Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

christian223 skrev:Ja jeg mener den på østerbro.

christian223 skrev:The gym ser rigtigt godt ud og ikke så langt fra hvor jeg bor. jeg kunne ikke lige finde hvad det koster om måneden at træne der. Hvor meget er det?

christian223 skrev:The gym ser rigtigt godt ud og ikke så langt fra hvor jeg bor. 395 kr om måneden virker som lidt meget. Er det virkeligt så godt?

christian223 skrev:Og der bliver ikke kigget mærkeligt på en når en ung gut på 20 på 60 kg kommer ind og træner? Det ser ud til at der næsten kun er folk med mange års træning bag sig. Hvorfor kan jeg i øvrigt ikke få forbindelse til hjemmesiden på min pc når den virker på min iPhone?

Arizon skrev:Træner i fitness world ved lyngbyvej, og jeg personligt træner der stadigvæk kun får at kunne træne over alt i DK når jeg er på farten eller skal træne med nogle venner, fordi ingen tvivl om det the gym er nuts når man bor på Østerbro, bare meget 400 kr som studerende...
- Tilgengæld har jeg brokket mig en del gange i FW på lyngbyvej over deres gulv... begge de steder hvor squat racken står er gulvet ikke plant dvs det er små skævt, og det er totalt uacceptabelt da det er et gammelt træ gulv, dvs mulighederne for squats og dødløft er ikke optimale.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster