Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1387
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1384

Følg bodybuilding.dk på

Fitnessworld Lyngbyvej? Any good?

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Jeg bor nær ryparken og det eneste fitness center jeg kan finde tæt på min bopæl er fitnessworld på lyngbyvej. Er der nogle der har erfaringer med det center i forhold til styrketræning? Gode vægte og maskiner? Eller bare noget generalt om fitnessworld som kæde?
Hvis nogle kender et andet fitness center i det område vil jeg meget gerne høre om det.

På forhånd tak.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Du mener den på østerbro?
Brugeravatar

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 132.50
- Dødløft: 160.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Der er også FW på Århusgade.
Hvad med The gym?

Ja jeg mener den på østerbro.

christian223 skrev:Ja jeg mener den på østerbro.

Så tjek The Gym ud - det vil du ikke fortryde:

http://www.thegym.dk/
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2008 Månedens skribent: Februar 2009 Månedens skribent: September 2009
Admin

Reputation point: 75

Geografisk sted: Copenhagen

The gym ser rigtigt godt ud og ikke så langt fra hvor jeg bor. 395 kr om måneden virker som lidt meget. Er det virkeligt så godt?
Sidst rettet af christian223 13. maj 2013, 19:50, rettet i alt 1 gang.

christian223 skrev:The gym ser rigtigt godt ud og ikke så langt fra hvor jeg bor. jeg kunne ikke lige finde hvad det koster om måneden at træne der. Hvor meget er det?

400.-
Brugeravatar

Reputation point: 140

Geografisk sted: København

Træner her: OBBC

Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
- Squat: 230.00
- Dødløft: 300.00

christian223 skrev:The gym ser rigtigt godt ud og ikke så langt fra hvor jeg bor. 395 kr om måneden virker som lidt meget. Er det virkeligt så godt?

Det koster 400/måneden. Det er dyrere end de kommercielle centre, men til gengæld får du udstyr i verdensklasse og ikke mindst en uforlignelig atmosfære:

Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2008 Månedens skribent: Februar 2009 Månedens skribent: September 2009
Admin

Og der bliver ikke kigget mærkeligt på en når en ung gut på 20 på 60 kg kommer ind og træner? Det ser ud til at der næsten kun er folk med mange års træning bag sig. Hvorfor kan jeg i øvrigt ikke få forbindelse til hjemmesiden på min pc når den virker på min iPhone?

christian223 skrev:Og der bliver ikke kigget mærkeligt på en når en ung gut på 20 på 60 kg kommer ind og træner? Det ser ud til at der næsten kun er folk med mange års træning bag sig. Hvorfor kan jeg i øvrigt ikke få forbindelse til hjemmesiden på min pc når den virker på min iPhone?

Ikke det mindste - der bliver altid taget godt imod nye medlemmer :)
Brugeravatar
Admin

Træner i fitness world ved lyngbyvej, og jeg personligt træner der stadigvæk kun får at kunne træne over alt i DK når jeg er på farten eller skal træne med nogle venner, fordi ingen tvivl om det the gym er nuts når man bor på Østerbro, bare meget 400 kr som studerende...

- Tilgengæld har jeg brokket mig en del gange i FW på lyngbyvej over deres gulv... begge de steder hvor squat racken står er gulvet ikke plant dvs det er små skævt, og det er totalt uacceptabelt da det er et gammelt træ gulv, dvs mulighederne for squats og dødløft er ikke optimale.

Reputation point: 15

Arizon skrev:Træner i fitness world ved lyngbyvej, og jeg personligt træner der stadigvæk kun får at kunne træne over alt i DK når jeg er på farten eller skal træne med nogle venner, fordi ingen tvivl om det the gym er nuts når man bor på Østerbro, bare meget 400 kr som studerende...

- Tilgengæld har jeg brokket mig en del gange i FW på lyngbyvej over deres gulv... begge de steder hvor squat racken står er gulvet ikke plant dvs det er små skævt, og det er totalt uacceptabelt da det er et gammelt træ gulv, dvs mulighederne for squats og dødløft er ikke optimale.

Hold nu op.. 150,- kr. mere om måneden end i Fitness World. Det er 5,- kr. mere om dagen. Enhver studerende kan finde 150,- kr. i budgettet, hvis det er det man vil. Se på forbruget til fest og farver.. mon ikke der kan findes 150,- mellem take away maden, bajere, smøger etc. hver måned.

Fitness World i Århusgade blows, i hvert fald hvis man træner BB.. Kender ikke det på Lyngbyvej, så det vil jeg ikke udtale mig om.
The Gym er et fedt center, hvor man både kan få kyndig vejledning og hvor udstyret er beregnet til at blive brugt.
Shut up and bench!
Brugeravatar

Geografisk sted: Frederiksberg

Styrkeliste
- Bænkpres: 142.50
- Squat: 190.00
- Dødløft: 180.00

Tilbage til Off topic