Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1099
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1096

Følg bodybuilding.dk på

Fedttang

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hej BB, Jeg er lidt i ivivm om det virkelig kan være rigtigt jeg har en fedt % på omkring de 8 tangen siger 8,6 og det gør min badevægt faktisk også, selv om jeg aldrig har troet på den. jeg troede selv jeg havde en på 10-11 stykker mindst, da der stadig sider en god delle når jeg sidder ned.
Jeg har taget 2 billeder fra hvert sted for at vise hvor meget hud jeg tager fat i man skal jo ikke åbne hele hånden og trykke alt massen sammen og omvend ikke kun med fingerspidserne :) Håber der er nogen der har erfaring med den eller bare kan se ud fra billederne om det hænger fint sammen med resultettet .Mangler jeg noget så spørg, Og min vægt er på 72 kg jeg er 183 høj. mål 70 kg og synlige abs, ´hvis det er muligt med så få muskler har en mistanke om der ikke rigtig er noget at komme efter inde bag fedtet
Vedhæftede filer
IMGA0505.jpg
Står helt St.
IMGA0510.jpg
IMGA0509.jpg
Sidst rettet af Taekwondo body 27. nov 2013, 09:10, rettet i alt 1 gang.

Reputation point: 60

Styrkeliste
- Bænkpres: 67.50
- Squat: 80.00
- Dødløft: 110.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

og fra bryst
Vedhæftede filer
IMGA0506.jpg
Her spænder jeg , Mit mål er i øvrigt synlige abs
IMGA0508.jpg
IMGA0507.jpg

Styrkeliste

Hey :)

Jeg har selv prøvet det men fedttang engang, men jeg synes det er rigtig svært at få de samme resultater ved flere målinger, fordi der er SÅ mange ting man kan gøre anderledes/forkert...og så ændringer i målingerne giver ret store sving i resultaterne...

i og med at dit mål er synlige abs er din fedtprocent ret ligemeget... det er selvfølgelig en fin målemetode, for at se om det går den rigtige vej, men i og med at det er så svært, ville jeg "tracke" min process med billeder og spejl! Det er det mest valide svar efter min mening, hvis ikke man har 100% styr på fedttangen og badevægte med fedtprocentmåler er lort!

Tag billeder af dig i samme stillinger i samme rum med samme lys osv med en uges mellemrum. Så ka du sagtens se om det går den rigtige vej :)

Og ud fra billederne ligner du ikke en på 8% ;)
http://campaigns.tribesports.com/images/blog/builtleanfatmen.png

Eller vil du bruge fedtprocenten til andet end målemetode ? :)
I workout because it's good for me....

...also I like to eat.

...A lot.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Jukkel skrev:Hey :)

Jeg har selv prøvet det men fedttang engang, men jeg synes det er rigtig svært at få de samme resultater ved flere målinger, fordi der er SÅ mange ting man kan gøre anderledes/forkert...og så ændringer i målingerne giver ret store sving i resultaterne...

i og med at dit mål er synlige abs er din fedtprocent ret ligemeget... det er selvfølgelig en fin målemetode, for at se om det går den rigtige vej, men i og med at det er så svært, ville jeg "tracke" min process med billeder og spejl! Det er det mest valide svar efter min mening, hvis ikke man har 100% styr på fedttangen og badevægte med fedtprocentmåler er lort!

Tag billeder af dig i samme stillinger i samme rum med samme lys osv med en uges mellemrum. Så ka du sagtens se om det går den rigtige vej :)

Og ud fra billederne ligner du ikke en på 8% ;)
http://campaigns.tribesports.com/images/blog/builtleanfatmen.png
Ja der er pænt stor forskel på billederne. :-) dog har de også en del flere muskler i forhold til mig.
Eller vil du bruge fedtprocenten til andet end målemetode ? :)

Styrkeliste

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster