Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1402
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1400

Følg bodybuilding.dk på

Fitnesscenter i Fredericia?

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Ligesom det andet topic er jeg også lige flyttet, bare til fredericia. Kender til Olympia og fitnessworld herovre. Men er der andet der er værd at kigge på? Jeg bor indenfor voldende så går ud fra Olympia er det nærmeste? Evt andre som træner dernede som gider fortælle lidt om stedet:-)

Reputation point: 5

Træner her: Olympia-Gym

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Prøvet den her? centerguide/
Brugeravatar

Reputation point: 25

Geografisk sted: Randers

Træner her: Randers styrke og motionsklub (Fjeren)

Logbog: Vis logbog

Havde ikke prøvet den, men den hjælper heller ikke ret meget når der ikke står nogen erfaringer:-)

Det kommer an på om du vil ud at træne for at blive set og samtidig glo på damer - så er det Fitness World.

Vil du derimod have mere ud af træningen med bedre udstyr og højere stemning - så er det Olympia.

Ligesom alle mulige andre steder, er der også krudttønder i Olympia, men det er til at overleve. Håndvægtene går vist rimelig højt op i kiloene, så vidt jeg husker.

Geografisk sted: Fredericia

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 185.00

Kostplan: Ingen kostplan

Er ligeglad med om folk krudter den, det gør de i alle centre alligevel. Det der er vigtigst er beliggendhed, udstyr og hvilken musik der spilles, Er Olympia det eneste center indenfor voldende?

Jeps, Olympia er det eneste center inden for voldene.

Musikstilen i Olympia afhænger hvem som er der nede, da det er muligt selv at sætte musik på eller skifte station.

Udstyret er der en del af, men på peak tidspunkt kan der godt være rift om tingene, da det ikke ligefrem er verdens største center. På den gode side får man sin egen nøgle om kan komme og gå 24/7.

Geografisk sted: Fredericia

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 185.00

Olympia er det eneste fornuftige center i Fredericia imo. Resten er noget bras.
Månedens skribent: Oktober 2007
Redaktør

Reputation point: 173

Styrkeliste
- Bænkpres: 206.00
- Squat: 250.00
- Dødløft: 272.00

Tror også beliggenheden afgør det for mig da jeg bor oppe i Dronningengsgade, så der er ikke ret langt:-)

Tak for svarende. Er der nogen af jer som ved om man KUN kan melde sig ind om tirsdagen som der står på deres side? Arbejder nemlig aften så skal til at ta fri for at komme derned ellers.

Der er da ikke ret langt op til fitness world nede fra byen? på med løbeskoene og så derop med dig :b nem cardio opvarmning :D

Reputation point: 0

Træner her: Fitness World Fredericia

LowDog skrev:Tror også beliggenheden afgør det for mig da jeg bor oppe i Dronningengsgade, så der er ikke ret langt:-)

Tak for svarende. Er der nogen af jer som ved om man KUN kan melde sig ind om tirsdagen som der står på deres side? Arbejder nemlig aften så skal til at ta fri for at komme derned ellers.

Har ikke trænet dernede i et par år efterhånden. Træner ude i min egen garage. Men de har ret indskrænkede indmeldelsestider. Men ellers kan du bare ringe til ejeren (Bjarne). Han lever af at køre taxa, så jeg tror sagtens du kan aftale med ham, at han smutter fordi og ordner det for dig på et tidspunkt som passer dig.

Og hold dig fra Shitness World. Olympia er det eneste center i Fredericia som er værd at smide sin penge efter. Og så kan man samtidig have det godt med at man støtter et center som har de rette intentioner, og ikke en stor kommerciel kæde, som er pisseligeglad med hvad de tilbyder deres medlemmer i sidste ende. Bare pengene kommer i kassen.
Månedens skribent: Oktober 2007
Redaktør

Reputation point: 173

Styrkeliste
- Bænkpres: 206.00
- Squat: 250.00
- Dødløft: 272.00

Hmmmmmm Jeg har ikke noget mod skamros, hvis det er på sin plads, men jeg synes det går lidt over gevind vedr. Olympia.

Rent træningsmæssigt er man sat tilbage i tiden. Jeg har trænet rigtig mange år og har trænet mange forskellige steder såvel inden- som udenlands.
Man kan sagtens træne på stedet og der er håndvægte der passer til de fleste - op til 56 kg. Maskinerne lader dog en del tilbage at ønske, hvis man er vant til at træne med nutidige maskiner. Bl.a. cablecrossover-stativet er ret dårligt konstrueret - forkerte proportioner.
Der hersker en slags klubånd og de fleste forlader stedet med en bemærkning til andre om "god træning", hvilket jeg synes godt om.
Ejerparret er dog bl.a. ekstremt krakilske på flere områder, hvilket let ødelægger det indtryk man kan få af stedet og dem der træner der. Fx det nævnte cablecrossover-stativs dårlige proportioner kan lavere personer til enkelte øvelser kompensere for ved at bruge én af de 2 fremsatte mælkekasser i kombination med en træplade så højden til fx tricepsøvelser passer. DET faldt bestemt ikke i god jord hos fruen, som brokkede sig gevaldigt over opsætningen, på trods af de indlysende mangler for stativet.
Når nøglen skal afleveres skal kvitteringen, som medlemmets bevis på, at man rent faktisk har betalt 250 kr depositum for nøglen medbringes. Intet andet kan hverken billedlegitimation eller andet kan bruges. Så min opfattelse er, at man på stedet bevidst udnytter at (nok oftest mænd ;-) ) folk forlægger denne åbenbart vigtige kvittering. (Det er jo intet problem for ejerne at fastslå at man findes i brugerkartoteket OG at man har betalt, når man medbringer billedlegitimation!)
En MEGET ”anderledes” ting jeg ikke har set noget som helst andet sted i de centre og klubber jeg har trænet i er, KAMERAOVERVÅGNING I OMKLÆDNING OG BAD. Det synes jeg gudhjælpemig er anderledes. Et indlysende misbrug af denne overvågning kunne man da godt få i tankerne ;-)
Ønsker man endnu bedre klubånd og har man brug for tunge vægte og knap så moderne og omfangsrigt udstyr, kan jeg anbefale Odin i Vejle, som et intimt og hyggeligt sted at træne (med tunge vægte!) og hvor formanden er særdeles servicevenlig og på ingen måde krakiler som ovennævnte. Lokalet er dog ret lille.
For et par år siden trænede jeg i en kortere periode i FW i kolding. Et stort sted og hvor jeg også sagtens kunne træne tungt uden at blive generet af personalet (det oplevede jeg i flere andre FW centre i den spæde opstart for en del år siden). Hvis ikke der er sket ændringer på denne lokalitet er det ihvertfald også en mulighed, selvom der er lidt kørsel fra Fredericia ,-)

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 180.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 220.00

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster