Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

BOOBS skrev:Squat 10 x 3
Ben press 10 x 3
Dødløft 5 x 5
Bænk
Skrå bænk 10 x 3
Bent over barbell row 10 x 3
Under hånd pulldown 10 x 3
Militær press 10 x 3
Dips 10 x 3
Barbell curl 10 x 3
Underarm 10 x 4
Mave 10 x 4
ser det bedre ud så?

BOOBS skrev:men hvad med noget til armene er det ikke nødvenidgt??

Misterhamper skrev:BOOBS skrev:men hvad med noget til armene er det ikke nødvenidgt??
Det er det ikke for nybegyndere imo. Hvis dine arme om et halvt år halter bagefter resten af kroppen, så kan du godt begynde at træne dem lidt isoleret. Men hvis du kører dine andre øvelser tungt nok (og evt. rygøvelserne med skulderbredde eller mindre) så vokser armene os godt. Og maven vokser os. Og underarmene. Isolationsøvelser er ikk nødvendige, før man er avanceret

Morrison skrev:Vil tilgengæld også mene, at hvis han har krafter nok tilbage efter de øvelser, er der ikke nogen grund til ikke at smide curls ind til sidst?

Misterhamper skrev:Hvis man har kræfter nok til at træne armene godt, efter 8 basisøvelser, så presser man sig ikke rigtig nok

Morrison skrev:Misterhamper skrev:Hvis man har kræfter nok til at træne armene godt, efter 8 basisøvelser, så presser man sig ikke rigtig nok
Jeg siger skam heller ikke han skal gå ud og curle det samme som hvis han havde gjort det lige så snart han trådte ind i lokalet. Kan kun tale for mig selv, men føler ikke jeg har fået tævet armene igennem uden curls, også selvom jeg har lave både rows og pulldowns.

qazws skrev:Morrison skrev:Misterhamper skrev:Hvis man har kræfter nok til at træne armene godt, efter 8 basisøvelser, så presser man sig ikke rigtig nok
Jeg siger skam heller ikke han skal gå ud og curle det samme som hvis han havde gjort det lige så snart han trådte ind i lokalet. Kan kun tale for mig selv, men føler ikke jeg har fået tævet armene igennem uden curls, også selvom jeg har lave både rows og pulldowns.
At du ikke kan FØLE det i armene betyder ikke at armene ikke bruges. Og store øvelser som chin-ups (close grips), dips o.l., bygger imo mere masse på dine arme end curls og pushdowns.

TheFatboy skrev:qazws skrev:Morrison skrev:Misterhamper skrev:Hvis man har kræfter nok til at træne armene godt, efter 8 basisøvelser, så presser man sig ikke rigtig nok
At du ikke kan FØLE det i armene betyder ikke at armene ikke bruges. Og store øvelser som chin-ups (close grips), dips o.l., bygger imo mere masse på dine arme end curls og pushdowns.
Det er klart, men det betyder jo ikke at han ikke skal isolere en smule, hvis han nu stadig har kræfter tilbage til det.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster