Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1217
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1214

Følg bodybuilding.dk på

Flytte fokus

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej folkens :)

Jeg er begyndt at tænke lidt på om mit projekt bodybuilding er ved at køre lidt af sporet. I løbet af mine 4 måneders træning har mine ben vokset som ukrudt da første prioritet har været at komme over 100kg squat og jeg virkelig har givet mig hver gang jeg har squattet. Alle muskelgrupper har stadig fået træning, men alt i alt er mine arme kun vokset 2 cm på trods af at jeg har taget omkring 8-9 kg på og mine lats er kun så småt begyndt at titte frem. Flere af de fyre jeg ser som havende fede forme herinde har fx ben på størrelse med mine eller et par centimeter mindre (meget mere cuttet though) og så guns på 7-8 cm mere end mig, og det er derfor jeg har tænkt lidt på om jeg skal forsøge en anden approach. Jeg ikke tænkt mig at skære squatten fra da det ville være direkte klamt, men hvordan vil det være nemmest at flytte fokus over på resten af kroppen? Mere isolation? Mindre all-out squat? Noget andet?

Derudover ville jeg lige høre hvad I synes forholdet mellem arme og ben bør være?
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

syntes da de fleste herinde snakker om 4 kg på kroppen, pr cm på armen.. i så fald passer det jo meget godt med 2 cm
Brugeravatar

Reputation point: 15

Lithium skrev:jeg havde samme "problem" - så jeg blev styrkeløfter i stedet :D

:D

Har ingen intentioner om at skulle være stærke som jer. Går efter en god form og det er det :)

kofoed skrev:syntes da de fleste herinde snakker om 4 kg på kroppen, pr cm på armen.. i så fald passer det jo meget godt med 2 cm

Synes jeg hører 3? Det jeg også hænger mig lidt i er at alt massen nærmest bliver suget ned på benene. Efter 4 måneder er mine lats først begyndt at komme frem så de kan ses i en lat spread og gainsne på andre muskler er ikke så vilde som hvis de 8-9kg havde placeret sig lidt mere strategisk :wink:
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.

Nikolaj MO skrev:Du har kun smidt ét enkelt billede op i din log (af fronten), og det ser jo slet ikke så tosset ud, som du får det til at lyde. Genetisk er vi jo lidt forskelligt disponeret. Synes du fortsat skal gi den max gas i squat - lækkert med store quads - i stedet for at negligere den, og samtidig kør en gang tunge weighted dips + fransk pres og se hvad der sker.
Der er trods alt kun gået 4 mdr., så :wink:

Kunne være jeg skulle beholde den og give god gas og så bare også give max gas på resten :) Om ikke andet kan jeg jo køre et par måneder på den måde og se om der så ryger lidt mere masse op fremfor ned :D

Glutes er det nye abs.
Jobs skrev:Du har verdens stærkeste muskler under verdens klogeste hoved.

Jeg har en blog nu!
Brugeravatar

Reputation point: 635

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 17.00
- Squat: 54.00
- Dødløft: 23.00

Kostplan: Ingen kostplan

C. Riis skrev:Glutes er det nye abs.

Det er fedt at have glutes og quads, det er slet ikke det, men synes ikke det er fedt at vokse ud af propertion. Monkeyjuice, som jeg synes har en ganske habil form, viste billeder af hans wheels, hvor han skrev at de målte 62 cm. Det er hvad mine lår måler pt. og manden vejer altså en 15kg mere end mig :o

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 62 gæster