Jeg er forholdsvis nybegynder i denne branche
Kan i sige mig hvilket af de to programmer der hurtigst og bedst opbygger muskelmasse.

På forhånd tak

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

a34 skrev:Hvor mange ugentlige træningspas har du, i dit tre-split?

A Menace To Chicken skrev:Hvis du skal have udbytte af et 3-split, skal du køre tre dage on, een dag off, tre dage on osv. Ellers bliver frekvensen for lav. Desuden skal du sørge for at uppe volumen betragteligt ifht. hvad du lavede i et fullbody.

incognito skrev:A Menace To Chicken skrev:Hvis du skal have udbytte af et 3-split, skal du køre tre dage on, een dag off, tre dage on osv. Ellers bliver frekvensen for lav. Desuden skal du sørge for at uppe volumen betragteligt ifht. hvad du lavede i et fullbody.
han kommer da kroppen igennem to gange i ugen, så vit jeg kan se.. den første gang er det bare fordelt over tre dage og den anden over to dage. Med mindre jeg tager fejl...

incognito skrev:A Menace To Chicken skrev:Hvis du skal have udbytte af et 3-split, skal du køre tre dage on, een dag off, tre dage on osv. Ellers bliver frekvensen for lav. Desuden skal du sørge for at uppe volumen betragteligt ifht. hvad du lavede i et fullbody.
han kommer da kroppen igennem to gange i ugen, så vit jeg kan se.. den første gang er det bare fordelt over tre dage og den anden over to dage. Med mindre jeg tager fejl...

Støttrup skrev:incognito skrev:A Menace To Chicken skrev:Hvis du skal have udbytte af et 3-split, skal du køre tre dage on, een dag off, tre dage on osv. Ellers bliver frekvensen for lav. Desuden skal du sørge for at uppe volumen betragteligt ifht. hvad du lavede i et fullbody.
Incognito din velformulerende kloge fyr, kan du ikke forklare trådstarter, at det ikke er så smart at træne et 3-split program, når man kun har trænet i én måned?
Du kunne passende komme ind på at han nok er for svag og ikke udholdende nok, og derefter ender med ikke at skubbe betydelige kg i fx 3. brystøvelse - og i stedet bare brænder CNS.
Dernæst noget om han ikke med så kort træningserfaring kan akkumulere nok muskeltræthed til at han kræver så lang restitutionstid, som et 3-split gør.
Måske også noget om muskelprotein nedbrydningen ikke er så høj, nu hvor han er nybegynder.
Jeg vil anbefaler nybegyndere til altid at starte et fullbody-program i 2-3 mdr., hvorefter man kan prøve et 2-split.
Du må ikke svare: "Nej det gider jeg ikke, for der er intet hold i hvad du skriver", så bliver jeg ked af det. True story

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 22 gæster