Comedian skrev:Der er mange ting, som I fremstiller så sort/hvidt at jeg vil mene, at det er decideret vildledende og generelt gør I jer rigtigt, rigtigt mange antagelser, som der ikke er grundlag for. Jeg er som sagt i tvivl om hvorvidt I egentligt er opmærksom på hvordan core-muskulaturen fungerer og hvordan den her stabilitet skabes. Jeg vil anbefale jer at starte ud med at læse Dean Somersets artikler omkring coretræning samt "The myth of core stability" (Lederman 2007).
Først og fremmest mange tak for din respons. Du skal ikke tænke på, og du måske 'støder' os, det gør du overhovedet ikke.

vi er glade for al den konstruktive kritik vi kan få - ellers bliver vi jo ikke bedre. Så tak, fordi du vil bruge tid på at skrive.
Jeg syntes selv, vi har rimelig godt styr på coren. VIl du måske belyse noget at det, der er vildledende?
- Men vi vil i ihvertfald kigge på artikler som du beskriver. Man kan altid blive klogere.
Comedian skrev:At der både benyttes en masse latinske muskelnavne
Du har ret, det kan godt være lidt indviklet. især når vi både bruger danske og latinske navne. Dette vil blive lavet om, så der er en rød streg igennem hele hjemmeside. Evt med det danske navn og efterfølgende det latinske i parentes.
Comedian skrev:motiverende sloganer
Det er min stil. Jeg syntes det er motiverende, og ser godt ud.
Comedian skrev:benyttes dårlig grammatik/stavning,
Det er selvfølgelig ikke godt nok. Det skal rettes. Vi har efterhånden set det igennem så mange gange, at vi måske har stiret os blind på det. Kan du udpege nogle konkrete eksempler?
Comedian skrev:henvises til partnerads
Vi bruger både parter-ads og google adsense. Det kan vi ikke ændre. Så skal vi fjerne det helt.
Så er det et spørgsmål om, man skal have reklamer på sin hjemmeside eller ikke. Vi har valgt have bruge det.
Er der nogle steder, det 'falder' igennem og virker for plantet?
Comedian skrev: rådgives minimalt om almindelige styrketræning gør
Der findes allerede en masse hjemmesider, forums osv. om styrketræning. Vi antog at vi ikke ville have en chance på det marked. Derfor valgte vi et mere snævret emne - nemlig 'core'. i coretræning kommer man selvfølgelig ikke udenom normal styrketræning, hvilket vi også har skrevet en artikel om, men dette er ikke vores primære funktion. Derfor henviser vi også bl.a. til bodybuilding.dk, hvis man vil vide mere om styrketræning.
Men det er godt du skriver, at du finder det rodet. For sådan skal det selvfølgelig ikke være.
Comedian skrev:der er stort forskel i niveau
Kan du give nogle konkrete eksempler? er det i artiklerne, eller er det på siderne?
Comedian skrev:vil I gerne vejlede eller vil I bare ramme en laveste fællesnævner og tiltrække folk til jeres side for at få reklameindtægter?
Vi prøver at ramme den brede danske befolkning. Om det er den laveste fællesnævner eller ikke, er et andet spørgsmål. styrke- eller bodybuilding personen eller Fysioterapeuten, som har trænet i 10 år, og ved alt om coren, er ikke vores målgruppe. Vi vil prøve at ramme dem, så gerne vil vide det mest basis om coren.
Indtil videre er der tjent 10 kr. på annonceindtægter, så det er bestemt ikke for at blive rig, vi gør det.
Samtidig med at vi prøver at sprede et godt budskab, og formidle viden om coren, er jeg samtidig rigtig interesseret i at lave hjemmesider, SEO, sociale medier, digitale annoncer. Ihvertfald på hobby plan. Jeg syntes det er en spændende branche, så derfor forsøger vi også at lære relaterede ting som f.eks. noget om reklameindtægter. Men at vi har lavet hjemmesiden på baggrund af at tjene penge på reklameindtægter er ikke hensigten.
Comedian skrev:er det svært at gå i den "rigtige retning"
Kan godt se hvad du mener. Tak for din input, det hjælper og er værdsat!
Selvom du måske hader slogans, vil jeg tillade mig at bruge mit ynglings:
Perfect's good, done's betterCoretraening.dk kan forbedres på mange måder, og er langt fra hverken perfekt eller optimal, men det bliver man kun ved at lære, og få tingene gjort. Derfor er vi meget glade for al den ris og ros vi får!