Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1102
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1100

Følg bodybuilding.dk på

Gammelt Fullbody + lidt kostråd

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hej allesammen.

Jeg har nu styrketrænet 2-3 gange om ugen i de sidste to måneder. Jeg har før styrketrænet en del, og generelt dyrket meget sport, og er nu startet igen med det mål for øje, at jeg vil cutte nogle kilo fedt af kroppen.

Data: 180 cm, 90 kg

Mit fullbodyprogram som jeg følger 2-3 gange om ugen

Pull-ups 3x10
Squat 3x10
Dødløft 3x10
Bænk 3x10
Militarypress med håndvægte 3x10
Dumbell row 3x10
Hammer Curls 3x10
Dips 3x10
og til slut mavebøjninger

Jeg holder øje med, hvad jeg spiser. Det vil sige, jeg sørger for at have et kalorieunderskud på 500 kcal cirka, plus jeg forsøger at hive 130-150 gram protein indenbords hver dag. Men det er også det eneste jeg holder øje med, og der kommer en del carbs indenbords i form af især havregryn, fordi jeg er en fattig studerende. Men jeg er usikker på, om det gør noget, for så længe jeg er i et kontrolleret kcal-underskud og jeg får mine proteiner, så skader carbs vel ikke det store?

Men lad mig høre, hvad i siger. Jeg overvejer nemlig selv at skifte programmet ud med dette back to basics: http://news.bodylab.dk/artikler/261-sto ... -to-basics
Brugeravatar

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Gammel indlæg:-) der er ingen skam i at få en masse havregryn spiser det selv to gange om dagen :-) og om det Gør noget du for mange carbs så længe du får dine proteiner er svært at svare på da jeg ikke kender til din kostplan men spis fed fisk og andet sund fedt så som nødder håber du kan bruge det til noget:-)

Reputation point: 60

Styrkeliste
- Bænkpres: 67.50
- Squat: 80.00
- Dødløft: 110.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster