Nogen der har prøvet at være 21 år, fed, frustreret og følt sig fortabt? Så har i det ligesom mig.
Jeg er midt i en svær tid. Bl.a. har jeg følt mig meget deprimeret og er det stadigvæk lidt. Og det at jeg er for tyk er bare med til at jeg får det endnu mere skidt med mig selv. Så det vil jeg gøre noget ved nu!
Jeg har et problem med mad. Hvis jeg fx går og ikke føler mig sulten, men så alligevel tager et eller andet, så kan jeg blive ved med at spise. Og jeg spiser virkeligt igennem! Jeg startede med ikke at være sulten, og alligevel ender jeg ud i at overspise.
Det er en smule pinligt og føles som ikke at have nogen selvkontrol. Men generelt er problem at når jeg først går igang med at spise, så bliver jeg ved også selvom jeg er mæt for længst.
I behøver ikke hjælpe mig med kostplan, træningsprogram osv, selvom det ville være venligt. Jeg kan sagtens læse og forstå. Så når jeg har fundet løsningen på mit problem her, er det hvad jeg vil gå igang med. Det jeg mangler hjælp til er hvordan jeg får lavet mine spisevaner om så JEG har kontrol. Så jeg ikke bare æder der ud af. Det er også en ubehagelig ting faktisk. For jeg ender altid med ikke at have det godt, fordi jeg har spist så meget. Og når jeg er nået dertil har jeg det virkelig skidt med mig selv fordi jeg igen har spist så meget.