Nu er jeg for alvor kommet i gang med at træne seriøst den seneste måned. Nyt center, ny træningsmakker og højere motivation
Jeg er dog ikke helt tilfreds med det overskydende fedt, der sidder på kroppen, så det vil jeg gerne have væk, inden jeg kommer alt for godt i gang. Jeg træner 4-6 gange om ugen (som regel 5), hvoraf 5 af dem er styrketræning i ca. 2 timer med 15-20 min. efterfølgende cardio (cross) og eventuelt en enkelt dag udelukkende cardio.
Stats: 80,5 kg, 187 cm, 18 år, ligevægtsindtag omkring 3000 kcal.
Vægten måler en fedtprocent på 26% (!), men det tror jeg simpelthen ikke på. Er ikke fed på nogen måde, blot lidt buttet eller sådan. Det meste sidder pt. om livet og på lårene. Og det er det, jeg gerne vil af med.
Jeg har i denne uge prøvet at køre efter en kostplan, jeg har fået lavet med inspiration herinde fra blandt andet, men jeg er lidt i tvivl, om den passer til mig. I kan se den her: http://peecee.dk/uploads/022011/Kostplan.jpg .
Jeg har så i dag ændret lidt i den, da jeg synes den er lidt ubalanceret. Synes aftensmaden var en tand for stor, mens der ikke var meget indtag mellem 12-15. Den nuværende ser derfor således ud:
Men hvad siger I? Jeg vil gerne undgå at miste alt for meget muskelmasse, men jeg vil samtidig også gerne smide de sidste par kilo om livet og lårene. Håber I kan hjælpe og spørg gerne, hvis der er noget, jeg har glemt