Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69535 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1290
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1288

Følg bodybuilding.dk på

Fogtmann´s log- what 2 do in 2008?

Udskriv emne

Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog

Søndag d.25.nov.2007

1 uge er der gået, siden jeg kom hjem fra konkurrence i Bulgarien. Tiden er godt nok gået stærkt :shock: Jeg startede allerede på job mandag morgen, hvor den stod på det helt store "ædegilde" ude på arbejdet (havde lovet kollegaerne, at jeg ville tage morgenbrød med, så jeg ku sidde og smovse sammen med dem :lol: ). Det var ret sjovt at se, hvordan de kiggede, for hver gang jeg tog en bid af morgenbrødet- de har jo aldrig set mig "spise som dem", så det var den helt store festdag for os alle :8

Dagen sluttede tidligt (kl.15) og jeg drønede til træning- shit, det havde jeg glædet mig til!! Det var 1 uge siden jeg sidst trænede (udtømning, hvilket egentlig bare skulle overstås), så det var vildt fedt, at få pumpet tilbage :P En rigtig god cocktail- godt med kulhydrater og tunge håndvægte :mrgreen: Jeg lignede jo en der havde fyldt sig med det ene og det andet, sådan som blodårerne stod ud af kroppen på mig... Ikk særlig feminint :?

Træningen er gået over alt forventning, og jeg har simpelthen været så øm og smadret i hele kroppen, da jeg jo ikke har trænet tungt i over 2½ uge pga. konkurrencerne- det har og er den bedste følelse (bare ikke, når røven er så smadret, at man næsten skal have en badering med sig, når man skal sidde ned :laugh2: ).

I dag har jeg haft styrkefri- det har været rigtig rart. Jeg var dog oppe og fedte 1½ time fra morgenstunden, da jeg var ude og fulde mig lidt i går, så skulle lige have alle affaldsstoffer ud af kroppen igen... :sick: Resten af dagen i dag har stået på indtagelse af mad- og desværre ikke den sunde af slagsen, så lige nu sidder jeg med den vildeste kuffert, og kan dårligt trække vejret :blackeye: Utroligt, som kroppen reagerer på det sukker..

Jeg har desværre fået en rigtig kedelig besked fra min makker her i dag- hans kæreste har givet ham forbud på, at træne med mig :wtf2: Hun er alt for jaloux anlagt, og kan åbenbart ikke håndterer, at vi træner sammen... pisse fedt!! Det ødelagde så hele min formiddag :cry: Om jeg får en ny makker, det ved jeg ikke endnu... Det er jo lige så svært, at finde en makker, som at finde en kæreste... Og det er nærmest som at finde en nål i en høstak :thumpdown:

Jeg har fået stillet et spørgsmål rigtig mange gange den forløbne uge, som jeg ikke rigtig kan finde svaret på lige nu... "Hva så nu, Tanja? Hvornår stiller du op igen?" Det er som om, de ikke rigtig tror på mig, når jeg siger, at jeg lige nu SLET IKKE har lysten til at stille op igen- de ryster bare på hovedet, trækker på smilebåndet og skulderne, og siger: "Ja ja, det sir du NU....". Jeg skal nok have det hele lidt på afstand lige nu, og det ender nok med, at de har ret alle sammen... Én gang fitness-tosse, altid fitness-tosse :dance:

Jeg har i hvert fald ikke nogle planer om, at stoppe med at træne, men jeg har lovet mig selv, at prøve at holde mine fedte-turer til i weekenden, og styrkedelen til max 5 gange om ugen (lyder nok helt skørt for nogle, at jeg skal sætte begrænsninger, men jeg er ramt af "fitness-symdrom", hvorfor jeg må starte med at gøre sådan, så det er mig, der kommer til at styre fitness´en og ikke omvendt...).

Hvad er egentlig den idelle måde at træne på, uden det er på overdrevet plan??

Et lille minde-billede fra Bulgarien, som jeg er helt vild med:
Billede
Give a little smile, and you will get a million back c",)
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Ballerup

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Jeg vil gerne være din makker :D :D :wink:
Månedens skribent: December 2007

Hvorfor har du lavet en ny logbog :)

Og rigtig trist med makkeren :S Er det en du har kendt i lang tid?
Brugeravatar
Månedens skribent: September 2007

Geografisk sted: København

Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
Fitness World Lyongade

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 220.00

Galleri: Vis galleri (5)
Kostplan: Vis kostplan

cj8000 skrev:Jeg vil gerne være din makker :D :D :wink:

Kommer du så hele vejen til Albertslund for mig skyld :lol: :lol: :lol: ??
Brugeravatar

MC skrev:Hvorfor har du lavet en ny logbog :)

Ny log, fordi den anden blot var optagt til konkurrencerne- så troede jeg, man skulle lave en ny :roll: Men det er måske misforstået :8 ?

Ja, rigtig ærgeligt- han var virkelig god til at presse og udfordre mig, så jeg rykkede mine grænser ofte, så det er rigtig ærgeligt :( Vi har kendt hinanden længe, men "kun trænet sammen" op til konkurrencerne...
Brugeravatar

fogtmann skrev:

Det ville jeg da gerne for træning med dig :wink: :D Du kunne jo os komme til Århus :wink: =D>

fogtmann skrev:

Ny log, fordi den anden blot var optagt til konkurrencerne- så troede jeg, man skulle lave en ny :roll: Men det er måske misforstået :8 ?

Ja, rigtig ærgeligt- han var virkelig god til at presse og udfordre mig, så jeg rykkede mine grænser ofte, så det er rigtig ærgeligt :( Vi har kendt hinanden længe, men "kun trænet sammen" op til konkurrencerne...

Hehe man plejer da at bruge den samme logbog - Det skal jo være en "bog" man kan kigge tilbage i om noget tid og se alt hvad man har foretaget sig :lol:

Det var sku da trist... Lyder da til at hun har vlret rigtig jaloux!
Brugeravatar

Fitness World Lyongade

Styrkeliste

cj8000 skrev:
fogtmann skrev:

Det ville jeg da gerne for træning med dig :wink: :D Du kunne jo os komme til Århus :wink: =D>

Nåh ja, så kunne vi tage én uge herovre og én uge i Århus :P Good plan :8
Brugeravatar

MC skrev:
fogtmann skrev:

Hehe man plejer da at bruge den samme logbog - Det skal jo være en "bog" man kan kigge tilbage i om noget tid og se alt hvad man har foretaget sig :lol:

Det var sku da trist... Lyder da til at hun har vlret rigtig jaloux!

Nåh for pokker- jamen så må jeg da kopiere det hele over i den anden, hvis man kan det? #-o

Ja det er rigtig trist- jeg er så ærgelig over, at en jaloux kæreste skal have lov til at ødelægge det, men det må jeg respekterer/accepterer, og klare den selv :8
Brugeravatar

fogtmann skrev:
cj8000 skrev:
fogtmann skrev:

Nåh ja, så kunne vi tage én uge herovre og én uge i Århus :P Good plan :8

Lige præcis :D Skal bare liii ha et krak kort over hvor søren Albertslund ligger :lol: :oops:

Du kunne jo flytte til Ry og melde dig ind i RMK.. Billigt og godt.. Så træner jeg mandag onsdag og Fredag hvis du lyster :D
Mere fart.
Brugeravatar

Geografisk sted: Låsby

Træner her: Ry Motions Klub

Søren1986 skrev:Du kunne jo flytte til Ry og melde dig ind i RMK.. Billigt og godt.. Så træner jeg mandag onsdag og Fredag hvis du lyster :D

Nu er det så, min skidte karakter i geografi kommer ind i billedet- hvor pokker ligger Ry :oops: :8 ?

Lyder ellers meget fristende :D
Brugeravatar

Tirsdag d.27.nov- lønningsdag for Tanja-pigen :lol:

Dagen i dag gik voldsomt stærkt på jobbet. Jeg måtte ud og give blod midt på dagen (er udrykningsdonor), så der gik lige 1½ time med det. Fedt, at dagene bare falder sådan i hak, og der er overskud i stedet for stress over det man IKKE når =D> Det plejer ellers at være omvendt, så stor ros :wink:

De sidste to dage, har jeg trænet alene for første gang meget længe- det var ikke specielt motiverende... :( Men jeg har jo før trænet alene i mange år, hvilket egentlig er gået rigtig godt, så jeg skal bare lige ind i rutinen igen :)

I går stod den på ben-træning... :fighting1: Jeg blir aldrig gode venner med den muskelgruppe! Bagefter fik mormor-armene lige tæsk og bagefter fik jeg lige sat jernhesten på plads i en ½ times tid.

I dag fik jeg trænet biceps, bryst og baglår:
4 x 12 Biceps curl m/M-stang (max 10 kg. hver side)
4 x 10 Strå liggende DB curl (max 7½ kg.)
3 x 12 DB hammer (max 12½ kg.)

4 x 10 Strå press i smith (max 15 kg. hver side)
4 x 10 Strå flyers DB (max 15 kg.)
3 x 10 Pullover (max 22½ kg.)

4 x 15 stiffleg m/DB (max 20 kg.)

Bagefter stod den på 30 min. på jernhesten. Desserten bestod af 50 g. whey - namme nam :thumpup:

God træning, selvom jeg var en smule flad :clap:
Brugeravatar

fogtmann skrev:
Søren1986 skrev:Du kunne jo flytte til Ry og melde dig ind i RMK.. Billigt og godt.. Så træner jeg mandag onsdag og Fredag hvis du lyster :D

Nu er det så, min skidte karakter i geografi kommer ind i billedet- hvor pokker ligger Ry :oops: :8 ?

Ja Ry er en lille lorte flække som kun bonderøve kender :lol: :wink:

Århus det ved man hvad er :D :wink: Smilets by :mrgreen:

cj8000 skrev:
fogtmann skrev:

Nu skal du da lige passe på Lytlapperne... hehe..

Ry ligger mellem silkeborg og århus... Himmelbjerget.. ER i Ry.. Hjælper det
Mere fart.
Brugeravatar

Søren1986 skrev:
cj8000 skrev:
fogtmann skrev:

Nu skal du da lige passe på Lytlapperne... hehe..

Ry ligger mellem silkeborg og århus... Himmelbjerget.. ER i Ry.. Hjælper det

Ej Ry er en ganske fin lille by - men satme en lille flække :D

Så fik du oprettet en ny log Tanja.

En mere menneskelig en af af slagsen, med stort morgenbord, bloddonering og alkohol :drink:

Kan se du har et bejlere til den åbne plads som træningsmakker :D
Surt med den jaloux kæreste din gamle makker havde. Men sådan er livet en gang i mellem. Opture og nedture.
En dag uden træning, er en dag uden mening.

Interview med bodybuilding.dk viewtopic.php?p=658777#p658777
Brugeravatar

Geografisk sted: Slagelse

Træner her: AK Atlas

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Dødløft: 200.00

Galleri: Vis galleri (8)

1.søndag i advent- hvor blir tiden dog af??

Hvor er det sindsygt- jeg syns godt nok, at november måned bare er fløjet afsted... :roll: Inden vi får set os om, så danser vi om juletræet, og har ondt i maverne af alt det ris ala mente, vi har hældt i os, fordi vi huer efter den dumme mandel, som alligevel altid ender hos onkel torben :?

Jeg var til min første julefrokost i går- det var med centret jeg træner i. Det var rigtig hyg, men syns ikke helt, at det var så festligt som det plejer at være... Det var James Bond-tema, og man må sige, at alle virkelig havde gjort noget ud af det.
Billede

Jeg var ikke lige i mit drikke-hjørne, så efter et par susser, så smagte det mig ikke rigtig mere :| Jeg skulle overnatte hos et vennepar af mine, og da hun var godt smadret allerede kl.23, ja, så tullede vi hjem til dem, og hyggede til kl.01.

I dag startede jeg dagen med 1 times fedteri i centret- chefen havde trukket nitten, og måtte selv tage tjansen på jobbet (han var godt nok træt at se på :lol: ). Bagefter tøffede jeg til Amager, hvor jeg skulle ud og kigge på bil- det endte så med, at jeg skrev under på en slutseddel... Det var ikk lige planen, men fuck jeg glæder mig til at få den :8 Peugeot 207, 3 dørs, 1,6 16s fra marts 2007 i blåmetal. Den er bare lækker lækker!! Jeg får den fredag morgen, så det kan da ikke blive en bedre start på weekenden =D>

Hele næste uge står den igen på vennebesøg, træning, arbejde osv. Det er så sindsygt, så travlt jeg hele tiden har- hvornår lærer man mon, at tage det stille og roligt, og lade vær med at booke hver evig eneste uge?? #-o
Jeg håber, at jeg får lidt ro, når jeg får min lejl. d.15.dec.- så kan jeg forhåbentlig tage det lidt mere roligt... Man har lov at håbe!

Jeg har i dag haft styrkefri, og det har været rigtig rart- jeg overholder stadig min plan, med 5 dages styrke og 2 dages morgenfedteri. Såååååååååå stolt :D

Nu vil jeg lave mig et hav af prut-pandekager til ugen, så jeg ikke skal tænke på det. Namme nam!!

Ha en dejlig søndag
Brugeravatar

Uha, for et par Bond-babes :wink:

Som altid masser af planer. Living life in the fast lane..

Tillykke med den nye dyt. Jeg går ud fra vi får et billede af dig bag rettet, eller på kølerhjelmen på fredag? :D

Brugeravatar

Styrkeliste

Som Nik og Jay ville ha sagt:

Du for lækker, lækker, lækker, lækker, lækker :wink::thumpup:
Brugeravatar

Fitness World Lyongade

Styrkeliste

Tanja, hvor bliver du af???
Brugeravatar

Fitness World Lyongade

Styrkeliste

MC skrev:Tanja, hvor bliver du af???

Hej MC

Jeg har flyttet den sidste uges tid, og har slet ikke haft tid til noget som helst! Jeg har heller ikk noget internet i lejligheden, så jeg kan først komme på fra d.7.jan- hvad mener du??? :twisted: Det er simpelthen under al kritik- alt er sat op og klar til brug i lejl., men fordi der lige skal en teknikker ud og trykke på en knap, så kommer jeg tidligst på der... :cry: Øv øv øv...

Så jeg har lige lånt de gamles com. for lige at sige:
JEG LEVER STADIG, MEN SKAL BARE LIGE HAVE NETTET OP AT KØRE, FØR JEG BLIR "AKTIV" IGEN :lol:

Jeg får overholdt min træning, har taget godt 2 kg. på siden konkurrencerne, så det må siges at være temmelig flot! Plejer ellers at gaine en hel del lige bagefter, men af en eller anden årsag, så er det ikke sket denne gang- super nice :8

Jeg var til møde med en revisor i går, da jeg har sendt en ansøgning ind til Erhvervs- og Selskabsstyrrelsen vedr. CVR nr. Jeg har tænkt mig, at starte et lille firma op, hvor jeg vil hjælpe andre mht. personlig træning og kost & ernæring, men det kræver lige 30 tkr. på bogen, og 1 års udd. før jeg kan flotte mig med papir på, at jeg kan (selvom jeg godt kan allerede nu, men det er nu rart også at have det på papir :lol: ). Firmaet skal hedde: LOOSE-IT Det blir super fedt!!

Nåh, det var en lille opdatering, og hvis ikke jeg når at smide et lille HELLO forbi inden jul, så vil jeg ønske jer alle en fantastisk jul og bragende nytår- pas nu på hænder og fødder, og lad nu vær med at gøre noget, jeg ikke ville gøre... Øhhhhhhh.... host host.. Der er så fri bar :P :P :P

Take care,
Tanja[/b]
Brugeravatar

fogtmann skrev:
MC skrev:Tanja, hvor bliver du af???

Hej MC

Jeg har flyttet den sidste uges tid, og har slet ikke haft tid til noget som helst! Jeg har heller ikk noget internet i lejligheden, så jeg kan først komme på fra d.7.jan- hvad mener du??? :twisted: Det er simpelthen under al kritik- alt er sat op og klar til brug i lejl., men fordi der lige skal en teknikker ud og trykke på en knap, så kommer jeg tidligst på der... :cry: Øv øv øv...

Så jeg har lige lånt de gamles com. for lige at sige:
JEG LEVER STADIG, MEN SKAL BARE LIGE HAVE NETTET OP AT KØRE, FØR JEG BLIR "AKTIV" IGEN :lol:

Jeg får overholdt min træning, har taget godt 2 kg. på siden konkurrencerne, så det må siges at være temmelig flot! Plejer ellers at gaine en hel del lige bagefter, men af en eller anden årsag, så er det ikke sket denne gang- super nice :8

Jeg var til møde med en revisor i går, da jeg har sendt en ansøgning ind til Erhvervs- og Selskabsstyrrelsen vedr. CVR nr. Jeg har tænkt mig, at starte et lille firma op, hvor jeg vil hjælpe andre mht. personlig træning og kost & ernæring, men det kræver lige 30 tkr. på bogen, og 1 års udd. før jeg kan flotte mig med papir på, at jeg kan (selvom jeg godt kan allerede nu, men det er nu rart også at have det på papir :lol: ). Firmaet skal hedde: LOOSE-IT Det blir super fedt!!

Nåh, det var en lille opdatering, og hvis ikke jeg når at smide et lille HELLO forbi inden jul, så vil jeg ønske jer alle en fantastisk jul og bragende nytår- pas nu på hænder og fødder, og lad nu vær med at gøre noget, jeg ikke ville gøre... Øhhhhhhh.... host host.. Der er så fri bar :P :P :P

Take care,
Tanja[/b]

Hej Tanja, det er jeg glad for ar høre... Var jo lige blevet bange for at du havde forladt os igen :wink: Men godt nok surt med lejligheden, hvem tror de kan leve så lang tid uden net :evil: ?

Lyder super godt med træningen, fedt at det går fremad i et ordentligt tempo :) Og fedt med dit "nye" firma - skal da nok blive en udfordring at få det op at stå?

Du må også have en rigtig god jul samt godt nytår :wink:
Brugeravatar

Fitness World Lyongade

Styrkeliste

Ja der er da godt nok gang i dig... Lyder super godt med det firma - det tager jeg sgu hatten af for...Noget du har drømt om længe??

Hvad mener du egentlig med morgen-fedteri?? :) gg Lyder ret sjovt...

Og lige et andet spørgsmål, hvad er ingredienserne i dine prut-kager.. måske man skulle prøve det... :)

Knus Kassia
KDS - som udgangspunkt kan jeg alt :)
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus S

Søndag d.30.jan.- 2. sidste dag i 2007

Jeg er lige et smut forbi mit arbejde, da jeg lige havde et ærinde for en kammerat, der lige skulle klares, så jeg måtte lige et smut ind forbi (hvad gør man ikke for sine venner??) #-o

Jeg har stadig ikke fået noget internet der hjemme, så derfor går der lidt tid mellem mine opdateringer (har ikke ligefrem haft tid på arbejdet, til lige at skrive herinde, så det må blive et lille kort hello fra mig igen i dag :8 )

Jeg har fået min nye hjemmeside op at køre (mangler dog stadig lige nogle små ting, men nu er den der :D ). I skulle kigge et smut forbi- den hedder:
http://www.loose-it.dk (man kan også linke sig over til den fra min anden hjemmeside- http://www.missfitness.dk). Jeg er ved at få lavet en masse billeder fra dengang jeg startede i gamet, så man kan se, hvordan jeg har udviklet mig gennem årerne- det er ret underholdende skulle jeg hilse at sige :lol:
Så lige så snart nettet er kommet til Ballerup, så kommer jeg til at få opdateret den hjemmeside også! Det blir super fedt!!

Nu er nytåret lige ved at være over os, og så er det jo typisk, at man reflekterer tilbage på året der er gået. Det har været et meget blandet år for mig (følelses- og arbejdsmæssigt), som har været med til at gøre mig endnu stærkere. Er lidt ked af, at min sejr i DK er blevet overset sådan- der har overhovedet ikke været noget omtale eller opfølgning på konkurrencen efterfølgende... Det har været meget tamt syns jeg :confused: Lidt ærgeligt, men måske er det tegnet til, at jeg skal videre herfra? Man ved jo aldrig :-k Men én ting er sikkert- videre, det er jeg kommet, og det er faktisk rigtig fedt! Jeg har fundet min egen sti at gå af, fået sorteret ud i "vennerne" man støder ind i, i forbindelse med konkurrencer m.m. (venner i den branche har det med at komme og gå syns jeg, og det har jeg simpelthen bare ikke psyke til, så nu kører jeg "the hard way" i stedet for altid at være Miss nice person... Det er bare ris til egen røv). :busted: Men man skal jo lære af sine erfaringer.

Året 2008 starter jeg med en tur på ski med familien i uge 4, stepuddannelsen primo februar og så kommer jeg forhåbentlig igang med diverse kost- og fitness uddannelser medio året, hvis alt går efter planen. Året vil blive baseret på personlig udvikling, og forhåbentlig vil der blive tid og plads til prinsen på den hvide hest :wub: Man ved jo aldrig, om det skulle blive mit år??

Nu vil jeg benytte lejligheden til at ønske jer alle et rigtig godt nytår, og vi skrives snart ved igen. Så vil jeg få lagt min prut-kage opskrift (Kassia), træningsprogram mm. ind :strong:

Pas på jer selv- lad nu vær med at gøre noget jeg ikke ville gøre :joy: (=frie tøjler)

Tanja
Brugeravatar

Godt at høre fra dig igen - Det lyder super godt det du har gang i, skal nok blive rigtig spændede at se om du kan få det ordentligt op at køre - lyder til du har helt styr på det ihvertfald :)

Og det med vennerne kan jeg godt nikke genkende til... Lige pludselig finder man ud af hvem ens rigtige venner er! :roll:
Brugeravatar

Fitness World Lyongade

Styrkeliste

ja det var rart med lidt at læse i loggen... Troede den var gået helt i ged.
Mere fart.
Brugeravatar

Godt med lidt læsestof til de trofaste læsere :)

Godt nytår Tanja. Og held og lykke med internet, ski, uddannelse, firma og eftersøgning af baronen på sportskoen.

Brugeravatar

Styrkeliste

Så lykkes det ENDELIG!!! =D> =D> =D>

4 uger uden internet? Man kan jo lige så godt aflive mig... Nøj, det har været længe undervejs, og sikke en masse jeg er kommet bagud med både det ene og det andet... Det har givet mig en del arbejde, her på en høj-hellig søndag, men nøj, det er fedt at ku være "på" igen :D

I denne stol (som kan ses på billedet) har jeg tilbragt en del timer, eftersom jeg ikke rigtig har ku foretage mig andet her hjemme :(
Billede

Jeg har ikke fået mine sofaer endnu- de leveres i uge 6, så der er desværre godt 4 uger til endnu, så jeg har ikke lige været den der inviterer vennerne hjem på kaffe m.m., da det er knap så festligt, at holde kaffe selskab på gulvet :? Godt nok har jeg gulvvarme, meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen... Det må de forskellige have tilgode til jeg er helt på plads.

Siden sidst har vi taget hul på et helt nyt år= ny energi, nye tiltag, nyt frisk pust osv. Jeg startede ud med en fridag onsdag d.2.jan., så en rigtig god start på året :8 Det er efterhånden blevet en tradition for mig, at have fri den dag, da jeg liiiiiiiige skal ha en ekstra dag at komme mig på efter nytåret :whistle: Og dét var tiltrængt!

Jeg har fået mit CVR nr. til mit firma, og skal så småt igang med de forskellige uddannelser her fra start feb.- det ser jeg virkelig frem til. 1.step er stepuddannelse, og d.21.marts har jeg debut i centret. Uha, det blir godt nok spændende :thumpup:

Herefter kommer der lige til at gå 2 måneders tid, før jeg starter kost og ernæring- har dog ikke tilmeldt mig endnu, da det krævede mit cvr nr., men det gør jeg en af de nærmeste dage. Og så er det ellers bare derudaf!

Billede

Hvad angår min træning, så træner jeg stadig som en gal- dog kun én gang om dagen... Jeg trænet med en pige, der skal stille op til efteråret, de sidste par uger, men kan mærke, at jeg blir nødt til at give slip på det/hende, da det tager overhånd... Jeg skal jo netop IKKE stille op, så derfor er der ingen grund til, at jeg træner SÅ meget! Jeg kan jo ikke lade vær med at løfte vildt tungt, når man træner 2, og det blir jeg jo ikke ligefrem mindre af #-o Men mon ikke det kommer helt af sig selv, når jeg starter stepudd. op?

Jeg har ikke været på vægten i godt 14 dage, så jeg har ikke rigtig noget ide om, hvad jeg vejer lige nu. Sidst jeg vejede mig, lå jeg på omkring de 60 kg., og det er jeg rigtig godt tilfreds med- ville gerne kunne blive liggende dér, men det kræver jeg smider lidt bøf. Jeg spiser stadig meget sundt, og nogle gange alt for lidt :blackeye: Det kan godt mærkes på energien, men vi har så travlt på jobbet, at jeg nogle dage glemmer at spise... Not good!! Jeg ligger omkring 1600 kcal om dagen, og med det energi niveau jeg ligger for dagen, så ligger jeg alt for lavt, men jeg er bare så skide bange for at gaine alt for meget og blive en flødebolle... Ja, det er nok bare en pige-ting :freak:

Om 1 uge er jeg på dette tidspunkt ude og løbe på ski- jeg tager til Trysil (Norge) med den nærmeste familie på lørdag. Det blir godt at komme lidt væk fra arbejdet og træningen. Tror jeg har godt af det! Så de næste par dage kommer til at gå med pakke, afslutte opgaver på jobbet, træning og programlægninger. Glæder mig til at komme derop :joy:

Har I fået set hjemmesiden? http://www.loose-it.dk
Det er som sagt slet ikk færdig, men når jeg kommer til Trysil, vil jeg få lagt alle billeder m.m. ind, så der kommer styr på det :cool:

Billede

Håber alle har det godt, og er kommet godt ind i det nye år.

Vinke vinke fra
Tanja
Brugeravatar

Godt at høre fra dig igen Tanja =D>

Lyder super spændende med dit nye firma, virker til det bare kører på skinner! Mht. din hjemmeside, så synes jeg du skulle få lavet et ordentligt logo. Altså et lidt mere "spændende" logo, som samtidig fortæller lidt om firmaet :)

/MC
Brugeravatar

Fitness World Lyongade

Styrkeliste