Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Workout A
Squat 5x5
Bench Press 5x5
Barbell Row 5x5
Chins 3x5-8
Skullcrusher 3x8
Hyperextensions 2x10
Workout B
Squat 5x5
Deadlift 1x5
Standing Press 5x5
Dips 3x8
Straight Bar curl 3x8
Weighted crunches 3x10-20
Workout A
Squat 5x5
Bench Press 5x5
Barbell Row 5x5
Chins 3x5-8
Workout B
Squat 5x5
Deadlift 1x5
Standing Press 5x5
Dips 3x8

Jeg synes det ser fint ud

Kiaskias skrev:Mange tak drenge. Med opvarmning og mobilitetsarbejde bliver det nok omkring 2 timer per gange, altså 4 timer i hverdagene, hvilket burde være overkommeligt
Blaha siger også, at man kan fjerne maveøvelserne, hyper, skull og shrugs - uden at se den store forskel.
Jeg har lige et spørgsmål om progressive overload, som jeg ikke forstår.
Programmet forskriver, at 5x5 øvelser skal køres med 75% af 5rm. Næste session smider jeg så 2.5 kg på, men så er det vel ikke 75% af rm længere, da min 5 rm vel ikke stiger session til session - eller hvordan hænger det sammen?

nixen skrev:Kiaskias skrev:Mange tak drenge. Med opvarmning og mobilitetsarbejde bliver det nok omkring 2 timer per gange, altså 4 timer i hverdagene, hvilket burde være overkommeligt
Blaha siger også, at man kan fjerne maveøvelserne, hyper, skull og shrugs - uden at se den store forskel.
Jeg har lige et spørgsmål om progressive overload, som jeg ikke forstår.
Programmet forskriver, at 5x5 øvelser skal køres med 75% af 5rm. Næste session smider jeg så 2.5 kg på, men så er det vel ikke 75% af rm længere, da min 5 rm vel ikke stiger session til session - eller hvordan hænger det sammen?
Det er måske ment som startvægt, hvor du så forsøger at øge fra gang til gang?
ud over det, lyder 75% af 5rm meget lavt - hvis din 1rm i bænk f. eks. er 100 kg, så er din 5rm måske 86 kg; 75% af det er 65 kg hvilket nok er for lavt til 5x5. jeg vil tro du skal bruge 75% af 1rm? Dunno, jeg har ikke læst programmet selv, så måske har jeg misforstået..

65 kg hvilket nok er for lavt til 5x5.
Det er dog ikke fordi jeg ved en masse, jeg trækker bare på mine egne erfaringer med SL 5x5
Det kan også være jeg har misforstået noget 

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster