Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1566
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1564

Følg bodybuilding.dk på

Ferie ***

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hej bb.

Jeg står, og skal afsted på ferie med en her snart, og ville høre om I, kunne anbefale noget, da vi synes, det er svært at finde noget efter vores "krav".

Vi skal afsted i primo juli, og søger varme, pool, strand, ting at se (som fx. En gammel by eller klipper), ikke noget touristet, men stadig heller ikke helt dødt, da vi også gerne vil ud og få en øl eller shoppe lidt.

Det behøver ikke være hotel, det kunne også være en lejlighed, vi kunne leje eksempelvis.
Vi har selv tænkt noget ved øst-kysten i Spanien eller en ø omkring Grækenland. Smid nogle anbefalinger hvis I har prøvet eller kender noget.
Brugeravatar

Reputation point: 5

Træner her: City Motion

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 150.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Larsjensen skrev:Hej bb.

Jeg står, og skal afsted på ferie med en her snart, og ville høre om I, kunne anbefale noget, da vi synes, det er svært at finde noget efter vores "krav".

Vi skal afsted i primo juli, og søger varme, pool, strand, ting at se (som fx. En gammel by eller klipper), ikke noget touristet, men stadig heller ikke helt dødt, da vi også gerne vil ud og få en øl eller shoppe lidt.

Det behøver ikke være hotel, det kunne også være en lejlighed, vi kunne leje eksempelvis.
Vi har selv tænkt noget ved øst-kysten i Spanien eller en ø omkring Grækenland. Smid nogle anbefalinger hvis I har prøvet eller kender noget.

Jeg har prøvet øen Samos ved Grækenland. Hyggelig ø hvis du bor i byen Samos. Indeholder stort set alle de ting, du nævner.
Varme, pool, strand, gamle huler og klipper mm.

Vi boede på den anden side af øen - røv syg.

Reputation point: 115

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Var i sommers i Alicante og boede i den gamle bydel. Dette er meget hyggeligt og der er gode strande, spisesteder, byliv, oplevelser osv. I skal klart vælge den gamle bydel da den ny er mere turistpraget og knap så hyggelig og pæn at gå rundt i. Det eneste minus er dog at de ikke snakker meget andet sprog en spansk.

Reputation point: 60

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 190.00

Østkysten af Spanien er den af kysterne der er mest turistiseret i Spanian, foruden øerne, jeg boede elv et år i Madrid og var ude at opleve lidt af hvert. Jeg vil også anbefale østkysten, selvom der er turister både i Alicante , Málaga eller hvor du nu vælger at tage hen.
Jeg vil komme med forslaget Valencia, de har en gammel borg , gammel kirke og hvad der nu ellers hører til en ældre by i Spanien. Derudover har de la Ciudad de las Artes y las Ciencias. Her kan man godt bruge et par dage hvis man spreder det lidt ud. Er du fodbold interesseret har Valencia også den øverste etage på en af bygningernr i dette komplekse du kan se. Ellers kan du jo tage ud at se Mestalla. Stranden i Valencia er også vildt lækker så den skal du nok få brugt. Derudover kan du køre til Alicante på et par timer maks, hvis du gerne vil se deres gamle bydel, du kan tage Renfe fra Hovedbanegården hvis du ikke har lyst til at lege en bil.

Edit: angående sproget så kan de både spansk og catalansk i Valencia, kender ikke til engelsk niveauet da jeg bare har holdt det hele på spansk

Reputation point: 35

Fedt! Tak for svarene drenge. Til den af jer der nævnte leje af bil, ved du om det kan lade sig gøre? Jeg har hørt noget om de ikke lejer ud til mennesker under 25, pga. Højere risiko for uheld. Jeg er 19. Det kunne nemlig ellers var super fedt at leje en åben bil dernede.
Brugeravatar

Styrkeliste

Larsjensen skrev:Fedt! Tak for svarene drenge. Til den af jer der nævnte leje af bil, ved du om det kan lade sig gøre? Jeg har hørt noget om de ikke lejer ud til mennesker under 25, pga. Højere risiko for uheld. Jeg er 19. Det kunne nemlig ellers var super fedt at leje en åben bil dernede.

Jeg har aldrig selv lejet en bil dernede, da jeg ikke har haft behov for dette. Men kender flere på min alder, 20, som har lejet biler dernede.

Larsjensen skrev:Vi skal afsted i primo juli, og søger varme, pool, strand, ting at se (som fx. En gammel by eller klipper), ikke noget touristet..

Det bliver sgu' stramt at finde varme, pool, strand og en fotogen ruinby med klipper, uden at det bliver turistet... men, hvis i kan undvære superhoteller med pool og breakfast inclusive, så tag til Ecuador, ud til Stillehavskysten og find et lille pruthotel på stranden. Brug det som base for trekking ind i landet, og ellers bare lev det fede driverliv på stranden, ryg tjald, drik mørk rom, æd fisk og lær at surfe.

Kvinderne på de kanter er desuden hjerteskærende smukke.

Afsted med jer, i vil ikke fortryde det.
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

Reputation point: 1244

Geografisk sted: The Perimeter

A Menace To Chicken skrev:
Larsjensen skrev:Vi skal afsted i primo juli, og søger varme, pool, strand, ting at se (som fx. En gammel by eller klipper), ikke noget touristet..

Det bliver sgu' stramt at finde varme, pool, strand og en fotogen ruinby med klipper, uden at det bliver turistet... men, hvis i kan undvære superhoteller med pool og breakfast inclusive, så tag til Ecuador, ud til Stillehavskysten og find et lille pruthotel på stranden. Brug det som base for trekking ind i landet, og ellers bare lev det fede driverliv på stranden, ryg tjald, drik mørk rom, æd fisk og lær at surfe.

Wauw! Det lyder ekstremt fedt! Kan du indsnævre det lidt med en by du kan anbefale i Ecuador?
Hvordan er prisneavuet i forhold til det?
Brugeravatar

Styrkeliste

Det første indlæg handlede mest om østkysten. Hvis du er villig til at mellemlande eller taget toget efter du er landet i Spanien kan du også havne det mest fantastiske steder på vestkysten. Der vil altid være turister, men kommer du langt nok over er det mest spanske turister du vil møde, og derfor er stemningen af Spanien der stadig. Du kan f.eks flyve til Heathrow og videre til Jerez de la Frontera, så tager det små 30-60 min i bil at komme til flere lækre byer. Cadíz, Rota for at nævne 2. Her skal du dog ikke forvente dig at de kan særlig meget engelsk.
Her er priser på diverse bosteder du kan leje i Cadiz.
http://es.rentalia.com/alquiler-vacaciones-cadiz/
Cadiz har også nok at se, ihvertfald hvis du også er villig til at køre lidt. Cadiz er europas ældste by og syd for Cadiz, et par timer er der gamle romerske ruiner. Der er også vandland ala dem på Gran Canaria nær Cadiz samt meget andet lækkert.
Lidt billeder fra byen: http://www.minube.com/fotos/cadiz-c4911?page=1

Lonely Planets side for Cadiz på engelsk:
http://www.lonelyplanet.com/spain/andalucia/cadiz

JMH95 skrev:Det første indlæg handlede mest om østkysten. Hvis du er villig til at mellemlande eller taget toget efter du er landet i Spanien kan du også havne det mest fantastiske steder på vestkysten. Der vil altid være turister, men kommer du langt nok over er det mest spanske turister du vil møde, og derfor er stemningen af Spanien der stadig. Du kan f.eks flyve til Heathrow og videre til Jerez de la Frontera, så tager det små 30-60 min i bil at komme til flere lækre byer. Cadíz, Rota for at nævne 2. Her skal du dog ikke forvente dig at de kan særlig meget engelsk.
Cadiz har også nok at se, ihvertfald hvis du også er villig til at køre lidt. Cadiz er europas ældste by og syd for Cadiz, et par timer er der gamle romerske ruiner. Der er også vandland ala dem på Gran Canaria nær Cadiz samt meget andet lækkert.

Det ser også utrolig flot ud på billederne der. Hvad skal man dog vælge haha. Er det sådan at det er helt umuligt at kommunikere med de spanierne der? Ikke at det er en stoploss, det er tværtimod ret sjovt måske. Ellers må hun jo brillerer med sit spanske :lol:
Brugeravatar

Styrkeliste

Larsjensen skrev:
JMH95 skrev:Det første indlæg handlede mest om østkysten. Hvis du er villig til at mellemlande eller taget toget efter du er landet i Spanien kan du også havne det mest fantastiske steder på vestkysten. Der vil altid være turister, men kommer du langt nok over er det mest spanske turister du vil møde, og derfor er stemningen af Spanien der stadig. Du kan f.eks flyve til Heathrow og videre til Jerez de la Frontera, så tager det små 30-60 min i bil at komme til flere lækre byer. Cadíz, Rota for at nævne 2. Her skal du dog ikke forvente dig at de kan særlig meget engelsk.

Det ser også utrolig flot ud på billederne der. Hvad skal man dog vælge haha. Er det sådan at det er helt umuligt at kommunikere med de spanierne der? Ikke at det er en stoploss, det er tværtimod ret sjovt måske. Ellers må hun jo brillerer med sit spanske :lol:

Med lidt spansk og lidt engelsk skal i nok kunne klare jer. Du skal dog ikke forvente flydende engelsk, men tættere på 6 klasses niveau. Så igen, hvis man vil skal man nok kunne finde nogle der har et fint engelsk.

Larsjensen skrev:
A Menace To Chicken skrev:

Wauw! Det lyder ekstremt fedt! Kan du indsnævre det lidt med en by du kan anbefale i Ecuador?
Hvordan er prisneavuet i forhold til det?

Sidst jeg var der, boede jeg på et hotel i Quito nogle dage og stenede rundt, og tog derfra ud til kysten hvor jeg fandt et hotel på stranden, der hed El Centro Del Mundo. Det lå PÅ stranden, ud for en lille by, og var bygget af bambus -mere eller mindre. Tag til Quito, og tjek evt. rejseguider eller spørg rundt blandt de lokale.
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

Reputation point: 1244

Geografisk sted: The Perimeter

Var i Pol De Mar sidste år. Vi lejede et sommerhus på en bjergside.

Kæft det var lækkert. Det var ikke længere væk fra Barcelona og Calella, end at vi hurtigt kom derind til de turist-agtige ting. Men alligevel langt nok væk til at vi måtte prøve os frem med fagter og de få spanske ord vi kunne, når der skulle handles ind lokalt.

Nappede et par billeder fra sommerhuset af

Billede

Billede

Se lige bort fra flasken :lol: syntes det ville pynte på min instagram :D
Brugeravatar

Reputation point: 714

Træner her: Fitness One Kolding

Tilbage til Off topic

Brugere online