, men det skal siges at jeg har altid ligget i den undervægtige gruppe. Det jeg ønsker nu er at tage på i muskler og komme højere op i kg den vej. Jeg har tendens til at det fedt jeg har sætter sig på min mave, og det er det jeg vil have fordelt [-o<

Håber I kan hjælpe, og evt. komme med gode råd?

Det skal osse lige siges at jeg spiser mad udover protein, men at jeg osse går op i hvad jeg spiser :P

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Du kan ikke "fordele" dit fedt udover kroppen, du kan kun tabe dig, og så håbe at du ikke skal særlig langt ned i kg før du har sixpack. Men vil anbefale dig at tage noget på i muskler og fedt først, og så bagefter cutte ned til du har en tydelig sixpack.. (ca. 15 % fedt for piger).
"The only way to make your dreams come true, is to wake up"
Brugeravatar

Logbog: Vis logbog

Flyttet
Brugeravatar
Chef-moderator

Reputation point: 470

Geografisk sted: Århus

Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave

Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00

Galleri: Vis galleri (8)
Kostplan: Vis kostplan

Thegame skrev:Du kan ikke "fordele" dit fedt udover kroppen, du kan kun tabe dig, og så håbe at du ikke skal særlig langt ned i kg før du har sixpack. Men vil anbefale dig at tage noget på i muskler og fedt først, og så bagefter cutte ned til du har en tydelig sixpack.. (ca. 15 % fedt for piger).

hehe ved jeg godt at jeg ikke kan :whistle: men det er bare ønske tænkning.. Jeg spiser protein pulver, 2 gange dagligt morgen og aften og udover det 5-6 måltider dagligt :wink:

Cutte? hvad menes der præcist med dette? :hihi:

chln skrev:Cutte? hvad menes der præcist med dette? :hihi:

Du cutter når du er i kalorieunderskud - Dvs. du taber dig.
Brugeravatar

Reputation point: 15

Geografisk sted: 7100 Vejle

Træner her: DGI Huset i Vejle

Six pack er meget simpelt. Tab dig og træn til din fedt procent er lav nok. Så vil du kunne se dine mavemuskler. Kun spejlet kan fortælle dig når det er nok. Held og lykke :)
Brugeravatar

Deyra skrev:Six pack er meget simpelt. Tab dig og træn til din fedt procent er lav nok. Så vil du kunne se dine mavemuskler. Kun spejlet kan fortælle dig når det er nok. Held og lykke :)

Okaj, jeg skal ikke tabe mig mere forhåbenligt :D jeg vejer i forvejen for lidt. Jeg ønsker bare at det løse hud på maven forsvinder, fordi så ved jeg at man kan se min sixpack :wink: Så det du siger er at jeg skal fortsætte som jeg gør nu, fordi da jeg fik målt min fedt procent for nogle måneder siden lå den på 22%, nu er den 19,9 %, så den falder, men vægtmæssigt taber jeg mig ikke, og det er vel ok i forhold til at få sixpack synlig?

dh4nsen skrev:
chln skrev:Cutte? hvad menes der præcist med dette? :hihi:

Du cutter når du er i kalorieunderskud - Dvs. du taber dig.

Okaj, mente nok det var noget alla dette :hihi:

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster