Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

bds1 skrev:har gået og tænkt på om hvis man fx lavede 5 tunge biceps øvelser, og kørte 4*8. ville man får dårligere resultater ved det, end fx kun kun kører 2 øvelser?:) altså kan man smadre ens muskeler så meget, at resultatet vil gå langsommere, og blive dårligere?:)
håber i forstår ;) på forhånd tak..

J.L.N. skrev:bds1 skrev:har gået og tænkt på om hvis man fx lavede 5 tunge biceps øvelser, og kørte 4*8. ville man får dårligere resultater ved det, end fx kun kun kører 2 øvelser?:) altså kan man smadre ens muskeler så meget, at resultatet vil gå langsommere, og blive dårligere?:)
5 biceps øvelser = overkill.
Biceps er så satans lille, og den bliver trænet igennem ryg øvelser også, så 5 biceps øvelser vil være direkte dumt.

bds1 skrev:J.L.N. skrev:bds1 skrev:har gået og tænkt på om hvis man fx lavede 5 tunge biceps øvelser, og kørte 4*8. ville man får dårligere resultater ved det, end fx kun kun kører 2 øvelser?:) altså kan man smadre ens muskeler så meget, at resultatet vil gå langsommere, og blive dårligere?:)
Biceps er så satans lille, og den bliver trænet igennem ryg øvelser også, så 5 biceps øvelser vil være direkte dumt.
ja ja, det var osse kun et eksemple ;) men hvor mange øvelser vil så sådan nogenlunde være passende?

J.L.N. skrev:bds1 skrev:J.L.N. skrev:bds1 skrev:har gået og tænkt på om hvis man fx lavede 5 tunge biceps øvelser, og kørte 4*8. ville man får dårligere resultater ved det, end fx kun kun kører 2 øvelser?:) altså kan man smadre ens muskeler så meget, at resultatet vil gå langsommere, og blive dårligere?:)
ja ja, det var osse kun et eksemple ;) men hvor mange øvelser vil så sådan nogenlunde være passende?
okay, men bicepsen kan ikke tage skade eller vokse langsommere, ved at banke den sådan?:)
Jeg træner to når jeg bulker, og inden jeg begyndte at cutte var mine arme på lidt over 38 cm. Har aldrig trænet mere end to, og jeg vil også sige det er rigeligt, da biceps jo som sagt bliver trænet i træk-øvelser også

bds1 skrev:okay, men bicepsen kan ikke tage skade eller vokse langsommere, ved at banke den sådan?:)

TheFatboy skrev:Ikke bare vokse langsommere - du kan risikere at den bliver slappere og mister masse.

Barbell skrev:bds1 skrev:okay, men bicepsen kan ikke tage skade eller vokse langsommere, ved at banke den sådan?:)
Du kan roligt lave 3 biceps-øvelser. Den sidste af dem kunne være Hammer Curls.

J.L.N. skrev:Roligt og roligt. Det kommer vel også an på hans erfaring?

Barbell skrev:J.L.N. skrev:Roligt og roligt. Det kommer vel også an på hans erfaring?
Hammer Curls rammer kun Biceps Brachii og Brachialis som synergister, så den tæller for en "halv" øvelse. Synes selv den giver mere fylde, men igen det er blot et tip ud fra min egen erfaring.

J.L.N. skrev:Barbell skrev:bds1 skrev:okay, men bicepsen kan ikke tage skade eller vokse langsommere, ved at banke den sådan?:)
Roligt og roligt. Det kommer vel også an på hans erfaring?
Til TS: Hvor længe har du trænet? Har du kost i orden? Får du nok søvn?

bds1 skrev:J.L.N. skrev:Barbell skrev:bds1 skrev:okay, men bicepsen kan ikke tage skade eller vokse langsommere, ved at banke den sådan?:)
har trænet hjemme i ca 5 måneder, og har trænet i cenetr i en månede. og ja får 8-9 timers søvn. kosten er okay, spiser mindst 5-6 rugbrød hver dag med kødpålæg på + en samme kød til aftensmad, osv ;)
men vil da nødig have at jeg mister masse, og den bliver slaphvis nu jeg træner barbell og Dumbbell Preacher Curl , og hammercurl?. er det for mange?:) for pjeler osse at tage Cable Curl til sidste ?:)

bds1 skrev:J.L.N. skrev:Barbell skrev:bds1 skrev:okay, men bicepsen kan ikke tage skade eller vokse langsommere, ved at banke den sådan?:)
har trænet hjemme i ca 5 måneder, og har trænet i cenetr i en månede. og ja får 8-9 timers søvn. kosten er okay, spiser mindst 5-6 rugbrød hver dag med kødpålæg på + en samme kød til aftensmad, osv ;)
men vil da nødig have at jeg mister masse, og den bliver slaphvis nu jeg træner barbell og Dumbbell Preacher Curl , og hammercurl?. er det for mange?:) for pjeler osse at tage Cable Curl til sidste ?:)

J.L.N. skrev:bds1 skrev:J.L.N. skrev:Barbell skrev:bds1 skrev:okay, men bicepsen kan ikke tage skade eller vokse langsommere, ved at banke den sådan?:)
okay, så jag skal osse droppe hammercurl?:)
Hmm, okay. Det er dog stadig ikke den store erfaring. Synes ikke selv jeg er erfaren nok til at lægge mere press på musklerne endnu - og jeg har trænet 1½ år.
Jeg synes at Barbell curls og DB preacher curls er nok, især hvis du kun har trænet 5 måneder.

Barbell skrev:Hvis du vil have store biceps og du kun har 2 øvelser at gøre godt med, så sørg for øvelserne rammer Biceps Brachii som udgangspunkt. F.eks. Standing One Arm Curls, Ez Barbell Curlls etc.

J.L.N. skrev:Men har jeg ikke ret? Med hans relative lave erfaring burde han ikke lave mere end 2, måske 3, biceps øvelser?

Barbell skrev:J.L.N. skrev:Men har jeg ikke ret? Med hans relative lave erfaring burde han ikke lave mere end 2, måske 3, biceps øvelser?
Jo det har du. Jeg giver råd ud fra man IKKE bruger biceps når man træner lats, derfor kan mine tips godt virke lidt overilede.
Stod i min tidligere post:
Det skal dog nævnes jeg benytter mig af "hooking" - et Jay Cutler trick, på lats dage, så jeg bruger min biceps mindst muligt, derved giver den så meget hvile så muligt.
Jay Cutler - lats tip
http://www.youtube.com/watch?v=GKpB7qYIdE0 - 07:56

Barbell skrev:J.L.N. skrev:Men har jeg ikke ret? Med hans relative lave erfaring burde han ikke lave mere end 2, måske 3, biceps øvelser?
Jo det har du. Jeg giver råd ud fra man IKKE bruger biceps når man træner lats, derfor kan mine tips godt virke lidt overilede.
Det skal dog nævnes jeg benytter mig af "hooking" - et Jay Cutler trick, på lats dage, så jeg bruger min biceps mindst muligt, derved giver den så meget hvile så muligt.
Jay Cutler - lats tip

bds1 skrev:Barbell skrev:J.L.N. skrev:Men har jeg ikke ret? Med hans relative lave erfaring burde han ikke lave mere end 2, måske 3, biceps øvelser?
Jay Cutler - lats tip
okay, men hvis nu at jeg kører barbell, Dumbbell Preacher Curl , og hammercurl?:) ville det så gøre noget?:)

Barbell skrev:@ bds1 - Vi bliver nok nødt til at vide hvilket program du har i sinde. Ellers er mine svar totalt ude af kontekst.
Træner selv:
Mandag + Torsdag: Traps, Bryst og Triceps
Tirsdag + Lørdag: Ben og Biceps
Onsdag + Søndag: Ryg og Skulder

TheFatboy skrev:Det ser faktisk fint ud. Men du kan med rette fjerne de 2 sidste bicepsøvelser.

bds1 skrev:TheFatboy skrev:Det ser faktisk fint ud. Men du kan med rette fjerne de 2 sidste bicepsøvelser.
okaytricepsen ser osse okay ud?:)

TheFatboy skrev:bds1 skrev:TheFatboy skrev:Det ser faktisk fint ud. Men du kan med rette fjerne de 2 sidste bicepsøvelser.
Helt fin. Hvis du KAN køre fransk pres, vil jeg foreslå det istedet for den ene af de to som du bryder dig mindst om.

bds1 skrev:TheFatboy skrev:bds1 skrev:TheFatboy skrev:Det ser faktisk fint ud. Men du kan med rette fjerne de 2 sidste bicepsøvelser.
Helt fin. Hvis du KAN køre fransk pres, vil jeg foreslå det istedet for den ene af de to som du bryder dig mindst om.
okay, giver den bedre eller?:)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster