Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

MC skrev:Nu er jeg desværre fra Kbh, ellers kunne det da have været spændende!

Mikkel leicht skrev:Har ingen erfaring med steorider, kun almindelige tilskud så der er sku ingen grund til jeg melder mig til..Kunne nu have været meget sjovt..
Formålet er, at undersøge folk der styrketræners egen holdning til emner som sport, livsstil, sundhed og præstationsfremmende hjælpemidler.

Bay skrev:Mikkel leicht skrev:Har ingen erfaring med steorider, kun almindelige tilskud så der er sku ingen grund til jeg melder mig til..Kunne nu have været meget sjovt..
Formålet er, at undersøge folk der styrketræners egen holdning til emner som sport, livsstil, sundhed og præstationsfremmende hjælpemidler.
Du kan sagtens være med Mikkel

Mikkel leicht skrev:Bay skrev:Mikkel leicht skrev:Har ingen erfaring med steorider, kun almindelige tilskud så der er sku ingen grund til jeg melder mig til..Kunne nu have været meget sjovt..
Der står også; "Undersøgelsen omfatter også brugen af kosttilskud og steroider. Det er derfor en fordel, hvis du har erfaringer med disse."

Odysseus skrev:Mikkel leicht skrev:Bay skrev:Mikkel leicht skrev:Har ingen erfaring med steorider, kun almindelige tilskud så der er sku ingen grund til jeg melder mig til..Kunne nu have været meget sjovt..
Der står også; "Undersøgelsen omfatter også brugen af kosttilskud og steroider. Det er derfor en fordel, hvis du har erfaringer med disse."
?

Mikkel leicht skrev:Odysseus skrev:Mikkel leicht skrev:Bay skrev:Mikkel leicht skrev:Har ingen erfaring med steorider, kun almindelige tilskud så der er sku ingen grund til jeg melder mig til..Kunne nu have været meget sjovt..
?
Ja ja ved det godt.. men tror de søger folk som har prøvet engang.. Har kun min teori..

Mikkel leicht skrev:Når, jamen så kunne man nok godt tage afsted alligevel..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster