70kg
174
Bulk plan
Mål er masse og styrke
Kom med konstruktivt kritik.
Spørgsmål:
Fungerer fuldkorns pasta og kartoffel lige så godt, som pre-workout, som ris gør?
På forhånd tak.

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

200591 skrev:Hvad siger du til denne?kostplan

Tank skrev:200591 skrev:Hvad siger du til denne?kostplan
Meget bedre. Din fedtprofil kunne optimeres en del. Du kunne godt bruge noget mere fedt fra gode oliekilder såsom olivenolie, hørfrøolie, hampolie, macadamia osv. Du kunne f.eks. lægge 20-30 gram olie ind og skære tilsvarende energi fra i dine kulhydrater.

200591 skrev:Tank skrev:200591 skrev:Hvad siger du til denne?kostplan
Meget bedre. Din fedtprofil kunne optimeres en del. Du kunne godt bruge noget mere fedt fra gode oliekilder såsom olivenolie, hørfrøolie, hampolie, macadamia osv. Du kunne f.eks. lægge 20-30 gram olie ind og skære tilsvarende energi fra i dine kulhydrater.
Jeg bruger rapsolie til at stege min kylling i, ved dog ikke præcis hvor meget.
Kan rapsolie overhoved bruges, forstå mig ret.

Tank skrev:200591 skrev:Tank skrev:200591 skrev:Hvad siger du til denne?kostplan
Det kommer nok helt an på kvaliteten af olien - hvordan den er fremstillet. De fleste rapsolier er noget værre lort der ikke kan anbefales at indtages.

200591 skrev:Tank skrev:200591 skrev:Tank skrev:200591 skrev:Hvad siger du til denne?kostplan
Det kommer nok helt an på kvaliteten af olien - hvordan den er fremstillet. De fleste rapsolier er noget værre lort der ikke kan anbefales at indtages.
Okey, finder et af de produkter du anbefaler istedet.
Men jeg aner jo ikke hvor meget kyllingen suger til sig, når den bliver stegt i den bestemte olie?

Tank skrev:200591 skrev:Tank skrev:200591 skrev:Tank skrev:200591 skrev:Hvad siger du til denne?kostplan
Okey, finder et af de produkter du anbefaler istedet.
Men jeg aner jo ikke hvor meget kyllingen suger til sig, når den bliver stegt i den bestemte olie?
Jeg koger min kylling og hælder olien over mit måltid i stedet - samt hælder det i mine proteinshakes :-)

PUTANGHERO skrev:Svært at kommentere på, når vi ikke ved, hvad dine mål er.. Kan du ikke redigere dit første indlæg og skrive dine mål?

PUTANGHERO skrev:Så har du bulket i ca. 2,5 måned.. Hvordan har din vægt bevæget sig?
Ser umiddelbart fint ud.. Ville nok carbe lidt ned og få noget olie som der allerede er nævnt.
Hvis du træner hårdt igennem, så kunne jeg godt mistænke dig for ikke at have taget nok på? Ville personligt ligge en smule højere, men igen, det kommer helt an på aktivitetsniveauet

PUTANGHERO skrev:Det er fordi, det ser fint ud og småtingene allerede er påpeget. Du rammer dine makroer og hvis du er sikker på at 3200 kcal. er nok til at bulke på, så er du klar

200591 skrev:Ingen med svar på mit spørgsmål, som er skrevet under planen?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster