Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 933
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 930

Følg bodybuilding.dk på

Fullbody og split

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Jeg har trænet i et par måneder med fullbody, og kan meget godt li det da jeg kun "skal" træne 3 gang om ugen, og det er relative korte Work outs. Problemet er bare jeg måske ikke føler jeg får lagt nok stress og belastning på musklerne. Mine kammerater træner alle split, som er delt op i bryst/triceps, ryg/biceps - altså det "klassiske". Er det bedre at køre split eller full body lige så godt ? Synes bare ikke jeg bliver større (ja det er nok minimalt hvad der sker med kroppen på et par måneder), og mine kammerater flyver derud af... Nogen ideer og erfaringer ?
Brugeravatar

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Du skal lægge hele programmet op, hvis du vil have ordentlig feedback.

Men må sige at bryst/triceps og ryg/biceps er et rigtig dårligt split medmindre, hvis man har brækket begge ben.

Reputation point: 15

Styrkeliste
- Bænkpres: 122.50
- Squat: 135.00
- Dødløft: 170.00

Nu ved jeg ikke, om du har trænet nogle måneder i alt. Aller blot dette program i nogle måneder?
Hvis du har trænet et par måneder i alt, hvilket det tyder på, vil jeg klart anbefale fullbody.

Når du er helt nybegynder, er det meget vigtigt, at du bliver dus med de store flerledsøvelser såsom bænkpres, squat, dødløft, bor osv. Det er meget vigtigere, end at du kører en masse biceps curls og triceps extensions.

Når din erfaring og styrke bliver større, kan du altid supplere med isolationstræning.

PS. Hvis du ikke bliver større, så spiser du ganske enkelt for lidt. Hvis man vil øge muskelmassen, så kræves det, at du indtager flere kalorier, end du forbrænder. Følger du en kostplan?

// god træning :bodyman:

Reputation point: 20

Kostplan: Ingen kostplan

Ærligt nej så følger jeg ikke en kostplan. Men synes bare det virker så mentalt umuligt at spise 4000 kalorier hver dag! Føler mig allerede mæt efter et par skefulde. Hvad fanen gør man? Det kan jo ikke passe kun nogle mennesker kan æde så meget. Der må være nogle tips og tricks at hente ? :)
Brugeravatar

Reputation point: 0

Champion11 skrev:Ærligt nej så følger jeg ikke en kostplan. Men synes bare det virker så mentalt umuligt at spise 4000 kalorier hver dag! Føler mig allerede mæt efter et par skefulde. Hvad fanen gør man? Det kan jo ikke passe kun nogle mennesker kan æde så meget. Der må være nogle tips og tricks at hente ? :)

Tror du vil få rigtig meget ud af at læse dette :
newbies-helpfile-edit-2-t39845.html

Den hjalp mig rigtig godt i gang, da jeg startede med at træne.
Men du må IKKE undervurdere kostens betydning for dine resultater! :)

// God læselyst :bodyman:

Reputation point: 20

Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster