Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 908
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 906

Følg bodybuilding.dk på

Fullbody program vudering

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej alle kloge BB'er her inde, jeg så i den situation at jeg desværre ikke kan træne 4 gang om ugen mere. Så jeg er blevet nødsaget til at køre fullbody program i stedet for B2B som jeg har kørt i en lang periode og været rigtig gald for det.

Jeg har tænk på at køre set og rep på samme måde som i B2B alså 4*6-8 da jeg har haft god progression ved at køre det på den måde, men er det en god måde at køre på nå man køre fullbody ?

jeg har tænk at programt skal se sådan her og og i den rækkefælge som jeg skiver dem i.

Squat
Dødløft
BOR
Pullups
Calf raises
Bænkpres
DB skulderpres
Dips
Dumbell curls
Mave

Hvad synes i om det program ?

Reputation point: 0

Træner her: FitnessDK Roskilde
Gundsø Vægttrænings Klub

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Hvis jeg i en periode skulle træne efter et fullbody-princip, ville jeg opbygge mit program omkring squat, dødløft, overhead press og bænkpress. Eventuelt også pull ups. Jeg ville primært træne de 4 øvelser, variationer deraf og eventuelt lidt støtteøvelser dertil.

Det vil give dig tid til virkelig at fokusere på de få øvelser. Forbedrer du dine PR i hvert løft med 100 kg (grebet ud af luften bare for at give et eksempel) vil du også se kæmpe fremgang i muskelmasse.

Andre øvelser end ovenstående, kan du igen inkludere, når du har tid til at træne flere gange om ugen igen, eller hvis du begynder at finde ovenstående kedeligt eller stopper med at have fremgang.
Brugeravatar

Reputation point: 5

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 220.00

Logbog: Vis logbog

Ignoratios skrev:Hvis jeg i en periode skulle træne efter et fullbody-princip, ville jeg opbygge mit program omkring squat, dødløft, overhead press og bænkpress. Eventuelt også pull ups. Jeg ville primært træne de 4 øvelser, variationer deraf og eventuelt lidt støtteøvelser dertil.

Det vil give dig tid til virkelig at fokusere på de få øvelser. Forbedrer du dine PR i hvert løft med 100 kg (grebet ud af luften bare for at give et eksempel) vil du også se kæmpe fremgang i muskelmasse.

Andre øvelser end ovenstående, kan du igen inkludere, når du har tid til at træne flere gange om ugen igen, eller hvis du begynder at finde ovenstående kedeligt eller stopper med at have fremgang.

Jeg ved ikke om jeg forstå dit svar helt men mener du at et helt program kun skal bestå af squat, dødløft, bænkpres, overhead press, alså kun 4 øvlser ? for lyder det da ikke af særlig meget.

Træner her: FitnessDK Roskilde
Gundsø Vægttrænings Klub

Kew94 skrev:
Ignoratios skrev:Hvis jeg i en periode skulle træne efter et fullbody-princip, ville jeg opbygge mit program omkring squat, dødløft, overhead press og bænkpress. Eventuelt også pull ups. Jeg ville primært træne de 4 øvelser, variationer deraf og eventuelt lidt støtteøvelser dertil.

Jeg ved ikke om jeg forstå dit svar helt men mener du at et helt program kun skal bestå af squat, dødløft, bænkpres, overhead press, alså kun 4 øvlser ? for lyder det da ikke af særlig meget.

Jeg mener et godt fullbody program ikke behøves at bestå af mere end 2 forskellige pas med få øvelser.

Pas a:
bænkpres
BOR
Dødløft

Pas b:
military press eller dips
chinups eller pull ups
Squat

også fortæl mig hvorfor der skulle flere øvelser på?

Geografisk sted: aalborg

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 175.00
- Dødløft: 200.00

Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster