Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag
BRN skrev:Du er en rottweiler af styrke, chihuahua af sind.

Daniel$an skrev:Overskriften siger stort set det hele.
Jeg var i Føtex for nylig, og kunne se at de havde fiskeolie helt ned til 0,19 øre stykket, men andre 500mg som kostede 50 øre stykket. Er der en forskel i kvaliteten? Billige vs de dyre?

Wassmann skrev:Daniel$an skrev:Overskriften siger stort set det hele.
Jeg var i Føtex for nylig, og kunne se at de havde fiskeolie helt ned til 0,19 øre stykket, men andre 500mg som kostede 50 øre stykket. Er der en forskel i kvaliteten? Billige vs de dyre?
Tror du mener 19 øre stykket? og ja, der er vel forskel i kvaliteten. vil forslå dig at købe fra bodylab.dk, da de både er billige og af god kvalitet.

Daniel$an skrev:Wassmann skrev:Daniel$an skrev:Overskriften siger stort set det hele.
Tror du mener 19 øre stykket? og ja, der er vel forskel i kvaliteten. vil forslå dig at købe fra bodylab.dk, da de både er billige og af god kvalitet.
Ja, jeg mente 19 øre stykket. Det er rettet nu. Udover det, så synes jeg ikke at jeg fik noget brugbart ud at læse dit indlæg ift mit spørgsmål.

Wassmann skrev:Daniel$an skrev:Wassmann skrev:Daniel$an skrev:Overskriften siger stort set det hele.
Ja, jeg mente 19 øre stykket. Det er rettet nu. Udover det, så synes jeg ikke at jeg fik noget brugbart ud at læse dit indlæg ift mit spørgsmål.
så må du til at uddybe dit spørgsmål. Du spørger om noget man kunkun kan svare ja eller nej på, og jeg svarede ja.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster