Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1023
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1020

Følg bodybuilding.dk på

FullBody VS Split-program - Hvad er bedst?

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej alle :)

Jeg er forholdsvis nybegynder i denne branche :) og er lidt i tvivl om jeg skal køre et FullBody program, eller om jeg skal køre et tre-split. I min første måned som bodybuilder har jeg kørt et FullBody program hver 2. dag, men er nu begyndt på et tre-split program.

Kan i sige mig hvilket af de to programmer der hurtigst og bedst opbygger muskelmasse. :D

På forhånd tak :D
Brugeravatar

Reputation point: 5

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Hvor mange ugentlige træningspas har du, i dit tre-split?

Reputation point: 0

Kostplan: Vis kostplan

a34 skrev:Hvor mange ugentlige træningspas har du, i dit tre-split?

På grund af fritidsjob mandag, har jeg ikke tid til træning der. Jeg træner 3-split tirsdag, onsdag og torsdag, pause fredag og derudover 2-split lørdag og søndag :)
Brugeravatar

Hvis du skal have udbytte af et 3-split, skal du køre tre dage on, een dag off, tre dage on osv. Ellers bliver frekvensen for lav. Desuden skal du sørge for at uppe volumen betragteligt ifht. hvad du lavede i et fullbody.
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

Reputation point: 1244

Geografisk sted: The Perimeter

Fullbody tirsdag, torsdag og lørdag.