Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Cykelmyggen Egon skrev:Er det grumme historier om grusomme børn

AndreasKnudsen skrev:Jeg leder efter en tegnefilm som kørte på TV2 eller DR1 i årene omkring 2002-2005.
Kan bare ikke huske meget omkring den. Den starter med at en dreng stiger på en bus. han køre i bussen hen på en skole/slot. Der foregår en del underlige ting på slottet. Den er tegnet med en forholdsvis sjov karikatur, lidt spooky på en underlige måde.
Tvivler faktisk lidt på nogen kan huske den. Kom bare lige i tanke om den og kan sgu ikke finde den nogle steder.

AndreasKnudsen skrev:Jeg leder efter en tegnefilm som kørte på TV2 eller DR1 i årene omkring 2002-2005.
Kan bare ikke huske meget omkring den. Den starter med at en dreng stiger på en bus. han køre i bussen hen på en skole/slot. Der foregår en del underlige ting på slottet. Den er tegnet med en forholdsvis sjov karikatur, lidt spooky på en underlige måde.
Tvivler faktisk lidt på nogen kan huske den. Kom bare lige i tanke om den og kan sgu ikke finde den nogle steder.

TherightPath skrev:AndreasKnudsen skrev:Jeg leder efter en tegnefilm som kørte på TV2 eller DR1 i årene omkring 2002-2005.
Arrrrhh man...!
Jeg ved godt hvilken en du mener, men ved bare slet ikke hvad den hedder

TherightPath skrev:AndreasKnudsen skrev:Jeg leder efter en tegnefilm som kørte på TV2 eller DR1 i årene omkring 2002-2005.
Arrrrhh man...!
Jeg ved godt hvilken en du mener, men ved bare slet ikke hvad den hedder

AndreasKnudsen skrev:Den starter med at en dreng stiger på en bus. han køre i bussen hen på en skole/slot. Der foregår en del underlige ting på slottet. Den er tegnet med en forholdsvis sjov karikatur, lidt spooky på en underlige måde.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 88 gæster