Jeg har vel trænet i gode 2,5 år efterhånden, og jeg synes endeligt, jeg er ved at være nået et punkt, hvor jeg ikke længere "bare" kan tage træninger samt kost på gefühlen. Jeg har godt nok lige endnu 8 uger tilbage på Hawaii, inden jeg rejser tilbage til skønne Danmark, hvor planen er at der skal struktureres lidt mere.. ;-)
Men lidt info angående træning. Jeg træner primært bodybuilding, da jeg simpelthen ikke føler, at min 195 cm høje krop er bygget til at squatte flere hundrede kilo. Derudover, når man er høj - så skal man sgu også være bred!
Pt. træner jeg efter et 3-split, da jeg har god mulighed her i Honolulu for at træne 5-6 gange om ugen(Går i et lækkert 24-timer åbent gym med hav udsigt
). Mit program er push/pull/legs, hvilket er et program jeg startede ud på for små 2 uger siden, efter at have færdiggjort min egen version af squat-mania. Stats (28/03/14):
Alder: 19 år
Højde: 195 cm
Vægt: 101,5 kg
Lidt fra dagens ben-træning:
Udstrækning
Squats: 15x60, 12x80, 8x100, 4x120kg (Skal til og i gang igen)
Leg press: 3 x 10, 245 kg (12 plates, 45 lbs)
Extensions: 3 x 12
Leg curls: 4 x 10, drop-set sidste sæt
Calf presses: 3 x 12 260 lbs
Seated calf work: 3 x 15 90 lbs
Abs
Ulempen ved at træne i et center så tæt ved stranden, og ikke mindst også i det klima her, er helt bestemt varmen! Kogte fuldstændig i dag, aldrig har 15 reps med 60 kg været så strenge i squatten, haha
Ellers ha' en god dag derude folkens, jeg vil vende tilbage de kommende dage med flere træningspas og eventuelt nogle billeder!

, armene var godt døde efter ryg-træningen, men jeg formåde lige godt at køre 21's med god form. Men shit, kunne her til aften godt mærke kroppen er halv død - Ben dag imorgen, skal nok blive luks!
)
Det virker umiddelbart utroligt lidt! Jeg hamrer altid mine ben ordenligt igennem, og før jeg gjorde dette voksede de stort set ikke.