Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Hexi skrev:Hvis man kender sin Vægt, Fedtfri Masse og Muskelmasse i kg, hvordan regner man så sin fedtprocent ud?

hot_fifty skrev:hvor ved du fra du har 6,7kg fedt?
hot_fifty skrev:hvad vil du være mere cut for her op til sommer, siger ham der aldrig har haft en fedt% på 10 hihi. har du billede af din form, for 10% så burde du være ret hakket.
Jeg ville da begynde at pakke lidt muscle på rammen og så cutte fra foråret op mod sommeren

Hexi skrev:hot_fifty skrev:hvor ved du fra du har 6,7kg fedt?
Har fået lavet sådan en Dexta skanning (Tror jeg det hedder) på Neurokirugisk afdeling.
Man ligger på en bænk og der er en stor maskine der kører frem og tilbage ovenover een.
Tilsidst sprøjter den så en seddel ud hvor det hele står på.hot_fifty skrev:hvad vil du være mere cut for her op til sommer, siger ham der aldrig har haft en fedt% på 10 hihi. har du billede af din form, for 10% så burde du være ret hakket.
Jeg ville da begynde at pakke lidt muscle på rammen og så cutte fra foråret op mod sommeren
Bare for at få det lidt bedre med mig selvHar været lidt for fed engang.
Er også ude efter at pakke flere muskler på, men ser helst ikke jeg tager for meget fedt på.
Derfor vil jeg gerne godt i bund inden jeg går igang. Men hvis jeg kan holde den på 9-10 mens jeg bulker, så er jeg ret tilfreds.
Troede en fedtprocent på 10 var relativ middel..? Den er da ikke vildt lav?

Mikkel [S.I.S] skrev:Det er en forkert regne metode, da der ses bort fra de andre ting der vejer til, fx knogler...

Mikkel [S.I.S] skrev:Det er en forkert regne metode, da der ses bort fra de andre ting der vejer til, fx knogler...

Hexi skrev:Mikkel [S.I.S] skrev:Det er en forkert regne metode, da der ses bort fra de andre ting der vejer til, fx knogler...
Den skriver mine knogler vejer 3.0 kg.

Sixx skrev:Hexi skrev:Mikkel [S.I.S] skrev:Det er en forkert regne metode, da der ses bort fra de andre ting der vejer til, fx knogler...
Det er helt sikkert forkert.

samsk skrev:Sixx skrev:Hexi skrev:Mikkel [S.I.S] skrev:Det er en forkert regne metode, da der ses bort fra de andre ting der vejer til, fx knogler...
Er der nogen der ved hvor meget kroppens knogler vejer? Det varierer selvfølgelig med alderen, men nogle eksempler?

Cykelmyggen Egon skrev:samsk skrev:Sixx skrev:Hexi skrev:Mikkel [S.I.S] skrev:Det er en forkert regne metode, da der ses bort fra de andre ting der vejer til, fx knogler...
Er der nogen der ved hvor meget kroppens knogler vejer? Det varierer selvfølgelig med alderen, men nogle eksempler?
som tommelfingerregl siger man 15% af massen på en person med normale probrorsioner, altså vil en mand på 100 kg have en knoglemasse på 15 kg

samsk skrev:Cykelmyggen Egon skrev:samsk skrev:Sixx skrev:Hexi skrev:Mikkel [S.I.S] skrev:Det er en forkert regne metode, da der ses bort fra de andre ting der vejer til, fx knogler...
som tommelfingerregl siger man 15% af massen på en person med normale probrorsioner, altså vil en mand på 100 kg have en knoglemasse på 15 kg
Så maskinen skulle egentlig have skrevet at hans knogler vejede 10 kg hvis man forudsætter at TS vejer 67kg?

Chayen skrev:samsk skrev:Cykelmyggen Egon skrev:samsk skrev:Sixx skrev:Hexi skrev:Mikkel [S.I.S] skrev:Det er en forkert regne metode, da der ses bort fra de andre ting der vejer til, fx knogler...
Så maskinen skulle egentlig have skrevet at hans knogler vejede 10 kg hvis man forudsætter at TS vejer 67kg?
Efter hvad Egon cykkelmyggen siger - så ja.

Hexi skrev:hmm ja.. man skal nok også være en smuuule kritisk over for hvad de maskiner siger![]()
Kan dog se jeg ikke har ret meget fedt på mig, ikke noget af betydning.
Men jeg er ikke helt vildt markeret. Det kan måske skyldes at jeg heller ikke har vildt store muskler![]()
Kan jeg komme til at virke mere markeret ved at tage lidt muskler på?
Det kan vel faktisk lade sig gøre at øge muskelmassen, samtidig med at man holder sin fedtprocent.
Hvis altså man gainer mere muskel ift fedt..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster