Hvad spiser I før og efter træning? Og hvilke ting kan I evt. anbefale?
Lige pt. hedder det en halv proteinbolle fra Lidl med Peanutbutter på og 300 ml kakao.. Altså før træning.
Efter er det bare en banan og en proteinshake..
Har I nogle bud?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Dallefar skrev:Før i tiden tog jeg koffein piller før træningen og det virkede rigtig godt!
- Fandt lige en gammel pille liggende her den anden dag, ikke haft en så god træning længe, lol. (200 mg tablets btw)
Efter træningen står den altid bare på en shake

Thegame skrev:Min bedste oplevelse har været med mit eget hjemmelavede PreWO.
Druesukker
L-Arginine
Koffein
Kreatin
Beta Alanine
Taurin
Onde pumps og vild energi. Og samtidig 100 gange billigere end Craze og hvad der ellers er.

she04 skrev:Craze er super godt.
Du kan bare ikke falde i søvn om aftenen (:
Nicklas1992 skrev:Thegame skrev:Min bedste oplevelse har været med mit eget hjemmelavede PreWO.
Druesukker
L-Arginine
Koffein
Kreatin
Beta Alanine
Taurin
Onde pumps og vild energi. Og samtidig 100 gange billigere end Craze og hvad der ellers er.
Dit L-arginie, smager det også af H til? Mit er fra Starnutrition.. Og det kan jeg simpelthen ikke blande op med andet end et lille shot vand og så tyre lortet!
Jeg købte mit fra PureBulk. Der kan du også købe gelatine-kapsler, og en kapselpresser, så du kan lave 24 piller på 1 minut.

Thegame skrev:Nicklas1992 skrev:Thegame skrev:Min bedste oplevelse har været med mit eget hjemmelavede PreWO.
Druesukker
L-Arginine
Koffein
Kreatin
Beta Alanine
Taurin
Dit L-arginie, smager det også af H til? Mit er fra Starnutrition.. Og det kan jeg simpelthen ikke blande op med andet end et lille shot vand og så tyre lortet!
Jeg kan faktisk godt lide "smagen" af L-Arginine, det minder mig lidt om ammoniumkloridJeg købte mit fra PureBulk. Der kan du også købe gelatine-kapsler, og en kapselpresser, så du kan lave 24 piller på 1 minut.
Men altså.. hvad synes du om mit bud på pre og post?

Nicklas1992 skrev:Dallefar skrev:Før i tiden tog jeg koffein piller før træningen og det virkede rigtig godt!
- Fandt lige en gammel pille liggende her den anden dag, ikke haft en så god træning længe, lol. (200 mg tablets btw)
Ja før i tiden tog du koffein piller.. Men hvad med i dag?
Tænkte bare du ledte efter nogle idéer - og koffein virkede ganske udemærket for mig, meget bedre end normalt pre workout stads.
Dallefar skrev:Nicklas1992 skrev:Dallefar skrev:Før i tiden tog jeg koffein piller før træningen og det virkede rigtig godt!
Ja før i tiden tog du koffein piller.. Men hvad med i dag?
Ingenting, ellers havde jeg nok skrevet detTænkte bare du ledte efter nogle idéer - og koffein virkede ganske udemærket for mig, meget bedre end normalt pre workout stads.
Bruger normalt N.O Xplode, da jeg synes det er et fantastisk produkt.. Men lige pt holder jeg pause fra det.. så ville se om nogle måske spiste noget specielt 

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster