Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 837
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 834

Følg bodybuilding.dk på

første cut - hvornår?

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

velkommen alle sammen- mit navn er Lucas. :)

jeg har bulket og det er gået godt, jeg har fået en del masse, men synes at det er ved at være der hvor jeg mener jeg skal skære ned.
jeg vil gerne cuttes til sommer, og jeg har ikke prøvet at cutte før, så jeg ved ikke hvor "god" jeg er til det, jeg er ikke specielt glad for cardio, jeg hader at løbe, og cykle osv. jeg vil egentlig bare træne med tunge vægte! :D
jeg kender ikke min krop godt nok endnu mht. at tabe mig. jeg har altid været tynd, og nu er jeg blevet en "tung" fyr, jeg vejer cirka 96-97 kg (fordelt på 201 cm) - jeg bulker frem til 14 januar, hvor jeg så ikke ved om jeg skal starte med at cutte eller ej.

det er formen lige pt. jeg har fået en del fedt på maven, lige under navlen, og det er lidt problematisk for mig, da jeg altid har været tynd ved maven, så det skræmmer mig lidt! derfor ved jeg ikke hvor lang tid jeg skal bruge til cut!
Hårdt arbejde - vejen frem.

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 140.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Du skal gøre det du allermest har lyst til! :)

Men var det mig der så sådan der ud ville jeg leanbulke frem til marts-april, så der ikke kommer alt for meget fedt på kroppen op til sommer, jeg synes du stadig er forholdsvis hakket at se på... Og fremover når der skal kød på kroppen, er det mest effektive nu engang at æde igennem, og så er det altså på maven hvor fedtet sætter sig mest!
Brugeravatar

Reputation point: 35

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Er bare bange for jeg ikke kan cutte hurtigt nok, så jeg ved ikke om jeg skal satse på at cutte tidligt, og om det bliver FOR tidligt. :roll:

men tak for svaret! :D =D>
Hårdt arbejde - vejen frem.

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 140.00

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Begynder forum

Brugere online