Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Hvis du finder noget du gerne vil købe, så smid et link herind på BB, og jeg er sikker på en klog person kan hjælpe dig med om det er skidt eller kanel*JJ* skrev:Tænkte jeg nok.![]()
Det er bare efter det program på tv2, Operation X, hvor han tager rundt i de forskellige danske shops - disse shops har jo også danske websites, hvorfra de sælger div. kosttilskud, både danske som udenlandske, så jeg synes stadig det er lidt svært at gennemskue?

Rommy skrev:Hvis du finder noget du gerne vil købe, så smid et link herind på BB, og jeg er sikker på en klog person kan hjælpe dig med om det er skidt eller kanel*JJ* skrev:Tænkte jeg nok.![]()
Det er bare efter det program på tv2, Operation X, hvor han tager rundt i de forskellige danske shops - disse shops har jo også danske websites, hvorfra de sælger div. kosttilskud, både danske som udenlandske, så jeg synes stadig det er lidt svært at gennemskue?

*JJ* skrev:Godaften...
Sad og undrede mig over, om der findes en egentlig liste over diverse kosttilskud (primært proteinpulver), som er forbudt i Danmark, eller som indeholder skadelige (eller andre former) stoffer?

chribbe skrev:*JJ* skrev:Godaften...
Sad og undrede mig over, om der findes en egentlig liste over diverse kosttilskud (primært proteinpulver), som er forbudt i Danmark, eller som indeholder skadelige (eller andre former) stoffer?
Kig på fødevarestyrelsens hjemmeside, samt forbrugerstyrelsens. De var vist engang ude efter efedrin og koffein indhold i bla læskedrink og energi drinks. Måske er der noget.

*JJ* skrev:Godaften...

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster