Hvilke steder ville i anbefale, gerne personlige erfaringer. Jeg har selv overvejet Egypten, men synes jeg hører at alle næsten for skidesyge af at være dernede.
Alt har interesse alt fra områdeanbefalinger, rejseselskab og specifikke hoteller
!
Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag
!
Capper11 skrev:eg står i den situation, at jeg skal have arrangeret en ferie for hele familien(15-80 år), i starten af april månede. Ferien skal være en typisk charterferie, med gode lange dage ved stranden og poolen, men også gerne mulighed for at tage på udflugter nogen dage.
Hvilke steder ville i anbefale, gerne personlige erfaringer. Jeg har selv overvejet Egypten, men synes jeg hører at alle næsten for skidesyge af at være dernede.
Alt har interesse alt fra områdeanbefalinger, rejseselskab og specifikke hoteller!

BloodJunkie skrev:Capper11 skrev:eg står i den situation, at jeg skal have arrangeret en ferie for hele familien(15-80 år), i starten af april månede. Ferien skal være en typisk charterferie, med gode lange dage ved stranden og poolen, men også gerne mulighed for at tage på udflugter nogen dage.
Alt har interesse alt fra områdeanbefalinger, rejseselskab og specifikke hoteller!
Miami har noget for alle, med muligheder for sjove aktiviteter.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 80 gæster